Achizitie publica - Servicii de proiectare tehnica (elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor), verificarea tehnica a proiectului, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie d
Detaliu pentru invitatia numarul 341864
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341864/17.01.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare tehnica (elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor), verificarea tehnica a proiectului, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari pentru obiectivul de investitii?Centru pentru ingrijirea copiilor de tip ?after school? sat Paltin Com Sinca Noua
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SINCA NOUA (PRIMARIA SINCA NOUA BRASOV)Cod fiscal: 14670850, Adresa: SINCA NOUA NR. 345, sinca Noua, Telefon: 0268228721, Fax: 0268228721
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SINCA NOUA NR. 358, sinca Noua, Romania, cod postal: 507210, telefon: +40 268228721, fax: +40 268228721, persoana de contact: ADRIAN DAN CIOCAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SINCA NOUA NR. 358, Sinca Noua, Jud Brasov, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare tehnica (elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor), verificarea tehnica a proiectului, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari pentru obiectivul de investitii?Centru pentru ingrijirea copiilor de tip ?after school? sat Paltin Com Sinca Noua
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare tehnica (elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor), verificarea tehnica a proiectului, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari pentru obiectivul de investitii?Centru pentru ingrijirea copiilor de tip ?after school? sat Paltin ? comuna Sinca Noua, judetul Brasov
II.1.6) CPV: 71221000-3 - Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 316, 044 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare 6300 lei.In cazul in care ofertantul este din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelorGarantia de participare se constituie in conformitate cu dispozitiile art. 86 din HG 925/2006 reactualizata care se prezinta in original valabil pentru o perioada de 90 de zile calendaristice. Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute la art 88 din H.G nr 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul formularii unei contestatii, in masura in care Cons dispune respectarea acesteia, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului , o suma stabilita procentual asa cum apare prevazut la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualizatContul in care se poate face plata garant de particip este: contul Primariei Comunei Sinca Noua, IBAN RO40TREZ1385006XXX000773 - TREZ RASNOV, CUI 14670850Data de referintaa echivalentei garantiei de participare din lei in valuta este cu 5 zile dupa data publicarii invitatiei de participare. Se va tine cont de cursul euro mediu al BNR
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA). Garantia de buna executie se constituie conform art 89 si 90 din HG 925/2006 modificata si reactualizata. Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin 4.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 Formularul 1-Certificat de cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul-Certificat de cazier judiciar al operatorului economic in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 act; se va completa Formularul 2-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform ORDINANRMAP Nr. 314din 12 oct 2010; se va completa Formularul 23-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul24Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Flucus Dumitru ? Primar, Ciocan Adrian ? Viceprimar, Aroiu Bucura ? Secretar , Lancea Maria ? Contabil , Consileri Locali : Roman Gheorghe, Maracineanu Elena, Carstea Pavel , Paseu Gheorghe, Ittu Gheorghe, Fenechiu Aurel, Dadu Ionel, Flucus Gheorghe, Pepene Emilian, Ittu EugenIn cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? cu precizarea ca datele din acesta sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, care sadovedeasca o forma de inregistrare din punct de vedere profesional ca persoana juridica, in conformitate cu natura serviciilor si lucrarilor care se vor efectua. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In cazul in care operatorul economic clasat pe primul loc in urma evaluarii a depus certificat constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia depunerea documentelor in original sau in copie legalizata.Din acesta document trebuie sa reiasa ca ofertantul are mentionat in domeniul de activitate si obiectul achizitiei in speta.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Pentru persoanele fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conform cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitatile necesare in vederea indeplinirii contractului. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)- Alte autorizari/certificari: Nu e cazulCertif se vor prezenta in copie certificata conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Cifra medie de afaceri globala din ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de min 600.000 lei.1.Ptr dem indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta: Form. Inf Gen, Form 3sau alte documente care sunt lasate la latitudinea operatorului economic afi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.. Se va tine cont de cursul euro-mediu afisat de BNR pentru 2012 si 2011 si 2010 atunci cand se va complet form de inf gen -sect cifra de afaceri anuala la 31 dec *echiv euro*: 2012 -4, 4287 2011 -4, 3197 2010-4, 2099 , La evaluarea situatiei economice financiare nu se iau in consideratie datele subcontractantilor.NOTA ! Daca in tara de rezid a oper econom straini aceste docum se depun prin alte metode (spre ex. electronic), ofert. va depun si o decl pe propria raspund asupra modului de inreg a doc la autor abilitate, specif denum si adres acestora
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.2) Lista principalelorservicii de proiectare realizate in ultimii 3 aniDeclaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, se va completa formularul 4 A si anexaDeclaratie privind lista a contractelor de proiectare in ultimii 3 ani, se va completa formularul 4 A si anexa, 3) Experienta similara: cel putin un contract care sa fi avut ca obiect executia de constructii civile/cladiri, valoarea cumulate fiind de minim 270.000, 00 lei fara TVA.4) Experienta similara: cel putin un contract care sa fi avut ca obiect proiectare de constructii civile, valoarea cumulate fiind de minim 35.000, 00lei fara TVA.Pentru dovedirea experientei similare, ofertantul va prezenta copii ale acelor contracte/Certificari de buna executie/alte documente doveditoare, dupa caz, din care sa rezulte indeplinireaintocmai a tuturor cerintelor de mai sus/recomandari semnate din partea beneficiarilor/clientilor . Recomandarea trebuie sa cuprinda cel putin numele beneficiarului, obiectul contractului, data finalizarii contractului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, 5) Ofert trebuie sa faca dov ca dispune demijloacele si echipamentele necesare derularii contr de executie de lucrari: - Utilaje, instalatii si echipamente necesare: ? 1 buldoexcavator? 1 autobasculata? 1 buc pompa de beton stationara? 1 buc macaraprezentarea declaratiei cuprinzand lista utilajelor, instalatiilor, mijloacelor de transport, echipamentelor tehnice, laboratoarelor, etc. pe care operatorul economic se obliga a le utiliza pentru indeplinirea contractului, se va completa formularul 12Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului: copii carti de identitate pentru mijloace de transport, copii facturi pt utilaje sau orice ale documente privind dispozitia ofertantului asupra utilajelor/echipamentelor/etc., 6)Cerinte minime personal de specialitate executie- 1 Sef santier ? specialitatea constructii- 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE)- 1 Inspector protectia muncii7)Cerinte minime personal de specialitate executie proiectare: - 1 Sef de proiect specializare ? constructii civileOfertantul va completa si prezenta Formularul 5A la carese va anexa: - CV pentru persoanele nominalizate Formularul 10- Documente de atestare profesionala(diplome, autorizatii, certificate, atestate)In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantantului, se vor atasa contracte de colaborare in copie si Formular 24 - DECLARATIA DE EXCLUSIVITATE SI DISPONIBILITATE in original sau Angajamentul de participare obtinut de ofertant de la specialistul in cauza, 8)Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - completarea Formularului 6 ALista cu subcontractanti si specializarea acestora Formularul 6In cazul in care se va subcontracta parte/parti din contract, subcontrantii vor depune Formularul 24Ofertantul castigator va prezenta contractul semnat cu subcontractantii in original la data semnarii contractului cu autoritatea contractantaIn cazul in care nu se va subcontracta parte/parti din contract formularele se vor completa cu ?Nu este cazul?., 9)Informatii privind asociatiiAcordul de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire, prezentat si completat Formularul 20, daca este cazul.Declaratie privind legalizarea asocierii Formularul 21Imputernicire lider asociatie Formularul 22Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, caz in care la incheierea contractului de lucrari se va prezenta contractul de asociere legalizat.A se vedea sect alte inform pt o detaliere a cerintelor ce treb indeplinite
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de realizare a lucrarilor (termenul de la primirea ordinului de incepere a lucrarilor pana la semnarea PV de receptie la terminarea lucrarilor
30
Descriere: a se vedea caietul de sarcini
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: a se vedea caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 17.01.2013 09:18