Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare tehnica (elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si


Detaliu pentru invitatia numarul 347230
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SINCA NOUA (PRIMARIA SINCA NOUA BRASOV)
Numar invitatie: 347230/22.05.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare tehnica (elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SINCA NOUA (PRIMARIA SINCA NOUA BRASOV)Cod fiscal: 14670850, Adresa: SINCA NOUA NR. 345, sinca Noua, Telefon: 0268228721, Fax: 0268228721
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SINCA NOUA NR. 358, Sinca Noua, Romania, cod postal: 507210, telefon: +40 268228721, fax: +40 268228721, persoana de contact: ADRIAN DAN CIOCAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sinca Noua, 358, jud Brasov, Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare tehnica (elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare tehnica (elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor), verificarea tehnica a proiectului si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari (reabilitare si extindere drumuriforestiere)Mentionam ca in valoarea estimata a contractului , si anume 6.391.204 lei nu nu cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 391, 204 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant garant de particip 100 000 lei. In cazul ofert din categ Intrep Mici si Mij (facand dov in acest sens prin prez docum prev in Legea nr. 346/2004) garantde partic se const in prop de 50% din cuant prec.Data la care se face echivalenta lei/valuta se face cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Per de valab a garant pt part: 90 zile calend de la term lim de dep a ofert Garant de part se const in conform cu disp. art. 86 din HG 925/2006 react care se prez in orig, valab pentru o peri de 90 de zile calend. Garant de particip se rest in cond prev la art 88 din H.G nr 925/2006 cu modif si complet ult. In cazul form unei contest, in masura in care Cons dispune resp acesteia, autorit contract va ret contestat din garant de particip in rap cu val estim a contract , o suma stab procent asa cum apare prev la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 react Contul in care se poate face plata garant de particip este: contul Primariei Comunei Sinca Noua, IBAN RO40TREZ1385006XXX000773 - TREZ RASNOV, CUI 14670850
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA). Garantia de buna executie poate fi dupa caz, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, plati succesive intr-un cont la dispozitia achizitorului, virament bancar. Se vor avea in vedere si prevederile HG 1045/2011 privind modificarea art 90 alin 3 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul ofert din categ Intrep Mici si Mij (facand dov in acest sens prin prez docum prev in Legea nr. 346/2004) garant de partic se const in prop de 50% din cuant prec.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Decl priv eligib priv neincad in art. 180 din din OUG 34/2006 Form 1-Certif de cazier fiscal elib de organele fiscale competente in orig, copie leg sau copii certif conf cu orig-Certif de cazier judiciar al operat econom in orig, copie leg sau copii certif conf cu orig-Certif de atest fisc priv achit oblig exig catre bug de stat si catre aut loc, in orig, copie leg sau copii certif conf cu orig (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prez sit oblig scad in luna ant celei in care se depun ofert.-Decl priv neincad in prev art. 181 din OUG 34/2006 act; se va completa Form2-Certif de particip la licit cu oferta indep ? conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 oct 2010; se va completa Form 23-Decl priv neincad in prev art. 69 ind 1 din OUG 34/2006 cu modif si compl ult - se va compl Form 24Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Flucus Dumitru ? Primar, Ciocan Adrian ? Viceprimar, Aroiu Bucura ? Secretar , Lancea Maria ? Contabil , Consileri Locali : Roman Gheorghe, Maracineanu Elena, Carstea Pavel , Paseu Gheorghe, Ittu Gheorghe, Fenechiu Aurel, Dadu Ionel, Flucus Gheorghe, Pepene Emilian, Ittu Eugen-Decl priv calit de particip la procedura - Form 11In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Ofertantul va prezenta: - Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate(Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdata limita de depunere a ofertelor principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original/copielegalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelorNota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 3: Autoritatea Contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.Certificat de atestare pentru proiectare de drumuri forestiere emis de Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvolatarii Rurale in conformitate cu OMPADR nr 576/2009Certif se vor prezenta in copie certif conf cu orig.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de minim 12.700.000 lei.Ptr dem indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta: Form. Inf Gen, Form 3 sau alte documente care sunt lasate la latitudinea operatorului economic a fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.. Se va tine cont de cursul euro-mediu afisat de BNR pentru 2012 si 2011 si 2010 atunci cand se va complet form de inf gen -sect cifra de afaceri anuala la 31 dec *echiv euro*: 2012 -4, 4287 2011 -4, 3197 2010-4, 2099 , La evaluarea situatiei economice financiare nu se iau in consideratie datele subcontractantilor. NOTA ! Daca in tara de rezid a oper econom straini aceste docum se depun prin alte metode (spre ex. electronic), ofert. va depun si o decl pe propria raspund asupra modului de inreg a doc la autor abilitate, specif denum si adres acestoraDisponibilitati banesti: Dovada disponibilitate resurse financiare pentru derularea contractului pentru 3 luni in valoare de cel putin 2.130.401 lei Se vor prezenta documente edificatoare din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea contractului pe o durata de 3 luni sub forma de documente emise de institutii bancare, legal angajante pentru emitent ori alte mijloace financiare, prin care op. ec. sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, care sa poata fi folosite pentru indeplinirea contractului (ex.: linii de credit confirmate de banci). Pt. demonstrarea capacitatii financiare nu se vor accepta documente din care sa rezulte ca ofertantul are sume de incasat. - Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii, contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de 2.130.401lei lei pentru perioada de 3 luni. Valoarea a fost calcuata prin Formula de calcul conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011 Cerinta se indeplineste la depunerea oferteiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Lst princ luc exec in ultimii 5 ani. 2)Lst princ ser de proiect real in ultimii 3 ani. Se va prezenta: 1)Decl priv lista princip lucrari exec in ultimii 5 ani, se va compl form 4 A si anexa2)Decl priv lista a contract de servicii de proiec realiz in ultimii 3 ani, form 4 si anexa., 3)Exp sim exec: cel putin un contr de lucrari de drumuri (reparare/reabilitare/etindere/modernizare, constructii de drumuri) a carui val sa fie de minim 5.600.000 lei fara TVA. 4)Exp sim proiect: cel putin un contr de serv de proiectare de drumuri a carui val sa fie de minim 250.000 lei fara TVA. Se va prezenta: Se vor prezenta obligatoriu, conf. Art.188, al.3, lit.a) din OUG34/2006 : copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? de pe parti relevante ale contractelor/ Copie dupa procesul verbal de receptie partiala sau proces-verbal la terminarea serviciilor/lucrarilor/ proces-verbal de receptie finala a contractului prezentta ca experienta similara/Recomandare din partea beneficiarului/Certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberat in conformitate cu prevederile art.97^1 din HG 925/2006., ,5)Ofert trebuie sa faca dov ca detin mijloacele si echipamentele necesare derularii contract de servicii de proiectare : -1 statie totala topo- 1 soft specializat pentru proiectarea drumurilor- 1 soft proiectare asistata pe calculator6)Ofert trebuie sa faca dov ca detin mijloacele si echipamentele necesare derularii contr de executie de lucrari: - Utilaje, instalatii si echipamente necesare: 1 buc buldoexcavatoare 2 buc incarcator frontal 1 buc excavator pe pneuri 1 buc excavator pe senile 2 buc buldozere 4 buc cilindru compactor 1 buc autogreder 1 buc autospeciala pt aplicarea emulsiei bituminoase (gudronator) 1 buc repartizator-finisor mixtura asfaltica 4 buc autobasculante 2 buc autobetoniere 1 buc autopompa de beton 1 buc autotrailer laborator minim grad II, autorizat ISC conform : ( Legea 10/1995 , HG 1.335/2010, OUG 44/2010 aprobata prin Lg 204/2010, OG 63/2001 aprobata cu modificari prin Lg 707/2001, OUG 49/2009 aprobata si completata prin Lg 68/2010, Regulamentul privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii, aprobat prin HG 808/2005 ) 1 statie de sortare agregate de balastiera 1 statie de betoane 1 statie de preparare mixturi asfaltice Indeplinire: prez decl cuprin lista util, instal, mijl de transp, echip tehnice, lab, etc. pe care oper econ se oblig a le utiliz pentru indepl contract, se va compl form 12 Se vor prez doc care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierealeasing /angajament/ sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contr Pentru echip. proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate. -Pentru echip. inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere, 7)Cerinte minime personal de specialitate executie - 1 manager de proiect (MP) - 1 sef de santier ? specializare CFDP - 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru domeniul supus licitatiei; - 1 responsabil control calitate (CQ); - 1 responsabil SSM 8)Cerinte minime personal servicii de proiectare: - 1 Sef de proiect ? specializare ?drumuri si poduri?- 1 Topograf autorizat categoria B in conformitate cu prevederile Ordinului MAP 538/20011Inginer atestat pentru proiectarea drumurilor forestiere, conform Ordinului MAPDR nr. 576/20091 verificator proiect drumuri: certificat de atestare si legitimatie in termenul de valabilitate pe domeniulConstructii rutiere drumuriIndeplinire: Ofert va compl si preze Form 5A la care se va anexa: - CV pentru pers nominalizate Form 10 - Docum atest prof (diplome, autorizatii, certif, atestate) - Copii contracte de munca / contracte de colaborare. In cazul responsabil control calitate (CQ)este suficienta prezentarea deciziei de numire;, 9)Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Se sol prez Decl priv partea/partile din contr care sunt indepl de subcontr si specializ acest - compl Form 6 A Lista cu subcontr si specializ acestora Form 6 In cazul in care se va subc parte/parti din lucrare, subcontra vor dep: Form 24 ? Decl neinc art 69 ind 1, Form 1 ? Decl de eligibilitate, Form 11- Decl priv calit de particp la proc Res mat si umane ale subcontr decl se vor lua in consid pentru partea lor de implic in contr care urm sa fie indepl daca sunt prez docum in acest sens. Ofert castigator va prez contr semn cu subcontr in orig la data semnarii contr cu autorit contract, 10)Informatii privind asociatii Acordul de asoc in ved particip la proced de atrib, prez si compl Form 20, daca este cazul. Decl priv legaliz asoc Form 21 Imputernicire lider asoc Form 22 Mai multi oper econ au drept de a se asocia cu scopul de a dep o ofert com, fara fi oblig sa isi legal din pct de ved form asoc. Autorit contract va solic ca asoc sa fie legaliz numai in cazul in care ofert com este decl castig, caz in care la inch contr de lucrari se va prez contr de asoc legalizat. A se vedea sect alte inform pt o detaliere a cerintelor ce treb indeplinite 1)Ofert va prez certif emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echiv in domeniul aferent investitiei. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare2) Ofert va prez certif emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului ISO 14001 sau echiv in domeniul aferent investitiei. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare3) Se va prez o declpe propria raspundere de catre fiecare asociat priv respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contr.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Termen de realizare a serviciilor de proiectare= P(tehnic 1)
15
Descriere:
?Termenul de realizare a lucrarilor? = P(tehnic 2)
37.5
Descriere:
Perioada de garantie acordata lucrarilor
7.5
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer