Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii de proiectare tehnica, intocmire caiete de sarcini, pentru Sistem integrat de alimentare cu apa si canalizare menajera in comuna Poarta Alba, judetul Constanta?


Detaliu pentru invitatia numarul 322503
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA POARTA ALBA
Numar invitatie: 322503/23.03.2012
Denumire contract: ?Servicii de proiectare tehnica, intocmire caiete de sarcini, pentru Sistem integrat de alimentare cu apa si canalizare menajera in comuna Poarta Alba, judetul Constanta?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA POARTA ALBACod fiscal: 4515239, Adresa: str Visinilor nr 16 Poarta Alba, Poarta Alba, Telefon: +4 0241853228, Fax: +4 0241853228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Calea Bucuresti, nr 25 , Poarta Alba, Romania, cod postal: 907245, telefon: +40 241853228, fax: +402 41853228, persoana de contact: IONUT FARCAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Poarta Alba, str Calea Bucuresti, nr.25, jud Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de proiectare tehnica, intocmire caiete de sarcini, pentru Sistem integrat de alimentare cu apa si canalizare menajera in comuna Poarta Alba, judetul Constanta?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestari servicii de intocmire Proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini si documenta?ie pentru avize din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii?Sistem integrat de alimentare cu apa si canalizare menajera in comuna Poarta Alba, judetul Constanta?.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 2.000 leiperioada de valabilitate a garantiei :60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.forma de constituire a garantiei de participare la alegere prinvirament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in originallDocumentul de constituire a garantiei de participare se prezinta in original.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este stabilita la 10% din valoarea contractului, fara tva. Modalitatea de constituire: conf. Art.90 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din situatiile de plata contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie se constituie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Cerinta minima obligatorie : Declaratie pe proprie raspundere-completare formular F1.1., in originalPentrupersoane juridicestraine: A. Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.Toate certificatele/documentele de la punctul A de mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.)Atentie!Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare situatie prevazuta la art. 180 din OUG nr 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006 Cerinta minima obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 -Completare formularF1.2A; in originalPentrupersoane juridicestraine: A. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ?eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta /inregistrarea la organismele competentedin tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Toate certificatele/documentele de la punctul A de mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.)Atentie!Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG nr 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.Cerinta nr. 3prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta conf.Ordinului nr. 314/2010Cerinta nr. 4Certificate constatatoareprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata Cerinta minima obligatorie: 1. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre- bugetul de stat si- bugetul local ( plata taxelor si impozitelorlocale), in original sau copie conform cu originalul vizata de reprezentantul legal al ofertantului.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentrupersoane juridicestraine: 2. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta /inregistrarea la organismele competente din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Toate certificatele/documentele solicitate mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie conform cu originalul vizata de reprezentantul legal al ofertantului si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata altora in limba romana.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.)Cerinta nr. 5Declaratii privind calitatea departicipant Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular F1.3, in originalIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.ATENTIE ! Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b)sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: 1. asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau2. care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau3. care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept. .Atentie!In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitat(e).Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Cerinta obligatorie: Prezentare Declaratie de neincadrare in prevederileart. 69^1 OUG 34/2006 conform Formularului din Sectiunea Formulare.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Delicoti Vasile ? primarFarcas Daniel Ionut ? viceprimarCiara George - contabil;Cocos Anca Florina - responsabil cu achizitiile publiceDocumentul se depunein original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Deasemenea acest document se va depune si de subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinta minima obligatorie: Certificatul constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu valabilitate la data deschiderii ofertei, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul vizata de reprezentantul legal al ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte obligatorii: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de 150.000 lei .Cifra medie anuala se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual publicat de BNR pentru anul respectiv. Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri: 2008:1 Euro= 3, 6827 RON2009:1 Euro= 4, 2373 RON2010:1 Euro= 4, 2099 RON
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: AutoritateaContractantastabileste, ca cerinta minima: - prezentarea a cel putin un contract de minimum 135.000 Lei, privind realizarea documentatiei de proiectare faza Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Caiete de sarcini, si Documentatie pentru avize pentru lucrari hidro/edilitare, realizat in ultimii 3 ani de la data depunerii ofertelor;2009:1 Euro= 4, 2373 RON2010:1 Euro= 4, 2099 RON2011:1 Euro= 4, 2379 RONPentru realizarea contractului, ofertantii vor prezenta minim o echipa formata din: Sef de ProiectStudiisuperioare universitare de lunga durata in domeniul retele edilitare/imbunatatiri funciare/constructii civile industriale si agricole(sau echivalentul acestora).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer