Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice necesare pentru reabilitarea termica a blocurilor cu regim de inaltime S+P+10 din sectorul 3 Bucuresti


Detaliu pentru invitatia numarul 343225
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Numar invitatie: 343225/27.02.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice necesare pentru reabilitarea termica a blocurilor cu regim de inaltimeS+P+10 din sectorul 3 Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)Cod fiscal: 4420465, Adresa: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Telefon: +40 3180336, Fax: +40 3180336
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 0213180336, fax: +40 0213180336, persoana de contact: DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI) Str. Parfumului Nr. 2-4, etaj 2, camera 33
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sectorul 3 al Municipiului Bucuresti)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice necesare pentru reabilitarea termica a blocurilor cu regim de inaltimeS+P+10 din sectorul 3 Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice necesare pentru reabilitarea termica a blocurilor cu regim de inaltimeS+P+10 din sectorul 3 BucurestiValoarea etimata cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, dar in cazul de facta nu exista.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 564, 998.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 11.200, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: In favoarea autoritatii contractante conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.344, 99 lei in masura in care Consiliul respinge contestatia, conform Art. 278¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin op, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO12TREZ7035006XXX000100 deschis la Trezoreria Sector 3.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare. Garantia de participare se va depune la sediul autoritatii contractante in original, inainte de data si ora limita de deschidere a ofertelor. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in procent de 5 % din valoarea contractului fara TVA .Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Restiuirea garantiei de buna excutie se va face conformHG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, 2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura se va completa Formularul din sectiunea formulare3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta se va completa Formularul din sectiunea formulare4.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul anexat din documentatia de atribuire. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Se va completa Formularul din sectiunea formulare .Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: ROBERTNEGOITA; ANDREI CRISTIAN TUDORACHE; MITACHE CONSTANTIN; AVRAMESCU CAMELIA; ROXANA CIRSTEA; OLGA COJOCARU; RALUCA STAN; RAZVAN PIRVU; CALINA SORESCU; IRINA GINA SOROCEANU; MARIUS POPESCU; CORALIA FILIP; MARIA DRAGHICI; PLACINTE NICOLETA; OLIMPIA STANCA; EMILIA CARABULEA.5.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.7. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor sicontributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit.a) , lit. c^1) , lit. d) din OUG nr. 34/2006 , vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. a)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, Informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertlor.Certificatul poate fi prezentat in original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?/copie legalizata.b)Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine ( certificate, cazier fiscal , alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul / candidatul este stabilit, insotite de traducereain limba romana.Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romanaNota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului / ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economico - financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 alin (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit.a) , lit. c^1), lit. d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Prezentarea fisei de Informatii generale cu declararea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani care sa fie de :1.120.000, 00 ; Valorile vor fi exprimate in RON si euro, la cursul RON/euro mediu comunicat de BNR 2010=4, 2099lei/euro, 2011=4, 2379 lei/euro, 2012=4, 4560 lei/euro.Se lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei solicitate.Nota : Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Nu se ia in considerare capacitatea tehnica si resursele contractantilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati- prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie sa care sa confirme prestarea de servicii in valoare de minim 560.000, 00 lei, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniNOTA: Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, personalul angajat/cadrele de conducere in ultimii 3 ani nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului., Lista persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de prestari servicii : , LIDER DE ECHIPA/COORDONATOR CONTRACTResponsabilitatea totala pentru Expertiza ? Audit energetic - Proiectare - Asistenta Tehnica, etcPentru realizarea contractului, Proiectantul va oferi un Lider de Echipa responsabil de realizarea tuturor etapelor si activitatilor ce fac obiectul contractului. El va trebuisa se prezinte la sediul Autoritatii Contractante, ori de cate ori va fi solicitat de catre Beneficiar, pentrua prezenta stadiul de realizare al documentatiilor ce fac obiectul contractului.Calificari si abilitati: Abilitati demonstrate in coordonarea (din pozitia de lider de echipa, lider adjunct de echipa) unei echipe formate din experti de diferite specializari;Experienta profesionala generala: Absolvent de studii superioare tehnice in arihitectura (cu drept de semnatura OAR) sau constructii specializarea CCIA (sau echivalent);Experientaca arhitect/ inginer constructor;Experienta profesionala specifica: sef colectiv/echipa proiectare;, ARHITECTExperienta profesionala generala: Absolventi de studii superioarein Arhitectura inscris in Registrul National al arhitectilor cu drept de semnatura conform Legii 184/2001, cu modificarile si completarile ulterioare;, PROIECTANT STRUCTURIExperienta profesionala generala: Absolvent de studii superioare tehnice in constructii;Experienta ca inginerconstructor;, 1 INGINERINSTALATII ELECTRICEAbsolvent de studii superioare tehnice de in constructii in specializarea Instalatii pentru Constructii;Experientaca inginer constructor;1 INGINERINSTALATII SANITAREAbsolvent de studii superioare tehnice in constructii in specializarea Instalatii prntru Constructii;Experientaca inginer constructor;1 INGINERINSTALATII TERMICEAbsolvent de studii superioare tehnice in constructii in specializarea Instalatii prntru Constructii;Experienta ca inginer constructor;, EXPERT STRUCTURIAtestatide catre MLPTLca experti tehnici atestati pentru domeniul Constructii si arhitectura, cerinta A1, in conformitate cu Ordinul Ministrului Lucrarilor Publice, Transportului si Locuintei nr. 777/2003 de aprobare a Reglementarii tehnice ?Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii?, cu modificarile si completarile ulterioareAUDITOR ENERGETICAtestat ca auditor energetic gradul Iin conformitate cu reglementarea tehnica ?Regulament privind atestarea auditorilor energetici pentru cladiri?, aprobata prin Ordinul ministrului dezvoltarii regionale si turismului nr. 2237/2010, cu modificarile si completarile ulterioareSe solicitat prezentarea atestatului, fara a se impune conditii de vechime, respectiv de experienta generala si/sau specifica sau implicarea acestuia intr-un proiect similar, Se vor prezenta urmatoarele documente: - CV semnat si stampilat in original;, - Declaratii, care sa demonstreze disponibilitatea pentru implicarea in echipa ofertantului propusa pentru indeplinirea contractului.- copie « conform cu originalul » a diplomelor de studii, a atestatelor/ certificatelor profesionale, Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati., Informatii privind asociereaDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati completat, insotita si de Acord de asociere. Standarde de asigurare a calitatii si de protectie a mediului ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza)si ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza)Valabilitatea certificatelor se va raporta la data limita de depunere a ofertelor., Nota : -In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.- In cazul in care operatorul economic, nerezident in Uniunea Europene nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta , aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Certificatele prezentate vor fi eliberate de catre un organism acreditat .Valabilitatea certificatelor se va raporta la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.03.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.02.2013 16:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer