Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice


Detaliu pentru invitatia numarul 164874
Autoritate contractanta
Municipiul Pascani
Cod de identificare fiscala: 4541360
Adresa: Str. Stefan cel Mare. nr.7, Pascani, ,jud. Iasi, Pascani
Telefon: 0232762300
Fax: 0232766259
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Lot I: ?Servicii de proiectarepentru inchidere si automonitorizare post inchiderere depozit de deseuri Pascani - Valea Seaca?Lot II: ?Servicii de proiectare statie de transfer deseuri ?
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 12.08.2008 15:54
Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: StradaStefancelMarenr. 16, Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: StradaStefancelMarenr. 16, sala de sedinte nr.18
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratii privind eligibilitatea-Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181-Declaratieprivind calitatea de participant la procedura-Certificat constatator emis de ORC, cu cel mult 30 zile înainte de data deschiderii ofertelor (în original) ;
-Copie dupa codul unic de înregistrare ? persoane juridice;
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani ;
- declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 aniCerinta minima: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare decât: Lot I: 350.000 leiLot II: 280.000 lei-Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiîn ultimii 3 ani ;
-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelorde conducere;
- CURRICULUM VITAE* pentruatestarea calificarii personalului implicat în realizarea contractului;?Experienta similara ? cel putin un contract de aceeasi natura-Documente care dovedesc standarde de asigurare a calitatii;
De la Compartimentul Achizitii Publice, în urma unei solicitari scrise si contra sumei de 20 leiFAX: 0232/718250, e-mail: [email protected]
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer