Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii de proiectare tehnica pentru Imbunatatirea valorii economice a padurii prin achizitionarea de echipamente si masini si producerea de puieti forestieri de calitate pentru fondul forestier proprietate publica a municipiului Brasov?


Detaliu pentru invitatia numarul 345331
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 345331/16.04.2013
Denumire contract: ?Servicii de proiectare tehnica pentru Imbunatatirea valorii economice a padurii prin achizitionarea de echipamente si masini si producerea de puieti forestieri de calitate pentru fondul forestier proprietate publica a municipiului Brasov?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550/128/124, fax: +40 268473001, persoana de contact: Bianca Kraila Lorincz
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de proiectare tehnica pentru Imbunatatirea valorii economice a padurii prin achizitionarea de echipamente si masini si producerea de puieti forestieri de calitate pentru fondul forestier proprietate publica a municipiului Brasov?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata a contractului este de 122.376, 98 lei fara TVA . Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 171, 08 leifara TVA . (122.376, 98 lei - 171, 08 lei = 122.205, 90 lei) ?Servicii de proiectare tehnica pentru Imbunatatirea valorii economice a padurii prin achizitionarea de echipamente si masini si producerea de puieti forestieri de calitate pentru fondul forestier proprietate publica a municipiului Brasov?
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 376.98 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 2.444 lei sau 1.222 lei pentru IMM-prin completarea Formularului din sectiunea Formulare si va fi constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006, cont RO06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita si prin depunerea sumei in numerar direct la casieria autoritatii contractate.In conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 1.222 lei. Data pentru echivalenta leu/ alta valuta pentru constituirea garantiei de participare este data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA (5% din valoarea contractului fara TVA, daca executantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii 346/2004 categoria IMM). Garantia se va constitui conform prevederilor art.90, alin. (1) din H.G.925/2006 printr-un instrument de garantare emis in condtiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 1;
- Declaratie privind eligibilitatea - completarea si prezentarea Formularului 1.a;
- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din lunaanterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 2.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010 - completarea si prezentarea Formularului 3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formularPersoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: - Primar: George Scripcaru- Director Directia Relatii Externe- Cecilia Doiciu- Sef Serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu- Sef Birou contencios- Valeria Mavrodin- Sef Serviciu Contabilitate - Claudia Radu- Sef Serviciu Strategii Programe Dezvoltare- Bianca Lorincz Kraila- Consilieri: Violeta Bulgariu, Eugenia Prajeu, Alice Dudu, Mihaela Gal, Marilena Petcu, Dana Rotbasan, Anda Zamora -prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- din care sa reiasa obiectul de activitate, cod CAEN corespondent obiectului contractului de achizitie, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei;Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate, a documentului Certificat constatator in original /copie legalizata.-prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate inoriginal/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documenteOfertantul trebuie sa detina: - autorizatie pentru Proiectarea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor cf Ord. nr. 87/2010 al MAI, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta.- autorizatie pentru Proiectarea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu cf . Ord.nr. 87/2010 al MAI, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara se va demonstra prin prezentarea in copie lizibila certificata ?conform cu originalul? a cel putin unui contract de prestari servicii similare de proiectare in valoare de minim 120.000 lei fara T.V.A. Se vor prezentacertificate / documente (constatator/recomandare/proces verbal de receptie partial sau final / informatii parti relevante ale unui contract)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana , atunci aceasta are obligataia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm , incheiat in forma autentica , al persoanei respective , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate., In cazul in care realizarea contractului vor fi implicati si subcontractanti se va completa formularul nr.F 8 cu subcontractantii si specializarea acestora.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Inainte de semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantul/subcontractantii nominalizati in oferta , in copie. Pe parcursul derularii contractului ofertantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a subcontractantilor nu trebuie sa duca la modificarea propunerii tehnice sau financiare., In cazul in care exista asociati se va completa formularul nr. 11., Operatorul economic va prezenta o declaratie rferitoare laefectivelemedii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va prezenta Formularul 7 din Sectiune a Formulare, Operatorul sa prezinte Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 (trei) ani continand valori, perioade de furnizare, beneficiari (autoritati contractualesaui clienti privati), prezentand formularul 6 din Sectiunea Formulare., - 1 inginer silvic, cu urmatoarele competente : licenta , specializarea cultura cultura- 1 arhitect , cu drept de semnatura atestat de Ordinul Arhitectilor din Romania-1 Inginer silvic sau inginer CFDP ? proiectant de drumuri forestiere atestat conform Ordinului nr. 576/2009 a ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale.- 1 Expert Stiinta Mediului.-1 Inginer Instalatii.-1 electrician autorizat cf. Ordinuluinr. 90 din 19 noiembrie 2009 al presedintelui ANRE- 1 verificator tehnic pentru domeniile A1, A2, A4, B9 atestat conform prevederilor O.G. nr.95/1999, a Legii nr.440/2002.Se vor prezenta CV-uri, declaratii de disponibilitate, orice alte documente privind atestarea calificarii/specializarea /autorizareaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer