Achizitie publica - Servicii de proiectare tehnica pentru obiectivul Centrul de Vizitare din Pasul Prislop in cadrul proiectului ?Masuri de management privind cresterea gradului de informare si constientizare din Parcul National Muntii Rodnei?
Detaliu pentru invitatia numarul 324151
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324151/13.04.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare tehnica pentru obiectivulCentrulde Vizitare din Pasul Prislop in cadrul proiectului ?Masuri de management privind cresterea gradului de informare si constientizare din Parcul National Muntii Rodnei?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)Cod fiscal: 3627315, Adresa: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Telefon: +40 0262214659, Fax: +40 0262215597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 0262214659, fax: +40 0262215597, persoana de contact: SORIN PASCU sau DELIA RUZSA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul judetean Maramures, camera 126 sau camera 220.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare tehnica pentru obiectivulCentrulde Vizitare din Pasul Prislop in cadrul proiectului ?Masuri de management privind cresterea gradului de informare si constientizare din Parcul National Muntii Rodnei?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? Servicii de proiectare tehnica pentru obiectivulCentrulde Vizitare din Pasul Prislop ?Parcul National Muntii Rodnei respectiv: - elaborare documentatii necesare obtinerii avizelor si acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism si asistenta in obtinerea avizelor si acordurilor solicitate;
- elaborare Proiect tehnic, caietede sarcini, detalii de executie, documentatia pentru obtinereautorizatie de constructie, plan de securitate si sanatate in munca conform HG 300/2006 pentru obiectivul de investitii, scenariu de securitate la incendiu conform Ordinul nr. 130/2007 emis de ministrul administratiei si internelor, inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor- elaborare documentatie de atribuire pentru procedura de achizitie publica avand ca obiect executia lucrarilorpentru realizarea Centrulde Vizitare din Pasul Prislop
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 270, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare este de: 5.414lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se va constitui prin virament in contul Consiliului Judetean Maramures, deschis la TREZORERIA BAIA MARE, nr. RO41TREZ4365006XXX000127, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2.707 lei , conform art 278 ¹ din OUG 34/2006.In cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art. 278 ¹ din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din val. contractului fara TVA.Perioada de valab: durata contractului.Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la disp.autor.contractante.Suma initiala care se depune in contul de disponibil este de minim de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autor.contr.va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite pana la concurenta sumei stabilite drept garantie.Din cont pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante, cat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a autor.Contrac.in fav.careia este constituita garantia.Contul este purtator de dobanda in fav.contractantului.La semnarea contr. se va conveni modul de const.a garantiei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A1;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeazasi se prezinta Formularul A2;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul? Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Cerinta minima: prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele - formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.? Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local.Cerinta minima: prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele - formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A3.? Evitarea conflictului de interese.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A4. Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Acesta declaratie se vaprezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mircea Man PresedinteBolos Constantin Administrator PublicMarinescu Emil VicepresedinteMatei Calin VicepresedinteDumuta Dumitru Secretar al judetuluiGlodan Ana Director executivKovacs Maria Director executivDelia Ruzsa Sef serviciuCocosila Dan Director executivDragos Ioan Director executiv? Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata).Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A5.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune. Persoane juridice romane? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Cerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legala Certificatului constatator emis de ONRC. Din certificat trebuiesa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Persoane fizice romaneCerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui document cum ar fi: Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare / altele echivalente.Persoane juridice/ fizice straineCerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal, a unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Documentelorprezentate se vor alatura traducerile autorizate a acestora in limba romana. Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a. - ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania. b. - inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor contractuale ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraNivel minim necesar: Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea a maxim 3 contracte de servicii realizare studiu de prefezabilitate sau studiu de fezabilitate sau documentatie de avizare a lucrarilor de interventie sau proiect tehnic sau asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor, prestate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a caror valoare cumulata va fi cel putin egala cu 270.000 lei. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 4Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Nivel minim necesar: ? o persoana coordonator/directorul tehnic/arhitect?o persoana inginer specialist constructii civile, industriale si agricole- o persoana inginer instalatii sanitare- o persoana inginer instalatii electrice- o persoana desenator/ tehnician CAD, Cerinta nr. 5Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata pe www.e-licitatie.ro si este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 13.04.2012 08:27