Achizitie publica - Servicii de proiectare tehnica pentru procese si productie industriala
Detaliu pentru invitatia numarul 324325
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324325/20.04.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare tehnica pentru procese si productie industriala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComplexul Energetic Turceni S.A.Cod fiscal: R 16302447, Adresa: Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 253335045, fax: +40 253335068, persoana de contact: Vitejanu Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. COMPLEXUL ENERGETIC TURCENI S.A. - DIRECTIA COMERCIALA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare tehnica pentru procese si productie industriala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In conformitate cu prevederile din actul aditional nr. 1/2009 la licentele de exploatare nr. 2603/2001 si nr. 2602/2001, au fost elaborate si inaintate la Agentia Nationala pentru Resurse Minerale, documentatiile prevazute la art. 20, alineatul 1 din legea Minelor 85/2003 pentru carierele Jilt Sud si Jilt Nord.Datorita intarzierilor in achizitia terenurilor necesare pentru desfasurarea activitatilor de excavare si haldare, prevederile din documentatiile tehnico ? economice nu au putut fi respectate, aparand diferente intre stadiul lucrarilor proiectate si situatia din teren. Pentru actualizarea datelor este necesara elaborarea documentatiilor: ?Studiu tehnico-economic de etapa la cariera Jilt Sud? si ?Studiu tehnico-economic de etapa la cariera Jilt Nord?.
II.1.6) CPV: 71323000-8 - Servicii de proiectare tehnica pentru procese si productie industriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 440, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: pt. lotul 1 ? 2.200, 00 lei, - pt. lotul 2 ? 2.200, 00 lei.Durata de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a oferteiForma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata, este prin virament bancar in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO 07 RZBR 0000060004536569, deschis la Raiffeisen Bank Tg Jiu), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data sedintei de deschidere a ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.In cazul in care se depune contestatie, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge actiunea, autoritatea contractanta va retine o valoare de 2.200, 00 lei din cuantumul acesteia pentru lotul 1 si 2.200, 00 lei din cuantumul acesteia pentru lotul 2.
Garantie de buna executie
Este in procent de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.Modul de constituire este prin: - scrisoare de garantie bancara de buna executie sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurariin cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- retineri succesive din valoarea facturilor partiale, cu conditia ca prima retinere sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului. In acest caz , contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Ofertantul va opta pentru una dintre cele doua modalitati de constituire a garantiei de buna executie, din modelul de contract, parte a documentatiei de atribuire.Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Completarea formularului nr.12 A, anexatCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 Completarea formularului nr.12 B, anexatCerinta nr. 3Documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a celor locale Prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si cel local, (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datori scadente in luna anterioaradatei de depunerea a ofertelor, in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie Completarea formularului nr.12 C, anexatCerinta nr. 5Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independentaCompletarea formularului tip, anexatCerinta nr. 6Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 Completarea formularului tip, anexat (Informatii privind persoanele cu functie de decizie dincadrul autoritatii contractante: ec. Graure Laurentiu Octavian - Director General;ec. Pitaroiu Daniel - Director Bugete, Financiar, Contabilitate;ec. Copaci Gheorghe - Director Comercial;ing. Motocu Marian ? Director Directia Energiecj. Trusca Constantin - Sef Serviciu Disciplina Contractuala si Valorificari;ing. Vitejanu Ion - Sef Serviciu Achizitii Servicii si Lucrari;ec. Ungureanu Dumitru ? Director adj. Productie Jilt;ing. Stoichitoiu Valentin ? Serviciul AQ;ing. Stoican Ion ? Sef Birou Geologie;ec. Chitimia Gheorghe ? Contabil Sef Jilt Sudec. Buzuloiu Marius ? Contabil Sef Jilt Nordec. Cristea Dumitru ? Sef Departament Investitii Cerinta nr. 1Persoane fizice/juridice romane Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/ alte documente echivalente, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data procedurii de achizitie, din care sa reiese ca are in domeniul de activitate, prestarea de servicii, din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN).Cerinta nr. 2Persoane fizice/juridice straine Prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind experienta similara Prezentarea listei principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii3 ani. Se va completa formularul 12 D, continand valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, etc. Se va prezenta in copie document constatator al unui contract de servicii similare si o recomandare de la beneficiarul contractului prezentat pentru demonstrarea experientei similare., Cerinta nr. 2Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind dotarile cu utilaje specifice prestarii serviciului, licente software, echipamente tehnice, etc., de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se va completa formularul 12 H, anexat., Cerinta nr. 3Informatii privind personalulPrezentarea declaratiei pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ale operatorului economic, in ultimii 3 ani. Se va prezenta formularul 12 I, anexat, completat.Pentru membrii colectivului de cercetare/proiectare se vor prezenta CV-uri si experienta profesionala. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii Prezentarea in copie a certificatului SR EN ISO 9001/2008, acordat de catre un organism de certificare acredita pentru certificare sistemului de asigurare a calitatii, pentru servicii similare celor ofertate sau alte documente echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de la sediul autoritatii constractante sau fisiere anexa la prezeta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 08:38