Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare tehnica si executie lucrari pentru:? Racorduri la reteaua de alimentare cu ap


Detaliu pentru invitatia numarul 313662
Autoritate contractanta
COMUNA VIDRA (PRIMARIA COMUNEI VIDRA ILFOV)
Cod de identificare fiscala: 4505570
Adresa: com. Vidra, str. Principala nr. 80, judetul Ilfov, Vidra
Telefon: 021.361.22.65;021.361.22.66
Fax: 021.361.22.64
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de proiectare tehnica si executie lucrari pentru: ? Racorduri la reteaua de alimentare cu ap
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Servicii de proiectare tehnica si executie lucrari pentru: ? Racorduri la reteaua de alimentare cu apain com. Vidra, jud. Ilfov? pe strazile Prelungirea Garii, Garii, Institutului, Campului, Monumentului, Ciulinari, Notarului, Drumul Mare din comuna Vidra, judet Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.09.2011 11:54
Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2011 10:30
Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Vidra, strada Principala, nr.80, judet Ilfov, cod postal 077185
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Vidra, strada Principala, nr.80, judet Ilfov, cod postal 077185
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
Valoare estimata: 981, 305 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, Informatii generale, Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului în ultimii 3 ani si acele resurse de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut pentru contract, Lista principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani , Lista privind experienta similara în ultimii 3 ani, prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimul an, cu dovada inregistrarii acestora la DGFP.sa prezinte si sa detina: ISO 14001 (certificarea sistemului de management al mediului) sau echivalent; OHSAS 18001 (certificarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale) sau echivalent; ISO 9001 (certificarea sistemului de management al calitatii) sau echivalent, Certificate constatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata, Garantie de participare 19500 ron
intreaga documentatie este publicata pe SEAP la anuntul de participare
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer