Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare tehnica si executie lucrari pentru obiectivul: Reabilitare retele canalizare si statie epurare oras Solca, judetul Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 339475
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL SOLCA (PRIMARIA)
Numar invitatie: 339475/15.11.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare tehnica si executie lucrari pentru obiectivul: Reabilitare retele canalizare si statie epurare oras Solca, judetul Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL SOLCA (PRIMARIA)Cod fiscal: 4441000, Adresa: localitatea Solca, strada Tomsa Voda nr. 8, judetul Suceava, Solca, Telefon: 0230/477.215, Fax: 0230/477.215
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Solca, strada Tomsa Voda nr. 8, judetul Suceava, Solca, Romania, cod postal: 725600, telefon: +40 230477215, fax: +40 230477215, persoana de contact: Valerut Taranu Hofnar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Solca, Oras Solca, jud. Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare tehnica si executie lucrari pentru obiectivul: Reabilitare retele canalizare si statie epurare oras Solca, judetul Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare proiecttehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatii pentru obtinere avize si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei precum si executia lucrarilor pentru obiectivul: Reabilitare retele canalizare si statie epurare oras Solca, judetul Suceava
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 612, 585 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
72.251 lei.Valabilitate 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui: - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul nr. RO67TREZ0632145020401XXX, cod fiscal 4441000deschis la Trezoreria Radauti;
- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (120 zile).La data deschiderii ofertelor viramentul sa fie confirmat prin extras de cont al autoritatii contractante. Garantia sa fie irevocabila. Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate si trebuie sa prevada daca plata se va executa conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (Formular 20). Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
- in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma de 7.392, 58 Lei, conform art.278?1 lit. c) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
5%din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: - instrument de garantare emis de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pt perioada cel putin egala cu durata contractului. (Formularul 21).sau- Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive, contractantul deschizand la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea lui un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante in care depune cel putin 0, 5% din pretul contractului.La prezentarea ofertei, operatorul economic va opta pentru una din variantele de mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1.b) Cazier fiscal (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor, inclusiv pentru tert sustinator.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.In plus, Prezentarea a oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006: cazier fiscal al societatii, in original sau copie, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectivaCerinta nr. 2Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2, la care se vor anexa: b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d).Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Cerinta nr. 3Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/oras si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/oras si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 3.Cerinta nr.4Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 4 .Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conformart. 691*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei 0RASUL SOlca, dupa cum urmeaza: 1. Valerut Taranu Hofnar? primarul orasului2.Coturbas Gheorghe ? viceprimarul orasului3. Lungu Marian ? secretarul orasului4. Pricop Mirela ? contabil sef6. Brinza Constantin ? consilier local7. Apetroaie Maria ? consilier local8. Ghinghiloschi Gheorghe? consilier local9. Repciuc Elena Paulina ? consilier local10. Zabre Octavian Vasile ? consilier localCerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economicva completa Formular 5Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care esteompleteOfertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata oompletee autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care esteompleteoperatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta oompletee pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sauomplete , iar obiectul contractului trebuie sa aibaompletee t in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, omplete imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aibaompletee t in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ? se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta oras, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza areompletee t in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sauompletein conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul esteompletesi faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractuluiDocument care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedereompletee , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul esteomplete, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, omplete imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aibaompletee t in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Cerinta 2Autorizatie ANRE tip B pentru efectuarea de lucrari de instalatii electrice.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va face dovada detinerii Autorizatiei ANRE tip B sau echivalent pentru efectuarea de lucrari de instalatii electrice.Cerinta 3Certificat de atestare emis de Ministerul Mediului pentru elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului / autorizatiei de gospodarire a apelor ? pentru serviciul de proiectare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va face dovada detinerii Certificatului de atestare emis de Ministerul Mediului pentru elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului / autorizatiei de gospodarire a apelor ? pentru serviciul de proiectare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se voromplete in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, un se utilizeaza stampila, se vaomple o declaratie peomple raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se vaomplete in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana, Capacitateaompletesi financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006., Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceriDovada realizarii unei cifre de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani incheiati de minim 7.200.000, 00 lei. Declaratie privind cifra medie de afaceri ? pentru ultimii 3ani incheiati. Prezentarea documentelor doveditoare prin care ofertantul isi poate dovedi cifra de afaceri, din ultimii 3 ani. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? si vor fi semnate de persoana imputernicita sa semneze documentele ofertei. Pentru conversia valorica a cifrei de afacere se vor utiliza urmatoarele cursuri valutare: 31.12.2009 1 euro=4, 2282 lei;31.12.2010 1 euro= 4, 2848 lei si pentru 31.12.2011 1 euro=4, 3197 lei., Cerinta 2Demonstrarea ca ofertantul are disponibile sau ca va avea acces la resurse reale, negrevate de datorii in suma de 800.000, 00 lei pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru o perioada de 4 luni. Dem indeplcerintei se va face prin prez unuia din doc mentionate la modalitatea de indeplinire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 4.2.Informatii despre dotarile specifice: Pentru executieOperatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere), de urmatoarele urmatoarele utilaje si echipamente tehnice: - statie de betoane de ciment, -laborator minim grad II autorizat I.S.C. sau contract cu un laborator minim grad II, autorizat ISC., Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatoarele utilaje si echipamente: - buldoexcavator- buldozer- excavator- autogreder- cilindru compactor- autobasculante, autobetoniere- mai mecanic- miniexcavator, Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii / asociatii /furnizorii, In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere(formularul D3), care va trebui legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului, Cerinta nr. 4.1.Informatii despre dotarile specifice: Pentru proiectareOperatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate sau prin contracte/ conventii de inchiriere), de urmatoarele urmatoarele : - programe de proiectare- programe de baza pentru calculatorSe solicita: imprimanta format A0 sau A3, mijloace de transport sialte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizezepentru indeplinirea contractului, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006., Cerinta nr. 1ProiectareDeclaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani conform Formular 7 si anexa 1 la Formular 7.ExecutieDeclaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani conform Formular 6 si anexa 1 la Formular 6., Cerinta nr. 2.1.ProiectarePrezentarea unei liste a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiar insotita de fisa de experienta similara (completarea anexei 2 la formularul 7), copii dupa certificate/documente care sa confirme prestare serviciilor respective, procese verbale de predare primire si certificari de buna executie de la beneficiar, iar pentru dovada asigurarii asistentei tehnice pe perioada executiei lucrarilor se va prezenta procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor pentru care s-au acordat serviciile de asistenta tehnica din partea proiectantului.Detinerea experientei specifice privind proiectarea de lucrari de canalizare si statie de epurarecu fazele: Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie, precum si asis tehnica, Cerinta nr. 2.2.ExecutieDetinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari similare canalizare si statie de epurare, investitii noi sau reabilitare in valoare minima de 3.460.000, 00 lei fara TVA.Pentru confirmarea indeplinirii cerintei se va avea in vedere un contract executat si finalizat in ultimii 5 ani (perioada determinata prin raportare la data prevazuta pentru depunerea ofertelor).Prezentarea unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de fisa de experienta similara, copii dupa certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective, certificari de buna executie de la beneficiar pentru cele mai importante lucrari. Certificarile vor indica lucrarile, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 3.1.a)Decl ref la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul 8.b)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (anexa1 la Formularul8), Pentru proiectare - personal cu experienta in domeniu: -sef proiect : inginer instalatii- cu experienta profesionala in proiectare de lucrari de canalizare si statie epurare, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar ? 1 persoana;
- inginer topo ? 1 persoana- inginer constructii hidrotehnice ? 1 persoana- inginer instalatii electrice autorizat ANRE grad II A pentru proiectare ? 1 persoana- contracte de munca, colaborare, servicii, angajamentele obtinute pt participarea la procedura, conf art 188, alin 2/OUG34/06, din care sa reiasa experienta in domeniu pentru personalul propus etc, Pentru pesoanele nominalizate se vor depune: - CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original (Formular 9);
- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract;
- copii dupa diplome de absolvire conform cerintelor solicitate;
- Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, angajamentele obtinute pt participarea la procedura, conf art 188, alin 2/OUG34/06, din care sa reiasa experienta in domeniu pentru personalul propus etc);
- pentru dovedirea experientei profesionale, documente care sa ateste participarea la cel putin un proiect similar, Cerinta nr. 3.2.Personalul minim propus pentru executie sa aiba experienta dupa cum urmeaza: A. Personal responsabil de indeplinirea contractului: Pentru executie- Sef de santier, inginer cu studii de lunga durata, in domeniul instalatii, cu experienta profesionala in constructii de retele de canalizare si statie de epurare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- sef de punct de lucru, diploma de inginercu studii de lunga durata, in domeniul constructii, cu experienta profesionala in constructii de retele de canalizare si statie de epurare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar- un Responsabil cu controlul calitatii in domeniul constructii edilitare si de gospodarire comunala, produse pentru constructii;
- un Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrari de contstructii edilitare si de gospodarire comunala;, Pentru pesoanele nominalizate se vor depune: - Declaratie de disponibilitate care prezinta acordul scris al fiecarei persoane pt participarea in contract- Documente incheiate conf prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, etc din care sa reiasa experienta in domeniu pt personalul propus)- Decizie de numire/Autorizatie pt Responsabilul cu controlul calitatii- Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pt RTE- Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pt Coordonatorul in materie de sanatate si securitate in munca- Deciziile de numire/Atestate/Autorizatii trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor- pt dovedirea experientei profesionale, documente care atesta participarea la cel putin un proiect similar, A. Personal responsabil de indeplinirea contractului: Pentru executie- un Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca;
- personal calificat utilaje - minim 5 persoane- sudori autorizati in polietilena ? minim 4 persoane- sudori autorizati in otel ? minim 4 persoane- personal autorizat ANRE executie lucrari ? minim 2 persoane, Pt persoanele propuse: CV(Formular9) si documente care sa probeze specializarea personalului, atestate, autorizatii conf prevederilor legale- Declaratie de disponibilitate care prezinta acordul scris al fiecarei persoane pt participarea in contract- Documente incheiate conf prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, etc din care sa reiasa experienta in domeniu pt personalul propus)- Decizie de numire/Autorizatie pt Responsabilul cu controlul calitatii- Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pt RTE- Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pt Coordonatorul in materie de sanatate si securitate in munca- Deciziile de numire/Atestate/Autorizatii trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor- pt dovedirea experientei profesionale, documente care atesta participarea la cel putin un proiect similar Cerinta nr. 1Informatii privind standardelede asigurare a calitatiiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
380
Descriere: Punctajul (95 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei" se acorda astfel: Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (95 puncte); Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = Pret minim / Pret (n) X95; Unde, P(n) - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei"; Pret minim - pretul cel mai mic ofertat; Pret (n) - pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Punctaj total oferta: Pfinal=Ppretul ofertei x 95% + Ptermen de mobilizare x 5%;
Durata de mobilizare in vederea remedierii avariilor/defectiunilor semnalate in Perioada de Garantie de Autoritatea Contractanta
20
Descriere: Se vapunctatimpulin careoperatorul economicsemobilizeazasaajungala fata locului si sa constatedefectiunea, inacesttimpnefiindinclusa si perioadanecesararemedieriiacesteia. Timpul de mobilizarereprezinta perioada scursa de la luarea la cunostina de catre executant a defectiunilortransmise de autoritatea contractanta si pana la sosireape amplasamentul lucrarilor in vederea constatarii defectiunilor. Timpulde mobilizarepentruconstatarea defectiunilorseva exprima in minute sau ore. Timp minim 15 minute, timp maxim 24 ore.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2012 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer