Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare tehnica si executie lucrari pentru obiectivul: Reabilitare retele canalizare si statie epurare oras Solca, judetul Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 343421
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL SOLCA (PRIMARIA)
Numar invitatie: 343421/04.03.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare tehnica si executie lucrari pentru obiectivul: Reabilitare retele canalizare si statie epurare oras Solca, judetul Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL SOLCA (PRIMARIA)Cod fiscal: 4441000, Adresa: localitatea Solca, strada Tomsa Voda nr. 8, judetul Suceava, Solca, Telefon: 0230/477.215, Fax: 0230/477.215
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Solca, strada Tomsa Voda nr. 8, judetul Suceava, Solca, Romania, cod postal: 725600, telefon: +40 230477215, fax: +40 230477215, persoana de contact: Valerut Taranu Hofnar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Solca, judetul Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare tehnica si executie lucrari pentru obiectivul: Reabilitare retele canalizare si statie epurare oras Solca, judetul Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Elaborare proiecttehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatii pentru obtinere avize si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei precum si executia lucrarilor pentru obiectivul: Reabilitare retele canalizare si statie epurare oras Solca, judetul Suceava?Valoarea estimata totala este de 3.791.697, 00 lei fara TVA din care: a) proiectare = 150.000, 00 lei fara TVAb) executie lucrari = 3.462.585, 00 lei fara TVAc) cheltuieli diverse si neprevazute = 179.112, 00 lei fara TVAValoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute in cuantum de 179.112, 00 va fi decontata, doar daca apar, cheltuielile cu lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 791, 697 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
72.251 lei.Valabilitate 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui: - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul nr.RO67TREZ0632145020401XXX, cod fiscal 4441000 deschis la Trezoreria Radauti;
- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum sipentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (120 zile).La data deschiderii ofertelor viramentul sa fie confirmat prin extras de cont al autoritatii contractante. Garantia sa fie irevocabila. Instrumentulnu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate si trebuie sa prevada daca plata se va executa conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pebaza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (Formular 20). Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de15 zile de la semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
- in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma de 7.392, 58 Lei, conform art.278?1 lit. c) din OUG nr.34/2006.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
5%din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: - instrument de garantare emis de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pt perioada cel putin egala cu durata contractului. (Formularul 21).sau- Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive, contractantul deschizand la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea lui un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante in care depune cel putin 0, 5% din pretul contractului.La prezentarea ofertei, operatorul economic va opta pentru una din variantele de mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1.b) Cazier fiscal (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei, inclusiv pentru tert sustinator.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr. 2Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2, la care se vor anexa: b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d).Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Cerinta nr. 3Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/oras si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/oras si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 3.Cerinta nr.4Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 4 .Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conformart. 691*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei 0RASUL SOlca, dupa cum urmeaza: 1. Valerut Taranu Hofnar? primarul orasului2.Coturbas Gheorghe ? viceprimarul orasului3. Lungu Marian ? secretarul orasului4. Pricop Mirela ? contabil sef5. Bahan Angelica ? responsabil achizitii publice6. Brinza Constantin ? consilier local7. Apetroaie Maria ? consilier local8. Ghinghiloschi Gheorghe? consilier local9. Repciuc Elena Paulina ? consilier local10. Zabre Octavian Vasile ? consilier localCerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economicva completa Formular 5Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care esteompleteOfertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata oompletee autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care esteompleteoperatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta oompletee pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sauomplete , iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoane juridice/fizice straine : Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Cerinta 2Autorizatie ANRE tip B pentru efectuarea de lucrari de instalatii electrice.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va face dovada detinerii Autorizatiei ANRE tip B sau echivalent pentru efectuarea de lucrari de instalatii electrice. (conform Regulament pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergeticaprobat prin ordinul ANRE 24/2007)Cerinta 3Certificat de atestare emis de Ministerul Mediului pentru elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului / autorizatiei de gospodarire a apelor ? pentru serviciul de proiectare (conform Legii Apelor nr.107/1996 si Ordin 799/2012 in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va face dovada detinerii Certificatului de atestare emis de Ministerul Mediului pentru elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului / autorizatiei de gospodarire a apelor ? pentru serviciul de proiectare (conform Legii Apelor nr.107/1996 si Ordin 799/2012 in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se voromplete in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, un se utilizeaza stampila, se vaomple o declaratie peomple raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se vaomplete in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana, Capacitateaeconomicasi financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006., Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceriDovada realizarii unei cifre de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani incheiati de minim 7.200.000, 00 lei. Declaratie privind cifra medie de afaceri ? pentru ultimii 3 ani incheiati.Prezentarea documentelor doveditoare prin care ofertantul isi poate dovedi cifra de afaceri, din ultimii 3 ani. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? si vor fi semnate de persoana imputernicita sa semneze documentele ofertei. Autoritatea contractanta lasa la latitudinea operatorului economic, documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare. Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EU comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi., Cerinta 2Demonstrarea ca ofertantul are disponibile sau ca va avea acces la resurse reale, negrevate de datorii in suma de 800.000, 00 lei pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru o perioada de 90 de zile.Demonstrarea indeplinirii cerintei se va face sub una dinurmatoarele forme: a) Prezentarea, in original a unei scrisori angajante din partea unei banci, adresata Orasului Solca, care sa confirme angajamentul de a deschide o linie de credit avand ca destinatie exclusiv contractul care face obiectul procedurii de atribuire, document avand o perioada de valabilitate de 90 de zile sau pana la semnarea contractului de lucrari, oricare dintre aceste date survine prima. Deschiderea acreditivului nu trebuie sa fie conditionata decat exclusiv de prezentarea contractului de lucrari incheiat de operatorul economic cu Orasul Solca;b) Prezentarea, in original, a unei scrisori de confort emisa de o banca comerciala care sa confirme ca ofertantul dispune de fondurile solicitate si ca acestea au fost blocate/ rezervate exclusiv pentru indeplinirea contractului de lucrari. Documentul va fi adresat orasului Solcasi va avea perioada de valabilitate de 90 de zile de la data prevazuta pentru deschiderea ofertelor sau pana la semnarea contractului de lucrari, oricare dintre aceste date survine prima.c) Confirmarea detinerii unei linii de credit al carei sold neangajat (neconsumat) este cel putin egal cu suma solicitata precum si mentiunea bancii cu privire la faptul ca linia de credit (soldul neangajat) poate fi utilizata pentru indeplinirea contractului care face obiectul procedurii de atribuire;d) Confirmarea constituiriiunui depozit colateral avand ca destinatie exclusiv indeplinirea contractului care face obiectul procedurii de atribuire;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006., Cerinta nr. 1ProiectareDeclaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani conform Formular 7 si anexa 1 la Formular 7.ExecutieDeclaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani conform Formular 6 si anexa 1 la Formular 6., Cerinta nr. 2.1.Experienta similaraProiectarePrezentarea unei liste a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiar (completarea formularului 7 si anexa 1 la formularul7) insotita de fisa de experienta similara (completarea anexei 2 la formularul 7), copii dupa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contratanta ori de catre clientul privat beneficiar care sa indice valoarea, perioada si locul executiei, pentru cele mai importante lucrari.Pentru dovada asigurarii asistentei tehnice pe perioada executiei lucrarilor se vor prezenta copii dupa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contratanta ori de catre clientul privat beneficiar care sa indice valoarea, perioada si locul executiei, pentru cele mai importante lucrari pentru care s-au acordat serviciile de asistenta tehnica din partea proiectantului.Detinerea experientei specifice privind proiectarea de lucrari de canalizare si statie de epurarecu fazele: Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie, precum si asistenta tehnica pe perioada executiei lucrarilor, in valoare minima de150.000, 00 lei fara TVA.Pentru confirmarea indeplinirii cerintei se va avea in vedere minimun contractcare sa confirme prestarea de servicii similare.In situatia in care experienta specifica a fost dobandita in calitate de subcontractant/asociat se va prezenta contractul de subcontractare/asociere precum si procesul verbal de predare a serviciilor de proiectare incheiat de catre contractantul general, iar recomandarea daca este obtinuta de la contractantul general va avea viza beneficiarului proiectului (autoritatea contractanta).Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu annual lei/valuta comunicat de BNR., Cerinta nr. 2.2.Experienta similaraExecutieDetinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari similare canalizare si statie de epurare, investitii noi sau reabilitare in valoare minima de 3.460.000, 00 lei fara TVA.Pentru confirmarea indeplinirii cerintei se va avea in vedere minim un contract executat si finalizat in ultimii 5 ani (perioada determinata prin raportare la data prevazuta pentru data limita de depunere ofertelor).Prezentarea unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formularul nr.6 si anexa 1 la formularul nr.6), insotita de fisa de experienta similara (completarea anexa 2 la formularul n.6), copii dupa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contratanta ori de catre clientul privat beneficiar care sa indice valoarea, perioada si locul executiei, pentru cele mai importante lucrari.Certificarile vor indica lucrarile, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.In situatia in care experienta specifica a fost dobandita in calitate de subcontractant/asociat se va prezenta contractul de subcontractare/asociere precum si procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor incheiat de catre contractantul general, iar recomandarea daca este obtinuta de la contractantul general va avea viza beneficiarului lucrarilor (autoritatea contractanta).Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Se admite si indeplinirea cerintei prin executarea mai multor contracte avand ca obiect atat proiectare cat si executia de lucrari si a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata mentionata (3.612.585 lei);, Cerinta nr. 3.1.Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.a) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul 8.b) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (anexa 1 la Formularul 8), Personalul minim propus pentru proiectare sa aiba experienta dupa cum urmeaza: Pentru proiectare - personal cu experienta in domeniu: -sef proiect : inginer instalatii- cu experienta profesionala in proiectare de lucrari de canalizare si statie epurare, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar ? 1 persoana;
- inginer topo ? 1 persoana- inginer constructii hidrotehnice ? 1 persoana- inginer instalatii electrice autorizat ANRE grad II A pentru proiectare ? 1 persoanaSe vor depune: - CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original (Formular 9);
- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract;
- copii dupa diplome de absolvire conform cerintelor solicitate;
- Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, angajamentele obtinute pt participarea la procedura, conf art 188, alin 2/OUG34/06, din care sa reiasa experienta in domeniu pentru personalul propus etc);
- pentru dovedirea experientei profesionale, documente care sa ateste participarea la cel putin un proiect similar, Cerinta nr. 3.2.Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.Personalul minim propus pentru executie sa aiba experienta dupa cum urmeaza: A. Personal responsabil de indeplinirea contractului: Pentru executie- Sef de santier, inginer in domeniul instalatii, cu experienta profesionala in constructii de retele de canalizare si statie de epurare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- sef de punct de lucru, diploma de inginer/subinginer, in domeniul constructii, cu experienta profesionala in constructii de retele de canalizare si statie de epurare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar- un Responsabil cu controlul calitatii in domeniul constructii edilitare si de gospodarire comunala, produse pentru constructii;
- un Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrari de contstructii edilitare si de gospodarire comunala;
- un Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca;
- personal calificat utilaje- sudori autorizati in polietilena- sudori autorizati in otel- personal autorizat ANRE executie lucrariSe vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus.Pentru persoanele propuse se vor prezenta CV-uri (Formular 9) precum si documente care sa probeze specializarea personalului de mai sus, atestate, autorizatii necesare conform prevederilor legale in materie, valabile la data limita de depunere a ofertelor;
- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract;
- Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, angajamentele obtinute pt participarea la procedura, conf art 188, alin 2/OUG34/06, din care sa reiasa experienta in domeniu pentru personalul propus etc);
- Decizie de numire / Autorizatie pentru Responsabilul cu controlul calitatii, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Responsabilul Tehnic cu Executia, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Coordonatorul in materie de sanatate si securitate in munca, valabila la data limita de depunere a ofertelor.- pentru dovedirea experientei profesionale, documente care sa ateste participarea la cel putin un proiect similar, Cerinta nr. 4.1.Informatii despre dotarile specifice: Pentru proiectareOperatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate sau prin contracte/ conventii de inchiriere), de urmatoarele urmatoarele : ? programe de proiectare? programe de baza pentru calculatorSe va indica daca : - echipamentul respectiv este propriu sau inchiriat.Pentru cele inchiriate se vor prezenta copii dupa contractele de inchiriere.Se solicita: soft specializat pentrurealizarea si intocmirea listelor de cantitati de lucrari, imprimanta format A0 sau A3, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentruindeplinirea contractului, Cerinta nr. 4.2.Informatii despre dotarile specifice: Pentru executieOperatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere), de urmatoarele urmatoarele utilaje si echipamente tehnice: - statie de betoane de cimentIn cazul in care nu detine in proprietate o astfel de statie, ofertantul trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatile de beton de ciment necesare, in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare.Asigurarea cantitatilor de beton de ciment va fi demonstrata prin: posibil acord pentru livrarea cantitatilor solicitate, incheiat cu un producator de betoane; princontract de inchiriere sau concesiune a unei statii; prin faptul ca ofertantul detine in proprietate o statie de betoane.- laborator minim grad II autorizat I.S.C. sau contract cu un laborator minim grad II, autorizat ISC.Se vor prezenta copii dupa autorizatiile laboratoarelor autorizate cu care va colabora la executia proiectului. In cazul in care laboratorul respectiv nu apartine producatorului se vor prezenta si contractele de colaborare incheiat intre producator si laboratoarele respective. Autorizatiile laboratoarelor trebuie sa cuprinda in profilele autorizate toate determinarile de laborator necesare realizarii proiectului terasamante, betoane, armaturi, suduri si trebuie sa fie in termenul de valabilitate. Atat contractele de colaborare incheiate intre producator si laboratoarele respective cat si autorizatiile laboratoarelor trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta si prezentarea unui contract de colaborarea sau prezentarea unui angajament de colaborare, urmand ca ofertantului declarat castigator sa i se solicite prezentarea documentelor justificative respective in acest sensOfertantul va face dovada ca dispune de urmatoarele utilaje si echipamente: - buldoexcavator- buldozer- excavator- autogreder- cilindru compactor- autobasculante, autobetoniere- mai mecanic- miniexcavatorPentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele de proprietate respectiv facturi, contracte de leasing sau certificate de inmatriculare, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea ? in copie.Se va permite si prezentarea si altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie (angajament de punere la dispozitie)., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii / asociatii /furnizoriiSe va prezenta - formularul 11, anexa la formularul 11 si acordul de subcontractare (formularul D3.1).Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere(formularul D3), care va trebui legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.In cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea siinregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Liderul partenerului va desemna Seful punctului de lucru, care va fi selectat din randul personalului sau., Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Cerinta nr. 1Informatii privind standardelede asigurare a calitatiiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sauechivalent pentru domeniile de activitate al contractului? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a oferte., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalentSe solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a oferte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Durata de mobilizare in vederea remedierii avariilor/defectiunilor semnalate in Perioada de Garantie de Autoritatea Contractanta
10
Descriere: Se vapunctatimpulin careoperatorul economicsemobilizeazasaajungala fata locului si sa constatedefectiunea, inacesttimpnefiindinclusa si perioadanecesararemedieriiacesteia.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2013 22:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer