Achizitie publica - Servicii de proiectare tehnica, verificare tehnica proiect, in cadrul proiectului ?Reabilitarea si valorificarea durabila a obiectivului de patrimoniu COMPLEXUL MONAHAL COSULA, Judetul Botosani?,COD SMIS 12157
Detaliu pentru invitatia numarul 341736
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341736/14.01.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare tehnica, verificare tehnica proiect, in cadrul proiectului ?Reabilitarea si valorificarea durabila a obiectivului de patrimoniu COMPLEXUL MONAHAL COSULA, Judetul Botosani?, COD SMIS 12157
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BOTOSANICod fiscal: 3372955, Adresa: Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, Telefon: +40 231514712/4181, Fax: +40 231515020
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, Romania, cod postal: 710236, telefon: +40 231514712/4181, fax: +40 231515020, persoana de contact: Antonela Patrascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Botosani, Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, camera 317
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare tehnica, verificare tehnica proiect, in cadrul proiectului ?Reabilitarea si valorificarea durabila a obiectivului de patrimoniu COMPLEXUL MONAHAL COSULA, Judetul Botosani?, COD SMIS 12157
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare tehnica, verificare tehnica proiect, in cadrul proiectului ?Reabilitarea si valorificarea durabila a obiectivului de patrimoniu COMPLEXUL MONAHAL COSULA, Judetul Botosani?, astfel: 1. Proiect tehnic de executie a lucrarilor pentru descarcarea arheologica, inclusiv proiect faza DTAC avizat de Ministerul Culturii si Cultelor si de specialistul elaborator al studiu de stabilitate a versantului.2. Servicii de proiectare tehnica, astfel: - proiect tehnic si verificare tehnica a proiectului, inclusiv cel care vizeaza restaurare pictura, restaurare lemn, restaurare metal, restaurare vitralii si sticla- proiect pentru obtinerea autorizatiei de construire (DTAC) si obtinerea acesteia- proiect tehnic si verificare tehnica pentru instalatiile antiefractie si antiincendiu, cu toate elementele si componentele accesorii (cablaj, centrale, senzori etc.)- documentatie pentru obtinerea avizelor si obtinerea acestora (inclusiv c/v taxelor aferente)- revizuirea expertizelor tehnice aferente cladirilor propuse reabilitarii din complexul monahal- revizuirea studiilor topografice, hidrotehnice si de stabilitate a versantului, verificate de catre verificatori atestati fiecarui domeniu de activitate- documentatia aferenta realizarii bransamentelor si racordurilor la utilitati (E-ON ELECTRICA, retea publica de alimentare cu apa, canalizare prinstatie de epurare proprie cu deversare in afluent aflat in administrarea SGA Botosani), inclusiv cele de racordare la drumul de interes judetean si national. Documentatiile vor fi verificate de catre verificatori de proiecte atestati de Ministerul Dezvoltarii si Turismului ? fost Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei - si avizatede catre administratorul de retea.- detalii de executie- plan de securitate si sanatate, in conformitate cu prevederile HG nr. 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile, cu modificarile si completarile ulterioare- grafic privind esalonarea lucrarilor de descarcare arheologica, de constructie, reabilitare, restaurare, inclusiv realizarea picturii- caiete de sarcini, liste de cantitati si documentatia pentru licitatia privind executia lucrarilor (inclusiv documentatia de descarcare arheologica), din punct de vedere tehnic
II.1.6) CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectura si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 91, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare(GP)se va const cf HG925/2006, art.86, prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari.GP se prezinta in original in cuantumul si pt perioada prevazuta in doc de atribuire.Valabilitatea GP este cel putin 120 de zile, de la termenul limita de primire a ofertelor si este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Cuantumul GP este de 1.820, 00lei.GP se poate constitui si prin ordin de plata(OP)in contRO90TREZ1165006XXX000267, Trez Mun Botosani, cod fiscal 3372955.Indiferent de modalitatea de emitere a OP(pe suport de hartie sau electronic), acesta va avea confirmarea platii de catre banca emitenta(prin ?tampila bancii)sau extrasul de cont al ofertantului pana la data deschiderii ofertelor.In caz contrar, oferta va fi respinsa la deschidere.Indiferent de modalitatea de constit a GP, in cf.cu art.278 1 dinOUG34/2006, suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, va fi de: 910, 00 lei.Garantia de participare se va restitui cf art.88, din HG925/2006. 2.IMM-urile beneficiaza de prev L.346/2004.Se va prezenta declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in cat IMM, original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.In cazul in care un asociat nu indeplineste conditiile de incadrare in cat IMM, asociatia nu mai beneficiaza de facilitatile legii IMM-urilor.3.In cazul in care GP este depusa in alta valuta decat lei, se va face echivalenta lei/valuta la o data cu 5 zile inainte de TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie(GBE)este de 10% din valoarea contractului fara TVA.GBE se va const printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale intr-un cont la disp AC deschis la Trezoreria mun Botosani cf HG nr.1045/2011.Modalitatea de constituire a GBE va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.Restituirea GBE se va face cf cu prev HG 925/2006, cu modif si completarile ulterioare.IMM beneficiaza de prevederile L.346/2004.Se va prezenta decl pe propria raspundere privind incadrarea in categ IMM in original conf Formular 3.Daca oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.In cazul in care un asociat nu indeplineste cond de incadrare in cat IMM, asociatia nu beneficiaza de facilitatile legii IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea cf art.180 din OUG 34/2006-Completare formular nr.1A(documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator daca este cazul).2.Declaratie privind neincadrarea in prev art.181 din OUG 34/2006-Completare formular nr. 2A (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator cu referire doar la punctele a, c^1 si d).3.Se vor prezenta certificate conform art.182 din OUG 34/2006-Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilita?ii in conformitate cu cerin?ele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertan?ii nereziden?i se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G.nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana.4.Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta-Completare formular nr.17A.5.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care de?in func?ii de decizie, respectiv sot/so?ie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Personal care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Florin Turcanu-Presedinte, Radu Judele-Administrator Public al Judetului, Antonela Patra?cu?Director Executiv, Camelia Cojocaru?sef serviciu, Amalia Marian?Director Executiv, Otilia Moruz-Sef serviciu, Corina Prodan-serviciul achizitii publice, Luminita Voda, Consilierii Judeteni: Achitei Vasile-Cristian, Alecsandru Gabriel-Augustin, Alexandru Maria-Luiza, Andries Valerian, Anitulesei Mihai, Arosoaie Lucian-Dinu, Arosoaie Mihai, Barbacariu Silviu, Bogdan Marius-Nicolae, Borcea Nicolo-Valentin, Bulgaru Florin-Dan, Ciustea Dorin, Costea Ioan-Mircea, Dascalescu Corneliu-Bogdan, Dumitrascu Vasile, Federovici Doina-Elena, Flutur Catalin-Mugurel, Hrimiuc Dinu-Romeo, Marian Sergiu, Mihalache Sebastian, Patrauceanu Constantin-Neculai, Paval Paul-Ioan, Radauceanu Petre, Rotaru Razvan-Ilie, Sorescu Gheorghe, Suhareanu Andreea-Codruta, Tacu Ionel, Tupilus Petre, Vacariu Verginel, Vamvu Emilian, Vazdoaga Gheorghe, Zmau Dumitru- Formular 16A(declara?ia va fi prezentata si de subcontractan?i si ter?ii sus?inatori, daca este cazul);Autoritatea contractanta va avea dreptul de a solicita clarificari si/sau completari referitoare la aceasta declaratie oricand pe parcursul procedurii de atribuire, in cazul in care intervin modificari in Lista de mai sus.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare formularul nr. 9A. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la punctele 1, 2, 3, 5 si 6. 1.Persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).2.Persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).3.Toate documentele din cadrul acestei sectiuni, se vor raporta la data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa informatii generale, declarare cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, care sa fie de min 175.000, 00lei.Prez doc-copie cf cu original, din care sa reiasa inform ref la CA.NOTA: Valorile vor fi exprimate in lei si euro.Convertirea in lei, pt ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stab de BCE pt.anul prestarii contractului, astfel: ANUL;CURSleu/Euro: 2010/4, 2122;2011/4, 2391.Pt anul in curs: transf in EU se va face la cursul mediu stab de BCE pt luna ant dep ofertei.Ofertantii care vor efect conversia altor monede decat EU sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab de BCE(www.ecb.eu)IMM benef de prev L.346/2004.Se prez decl priv incadr in categ IMM-orig-Formular 3.Pt asociere, fiec asociat va prez acest doc.Daca un asociat nu este IMM, asoc nu benef de facilit leg IMM-urilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista princip prest servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati(ultimii 3 ani se vor calcula pana la data dep of.Completare Formular 4A si Anexa la formularul 4A, 2.Prez fise de experienta similara pt contracte similare ca natura si complexitate cu cel supus licitatiei.Pt a fi considerat calificat, ofertantul va face dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, cel putin 1 contract de natura si complexitate similara, cu cel care face obiectul proc de achizitie publica, respectiv serv de proiectare si serv conexe pt un monument istoric incadrat in categoria de importanta A?de interes national.Prest de servicii se confirma prin prezent cel putin 1 certificat/doc/contract/PV receptie/orice doc relevant, emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre beneficiar prin care sa confirme prest de servicii.Ofertantii care prez contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro vor efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inreg si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.Completare form 5A, 3.Inform ref la pers/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajame de particip a fost obt de catre ofertant.Completare: form 6A, form 7A-CV-urile specialistilor?original, form 8A?Declaratii de disponibilitate alespecialistilor?original, acordul/angajamentul personalului propus pentru participarea la derularea contractului?original sau extras din Registrul de evidenta a salariatilor-copie cf cu originalul, 3.1.a)In cf cu serv de proiectare si conexe ce urmeaza a fi prestate, cf L.422/2001, Ordin 2495/26.08.2010 emis de Ministerul Culturii si Patrimoniului National, ofertantul va asigura urmat categ de pers: arhitect sef de proiect complex?C, specialist restaurare arhitectura?D, specialist componente artistice-D, specialist structuri istorice-D, inginerie instalatii interioare si exterioare?D.Complet: formular 6A, form 7A-CV-urile specialistilor?original, form 8A?Declar de disponibilitate alespecialistilor?original, acordul/angajamentul personalului propus pentru particip la derularea contractului?original sau extras din Registrul de evidenta a salariatilor-copie cf cu originalul, 3.1.b)Cf cu serv de proiectare si conexe ce urmeaza a fi prestate si cf L422/2001, Ordin 2495/26.08.2010 emis de Ministerul Culturii si Patrimoniului National, of va asigura verificator tehnic?B, pt fiecare spec de la punctul 3.1.a).Cf cu prev art13/HG925/1995 pt aprobarea regulam de verificare si expertizare tehnica de calitate aproiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor, cu modif si complet ult, ?verificatorul tehnic atestat nu poate stampila(verifica)proiectele intocmite de el sau la al caror elaborare a participat?.Complet: form 6A, form 7A-CV-urile specialistilor?original, form 8A?Declaratii de disponibilitate alespecialistilor?original, acordul/angajamentul personalului propus pentru participarea la derularea contractului?original sau extras din Registrul de evidenta a salariatilor in copie cf cu originalul, 3.2.Cf cu HG300/2006 priv cerintele min de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile, ofertantul va asigura urmat categ de pers: coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata elaborarii proiectului lucrarii.Complet: form 6A, form 7A-CV-urile specialistilor?original, form 8A?Declaratii de disponibilitate alespecialistilor?original, acordul/angajamentul personalului propus pentru participarea la derularea contractului?original sau extras din Registrul de evidenta a salariatilor-copie cf cu originalul, 3.3.Cf cu L333/2003 priv paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si prot pers, L307/2006 priv apararea impotriva incendiilor, ofertantul va prezenta: licenta si atestat emise de IGPR si IGSU pt proiectarea si avizarea instalatiilor antiefractie si antiincendiu, cu toate elementele componente si accesorii ale acestora.Complet: form 6A, form 7A-CV-urile specialistilor?original, form 8A?Declaratii de disponibilitate alespecialistilor?original, acordul/angajamentul personalului propus pentru participarea la derularea contractului?original sau extras din Registrul de evidenta a salariatilor-copie cf cu originalul, 3.4.Of va asigura orice alt personal necesar derularii contractului de prest serv, cu autorizatiile si atestatele aferente.Complet: form 6A, form 7A-CV-urile specialistilor?original, form 8A?Declaratii de disponibilitate alespecialistilor?original, acordul/angajamentul personalului propus pentru participarea la derularea contractului?original sau extras din Registrul de evidenta a salariatilor-copie cf cu original, 3.5.Pentru cerintele mentionate la punctele 3.1., 3.2., 3.3., 3.4.se vor prezenta: CV-uri specialistilor-original, Declaratii de disponibilitate alespecialistilor-original. Ofertantul va prez acord/angajament personalului prop pt particip la derularea contractului in original sau extras din Registrul de evidenta a salariatilor-copie cf original.Ofertantul va prezenta: diplome priv specializ personalului(studii, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala), autoriza?ii/certificate de atestare profesionala si legitima?ii aferente(in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor), 4.Inform referit la indepl contractului de achizitie publica prin una din formele-dupa caz: asociere/subcontractare, sustinere tehnica cf art186, 190 din OUG34/2006 cu modif si complet ult, colaborare/prest servicii etc.-Dupa caz.Op.ec.va prezenta, dupa caz: Form 10A-?DECLARATIE PRIVIND LISTA ASOCIATILOR SI A SUBCONTRACTORILOR SI PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE ACESTIA?, Form 11A-?MODEL ACORD DE ASOCIERE?, Form 12A-?MODEL ACORD DE SUBCONTRACTARE?, Form AT?ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici, Form DT1?Declaratie tert sustinator tehnic si profesional, orice alte contracte si/sau acorduri de colaborare, prest serv etc
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, publicata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 12.01.2013 11:35