Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare tehnica, verificare tehnica proiect, in cadrul proiectului ?Reabilitarea si valorificarea durabila a obiectivului de patrimoniu COMPLEXUL MONAHAL COSULA, Judetul Botosani?,cod SMIS 12157


Detaliu pentru invitatia numarul 343046
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL BOTOSANI
Numar invitatie: 343046/22.02.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare tehnica, verificare tehnica proiect, in cadrul proiectului ?Reabilitarea si valorificarea durabila a obiectivului de patrimoniu COMPLEXUL MONAHAL COSULA, Judetul Botosani?, cod SMIS 12157
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BOTOSANICod fiscal: 3372955, Adresa: Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, Telefon: +40 231514712/4181, Fax: +40 231515020
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, Romania, cod postal: 710236, telefon: +40 231514712/4181, fax: +40 231515020, persoana de contact: Antonela Patrascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Botosani, Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, Romania, camera 317
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare tehnica, verificare tehnica proiect, in cadrul proiectului ?Reabilitarea si valorificarea durabila a obiectivului de patrimoniu COMPLEXUL MONAHAL COSULA, Judetul Botosani?, cod SMIS 12157
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare tehnica, verificare tehnica proiect, in cadrul proiectului ?Reabilitarea si valorificarea durabila a obiectivului de patrimoniu COMPLEXUL MONAHAL COSULA, Judetul Botosani?, astfel: Servicii de proiectare tehnica, respectiv: Etapa I: maxim 15 zile calendaristicesi va cuprinde urmatoarele: - revizuirea expertizelor tehnice aferente cladirilor propuse reabilitarii din complexul monahal- revizuirea studiilor hidrotehnice si de stabilitate a versantului, verificate de catre verificatori atestati fiecarui domeniu de activitate- proiect tehnic intocmit conform Ordinului nr. 863/2008 si verificare tehnica a proiectului, inclusiv cel care vizeaza restaurare pictura- proiect pentru obtinerea autorizatiei de construire (DTAC)- documentatie pentru obtinerea avizelorEtapa II: maxim 50 zile calendaristice de la finalizarea Etapei I si va cuprinde urmatoarele: - obtinerea avizelor (inclusiv c/v taxelor aferente)- proiect tehnic si verificare tehnica pentru instalatiile antiefractie si antiincendiu, cu toate elementele si componentele accesorii (cablaj, centrale, senzori etc.)- documentatia aferenta realizarii bransamentelor si racordurilor la utilitati (E-ON ELECTRICA, retea publica de alimentare cu apa, canalizare prinstatie de epurare proprie cu deversare in afluent aflat in administrarea SGA Botosani), inclusiv cele de racordare la drumul de interes judetean. Documentatiile vor fi verificate de catre verificatori de proiecte atestati de Ministerul Dezvoltarii si Turismului ? fost Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei - si avizatede catre administratorul de retea.- plan de securitate si sanatate, in conformitate cu prevederile HG nr. 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile, cu modificarile si completarile ulterioare- Documentatie tehnica de executie a lucrarilor pentru descarcare arheologica
II.1.6) CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectura si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 91, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare se va constitui cf HG925/2006, art.86, prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari.GP se prez in original in cuantumul si pentru perioada prev in doc de atribuire.Valabilitatea GP este cel putin 120 de zile, de la termenul limita de primire a ofertelor si este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Cuantumul GP este de 1.820, 00 lei.GP se poate constitui si prin ordin de plata(OP)in cont RO90TREZ1165006XXX000267, Trez Mun Botosani, cod fiscal 3372955.Indiferent de modalitatea de emitere a OP(pe suport de hartie sau electronic), acesta va avea confirmarea platii de catre banca emitenta(prin ?tampila bancii)sau extrasul de cont al ofertantului pana la data deschiderii ofertelor.In caz contrar, oferta va fi respinsa la deschidere.Indiferent de modalitatea de constituire a GP, conf.cu art.278 1 din OUG34/2006, suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, va fi de: 910, 00 lei. GP se va restitui conf cu art.88, din HG925/2006.2.IMM-urile beneficiaza de prevederile L.346/2004.Se va prezenta declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.In cazul in care un asociat nu indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM, asociatia nu mai beneficiaza de facilitatile legii IMM.3.In cazul in care GP este depusa in alta valuta decat lei, se va face echivalenta lei/valuta la o data cu 5 zile inainte de TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.GBE se va constitui printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale intr-un cont la disp AC deschis la Trezoreria mun Botosani cf HG nr.1045/2011.Modalitatea de constituire a GBE va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.Restituirea GBE se va face in conf cu prev HG 925/2006, cu modif si completarile ulterioare.IMM beneficiaza de prevederile L.346/2004.Se va prezenta decl pe propria raspundere privind incadrarea in categ IMM in original conf Formular 3.Daca oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.In cazul in care un asociat nu indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM, asociatia nu beneficiaza de facilitatile legii IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006-Completare formular 1A(documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator daca este cazul).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completare formular 2A(documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator cu referire doar la punctele a, c^1 si d).3.Se vor prezenta certificate cf art.182 din OUG 34/2006-Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilita?ii in conformitate cu cerin?ele solicitate de autoritatea contractanta.Pt ofertan?ii nereziden?i se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prez in original sau copie cf cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana.4.Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta-Completare formular 17A.5.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care de?in func?ii de decizie, respectiv sot/so?ie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, cf art. 69^1 din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Personal care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Florin Turcanu-Presedinte, Radu Judele-Administrator Public al Judetului, Antonela Patra?cu?Director Executiv, Camelia Cojocaru?sef serviciu, Amalia Marian?Director Executiv, Otilia Moruz-Sef serviciu, Corina Prodan-serviciul achizitii publice, Luminita Voda, Consilierii Judeteni: Achitei Vasile-Cristian, Alecsandru Gabriel-Augustin, Alexandru Maria-Luiza, Andries Valerian, Anitulesei Mihai, Arosoaie Lucian-Dinu, Arosoaie Mihai, Barbacariu Silviu, Bogdan Marius-Nicolae, Borcea Nicolo-Valentin, Bulgaru Florin-Dan, Ciustea Dorin, Costea Ioan-Mircea, Dascalescu Corneliu-Bogdan, Dumitrascu Vasile, Federovici Doina-Elena, Flutur Catalin-Mugurel, Hrimiuc Dinu-Romeo, Marian Sergiu, Mihalache Sebastian, Patrauceanu Constantin-Neculai, Paval Paul-Ioan, Radauceanu Petre, Rotaru Razvan-Ilie, Sorescu Gheorghe, Suhareanu Andreea-Codruta, Tacu Ionel, Tupilus Petre, Vacariu Verginel, Vamvu Emilian, Vazdoaga Gheorghe, Zmau Dumitru-Formular 16A(declara?ia va fi prezentata si de subcontractan?i si ter?ii sus?inatori, daca este cazul);Autoritatea contractanta va avea dreptul de a solicita clarificari si/sau completari referitoare la aceasta declaratie oricand pe parcursul procedurii de atribuire, in cazul in care intervin modificari in Lista de mai sus.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare formularul nr. 9A. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la punctele 1, 2, 3, 5 si 6. 1.Persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului.Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).2.Persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).3.Cf cu L.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, L.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, ofertantul va prezenta: -licenta si atestat emise de IGPR si IGSU pentru proiectarea si avizarea instalatiilor antiefractie si antiincendiu, cu toate elementele componente si accesorii ale acestora.4.Toate documentele din cadrul acestei sectiuni, se vor raporta la data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa informa?ii generale, declarare cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, care sa fie de minim: 175.000, 00 lei.Prez doc-copie cf cu originalul, din care sa reiasa inform ref la cifra de afaceri.NOTA: Valorile vor fi exprimate in lei si euro.Convertirea in lei, pt ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stab de BCE pt.anul prestarii contractului, astfel: ANUL;CURSleu/Euro: 2010/4, 2122;2011/4, 2391.Pt anul in curs: transf in EU se va face la cursul mediu stab de BCE pt luna ant dep ofertei.Ofertantii care vor efect conversia altor monede decat EU sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab de BCE(www.ecb.eu).IMM benef de prev L346/2004.Se prez declaratie priv incadr in categ IMM-orig-Formular 3.Pt asociere, fiec asociat va prez acest doc.Daca un asociat nu este IMM, asoc nu benef de facilit leg IMM-urilorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (ultimii 3 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor).Completare Formular 4A si Anexa la formularul 4A, Prez fise de experien?a similara pt contracte similare.Pt a fi considerat calificat, ofertantul va face dovada ca a prestat in ult 3 ani, cel putin 1 contract de restaurare monumente, obiective de patrimoniu, etc.Prest de serv se confirma prin prez a cel putin unui certificat/document/contract/PV de receptie/orice doc relevant emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre beneficiar prin care sa confirme prest de servicii.Ofertantii care prez contracte inch in alta moneda decat Lei sau EUR, vor efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inreg si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.Completare formular 5A, Inform ref la pers/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obt de catre ofertant.Completare: formular 6A, formular 7A-CV-urile specialistilor?original, formular 8A?Declaratii de disponibilitate alespecialistilor?original, acordul/angajamentul personalului propus pentru participarea la derularea contractului?original sau extras din Registrul de evidenta a salariatilor in copie cf cu originalul, Cf cu serv de proiectare si conexe ce urmeaza a fi prestate si cf L422/2001, Ordin2495/26.08.2010 emis de Ministerul Culturii si Patrimoniului National, ofertantul va asigura urmatoarele categorii de personal: arhitect, sef de proiect complex?C, specialist restaurare arhitectura?D, specialist componente artistice-D, specialist structuri istorice-D, inginerie instalatii interioare si exterioare?D.Completare: formular 6A, formular 7A-CV-urile specialistilor?original, formular 8A?Declaratii de disponibilitate alespecialistilor?original, acordul/angajamentul personalului propus pentru participarea la derularea contractului?original sau extras din Registrul de evidenta a salariatilor in copie cf cu originalul, Cf cu serv de proiectare si conexe ce urmeaza a fi prestate si cf L.422/2001, Ordin 2495/26.08.2010 emis de Ministerul Culturii si Patrimoniului National, of va asigura verificator tehnic?B, pt fiecare specialitate de la punctul 4.Cf cu prev art.13 din HG925/1995 pt. aprobarea regulam de verificare si expertizare tehnica de calitate aproiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor, cu modif si complet ult, ?verificatorul tehnic atestat nu poate stampila (verifica) proiectele intocmite de el sau la al caror elaborare a participat?.Complet: formular 6A, formular 7A-CV-urile specialistilor?original, formular 8A?Declaratii de disponibilitate alespecialistilor?original, acordul/angajamentul personalului propus pentru participarea la derularea contractului?original sau extras din Registrul de evidenta a salariatilor in copie cf cu originalul, In conformitate cu HG nr. 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile, ofertantul va asigura urmatoarele categorii de personal: coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata elaborarii proiectului lucrarii.Complet: formular 6A, formular 7A-CV-urile specialistilor?original, formular 8A?Declaratii de disponibilitate alespecialistilor?original, acordul/angajamentul personalului propus pentru participarea la derularea contractului?original sau extras din Registrul de evidenta a salariatilor in copie cf cu originalul, Pentru cerintele mentionate la punctele4, 5, 6, de mai sus, se vor prezenta: CV-urile specialistilor-original; Declaratii de disponibilitate alespecialistilor-original; Ofertantul va prezenta acordul/angajamentul personalului propus pentru participarea la derularea contractului in original sau extras din Registrul de evidenta a salariatilor in copie conform cu originalul. Ofertantul va prezenta: diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala), autoriza?ii/certificate de atestare profesionala si legitima?iile aferente (aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor)., Inform referit la indepl contractului de achizitie publica prin una din formele-dupa caz: asociere/subcontractare, sustinere tehnica cf art.186, 190 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, olaborare/prestari servicii etc.-Dupa caz. Op.ec. va prezenta, dupa caz: Formularul 10A-?DECLARATIE PRIVIND LISTA ASOCIATILOR SI A SUBCONTRACTORILOR SI PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE ACESTIA?, Formularul 11A-?MODEL ACORD DE ASOCIERE?, Formularul 12A-?MODEL ACORD DE SUBCONTRACTARE?, Formular AT?ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici, Formular DT1?Declaratie tert sustinator tehnic si profesional, orice alte contracte si/sau acorduri de colaborare, prestari servicii etcPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2013 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer