Achizitie publica - Servicii de proioectare si asistenta tehnica privind obiectivul ?Modernizare DJ 687E: Hunedoara-Teliucul Inferior-Ghelari-Bunila-Vadul Dobrii, km18+130-km29+200, jud. Hunedoara?
Detaliu pentru invitatia numarul 319925
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319925/06.02.2012
Denumire contract: Servicii de proioectare si asistenta tehnica privind obiectivul ?Modernizare DJ 687E: Hunedoara-Teliucul Inferior-Ghelari-Bunila-Vadul Dobrii, km18+130-km29+200, jud. Hunedoara?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN HUNEDOARACod fiscal: 4374474, Adresa: Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Deva, Telefon: 0254/213383, Fax: 0254/230030
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Deva, Romania, cod postal: 330005, telefon: +40 0254213383, fax: +40 0254230030, persoana de contact: CJ Hunedoara, serv. Adm. drumuri si achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Hunedoara, Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proioectare si asistenta tehnica privind obiectivul ?Modernizare DJ 687E: Hunedoara-Teliucul Inferior-Ghelari-Bunila-Vadul Dobrii, km18+130-km29+200, jud. Hunedoara?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmire proiect tehnic (faza PT, DE, CS, elaborare documentatii necesare obtinerii acordurilor, avizelor si emiterii autoriz. aferente ob de investitii ?Modernizare DJ 687E: Hunedoara-Teliucul Inferior-Ghelari-Bunila-Vadul Dobrii, km 18+130-km 29+200, jud. Hunedoara? si asist tehn pe perioada exec lucrarilor
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
valoare: 1780 leiPerioada de valabilitate: 90 zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelorMod de constituire- instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de asigurari (scrisoare garanatie bancara sau polita de asigurare)- virament bancar confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO56TREX3665006xxx000123, TREZORERIA Deva, CF 4374474- depunere in numerar la casieria Autoritatii ContractanteIn cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Doar in cazul unei asocieri formata exclusiv din IMM-uri, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In toate celelalte variante de constituire a unei asocieri, garantia de participare va fi constituita integral.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 891, 6 lei, conf. art. 278^1, alin. 1, lit. a din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
5% din pretul fara TVA a acontractuluiMod de constituire: - instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de asigurari (scrisoare garanatie bancara sau polita de asigurare)sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind: - eligibilitatea (se va prezenta de catre: fiecare asociat, tert sustinator*)- neincadrarea in preved art. 181 (se va prezenta de catre: fiecare asociat, tert sustinator*)- cal. de participant la procedura (se va prezenta de catre: fiecare asociat*)- neincadrarea in preved art. 69^1 (se va prezenta de catre: fiecare asociat/subcontractant/tert sustinator*)Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Presedintele Consiliului Judetean Hunedoara: Mircea Ioan Molot si persoane cu functii de decizie, a se vizualiza site-ul www cjh.ro.Certificat de part la licitatie cu oferta independenta (se va prezenta de catre: fiecare asociat*)Certificate de atestare fiscala privind plata: - obligatiile catre bugetul general consolidat de stat eliberat de catre DGFP- obligatiile catre bugetul localCertificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.*) daca este cazulDepunerea documentelor solicitate se poate face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .Documentul trebuie sa ateste faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Persoanelejuridice /fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta: Cifra de afaceri pentru anul 2010 este de minim 178000, 00 lei.Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similaraSe va prezenta obligatoriu dovada prestarii in ultimii 3 aniu a 1 sau cel mult 2 contr. similare ca natura si complexitate in valoare/val. cumulata fara TVAde minim 89000 lei., 2. Dotare tehnica, 3. Cerinte privind personalulInformatii referitoare la personalul tehnic de specialitate: - inginer CFDP- inginer topografDaca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului., 4. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze(daca este cazul), 5. Informatii privind asocierea (daca este cazul) Standarde de asigurare a calitatiise va prezenta certificatul ISO 9001, sau echivalent, pentru servicii de proiectare.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2012 08:44