Achizitie publica - ?Servicii de promovare a proiectuluii ?Restaurarea si reabilitarea functionala a Cetatii Malaiesti din Salasu de Sus, in vederea introdi in circuit turistic?, finantat prin P.O.R. 2007-2013, in cadrul Axei prioritare 5 ?Dezvolt durabila si promov turismul
Detaliu pentru invitatia numarul 341806
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341806/16.01.2013
Denumire contract: ?Servicii de promovare a proiectuluii ?Restaurarea si reabilitarea functionala a Cetatii Malaiesti din Salasu de Sus, in vederea introdi in circuit turistic?, finantat prin P.O.R. 2007-2013, in cadrul Axei prioritare 5 ?Dezvolt durabila si promov turismului?, Dome de interventie 5.1. ?Restaurarea si valorific durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea /moderniz infrastruct conexe?, cod SMIS16023, contr de finant nr. 3395/06.09.2012.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SALASU DE SUS (PRIMARIA SALASU DE SUS JUD. HUNEDOARA)Cod fiscal: 5453819, Adresa: SALASU DE SUS NR. 21 JUDETUL HUNEDOARA, Salasu de Sus, Telefon: 0254779501, Fax: 0254779501
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de promovare a proiectuluii ?Restaurarea si reabilitarea functionala a Cetatii Malaiesti din Salasu de Sus, in vederea introdi in circuit turistic?, finantat prin P.O.R. 2007-2013, in cadrul Axei prioritare 5 ?Dezvolt durabila si promov turismului?, Dome de interventie 5.1. ?Restaurarea si valorific durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea /moderniz infrastruct conexe?, cod SMIS16023, contr de finant nr. 3395/06.09.2012.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Servicii de promovare a proiectului? pentru promovarea Proiectului ?Restaurarea si reabilitarea functionala a Cetatii Malaiesti din Salasu de Sus, in vederea introducerii in circuitul turistic?, finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, in cadrul Axei prioritare 5?Dezvoltarea durabila si promovarea turismului?, Domeniul de interventie 5.1. ?Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea /modernizarea infrastructurilor conexe?, cod SMIS 16023, contract de finantare nr. 3395/06.09.2012.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84, 336.94 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuant garant de particip :1.600 lei.b)Per de valab a garant: 90 de zile de la term limita pentru primirea ofert. C)Forma de constit a garant de particip: 1.instrum de garant irevoc emis, in conditiile legii, de o societ banc ori de o societ de asi; sau 2.ordin de plata in contul RO98 TREZ 3712 2143 0220 XXXXX deschis la Trez Hateg. Clauze obligat: Autorit contr are dr de a retine gar pt particip, of.pierzand astfel suma constit: a)isi retrage of in per de valab a acesteia;b)of sa fiind stab castig nu constit gar de buna exec in per de valab a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semn ctr;c)of sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze ctr in per de valab a ofertei;d) opert ec a carui contest a fost respinsa ca nefondata de CNSC i se va retine cf art 278 alin 1 lit a) din OUG 34/2006 suma de 843, 36 lei. Gar pt particip constit de ofert castig se restituie in cel mult 3 zile lucr de la data constit gar de buna exec, la solicit scrisa.Gar de particip, constit de ofertantii a caror of nu a fost stabil castig se returneaza dupa semnarea ctr cu ofertantul/ofertantii castig, nu mai tarziu de 3 zile lucr de la data expirarii per de valab a ofertei, la solicit scrisa .In cazul IMM-urilor, preved Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dov ca se incadr in aceasta categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea mentionata, prezentand doc prevazute la art 7. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza cu privire la asociere in mod indiv. Oferta se resp daca nu este insotita de gar de particip, in cuantumul, forma si avand peri de valab solicit in doc de atrib Garan de part se va depune in orig (la adr menti la punctul I.1) pana la termenul limita de primire a ofert. Data la care se va face echiv. g.p. din lei in alta valuta va fi data public in SEAP a invit de particip si va fi cursul BNR din ziua public.
Garantie de buna executie
Cuant.gar.de buna exec.este 5% din val.totala a contrfara TVA.Gar.de buna exec. se const.printr-un instrum.de gar.emis in cond. legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig. sau prin ret. succ. din sumele dat.pt.fact.part., in cond. prev. la art. 90 alin.1 si 3 din H.G. nr. 925/2006 si cf prev HG nr. 1045/2011(contul se deschide doar la Trez.stat), suma initiala pe care o va dep.Contrac in contul desc.la disp. Aut contr.va fi de 0, 5% din pretul contr.Of. decl. castigator are oblig.de a const. gar de buna exec. a contr. in cond. de mai sus cel mai tarziu in ter. de 15 zile de la data semnarii contr. sub sanct. rezilierii acestuia.. Termenul de valabilitate a instrument de garantare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de garantie de buna executie consemnat in formularul de oferta
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 12A (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator). Se va prezenta Cazier judiciar al operatorului economic in original, copie legalizata sau copie certificate pentru conformitate ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular nr. 31;3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata - Completare formular nr. 12B (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1 si d);4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 5 (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Primar ? Marica Petru Sorin, Viceprimar ? Haitau Virgil , Contabil ? Casian Marioara, Secretar ? Medrea Anisoara , Achizitii ?Vlad Ioan , , Consilieri : Armie Viorel, Dajulescu Dorin, Hamz Gheorghe, Coman Nelutu, Cardos Ioan, Coman Petrisor, Birlea Veronica, Socaci Iacob, Pastila Ioan, Mos Paul Mircea.5.Se vor prezenta certificate conform art. 182 din OUG 34/2006 - certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale; - certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul de stat si bugetele locale.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formularul nr. 12C. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Astfel, certificatele trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in cursul lunii anterioare depunerii ofertelor. Termenul solicitat pentru emiterea documentelor se va raporta la data depunerii ofertei.Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate si graficul de reesalonare.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data liimita de depunere a ofertelorori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe vor prezenta: Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice - Documente emise de organele abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Cerinta minima obligatorie: Autorizatie de functionare / altele echivalente (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau copie legalizata).Sau Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Obiectul de activitate trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului, pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare asociat.Persoanele juridice straine vor prezenta echivalentul certificatului constatator, emis conform legislatiei din tara de origine, care sa cuprinda aceleasi informatii referitoare la obiectul de activitate descris mai sus si la faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei/falimentului sau similar.Inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legale.Toate documentele vor fi transmise in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Persoane juridice /fizice straine: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinte obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Datele/informatiile din documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (certif. constatator /autorizatie functionare/altele echivalente) trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri.Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent prezentului contract pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 168.000 lei. Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.roIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociatCompletare formular 3-informatii generale din sectiunea Formulare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista privind principalele servicii similare prestate in ultimii trei ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Completare formular nr. 12E, Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani calculati pana la data limita pentru depunerea ofertei, cel putin un contract de servicii similare de valoare minim 84.000 lei, fara TVA.. Se solicita cel putin un document /recomandare/contract/proces-verbal de receptie, prin care sa confirme prestarea de servicii similare. Nota: Documentele care confirma prestarea de servicii similare se prezinta - in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Se va prezenta formular experienta similara Formular 4, Cerinta nr. 3 Se va prezenta Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se va completa Formularul nr. 12H. Informatii pv. echipamente tehnice si dotari de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Lista trebuie sa demonstreze capacitatea ofertantului de a finaliza lucrarile si trebuie sa includa echipamentele specializate necesare indeplinirii contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere/sau orice alta forma de dispozitie) de cel putin urmatoarele utilaje/mijloace de transport/ echipamente specifice pentru indeplinirea contractului, a cel putin urmat. echipament listare Plotter- color format A0 min. 1 buc, Cerinte 4. Se vor prezenta: Formularul 12I - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, Angajamentul privind resursele umane, Declaratiile de disponibilitate ale expertilor, CV-uri. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care ofertantul dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant in vederea indeplinirii viitorul contract. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca, pe durata contractului, poate asigura personalul calificat necesar pentru realizarea serviciilor si amplasarea panourilor ?produselor informative si de promovare?: minim un manager de proiect cu certificat de manager de proiect recunoscut de MMFES si MECT sau echivalent si minim doi graficieni., cont.cer. 4 Se va anexa, obligatoriu, un Curriculum Vitae (CV) al fiecarei persoane mentionate in Lista din care sa rezulte informatii privind date personale, educatie (inclusiv cursuri de instruire), apartenenta la societati, asociatii profesionale, situatia profesionala actuala, vechime in activitate. Se vor nominaliza persoanele cu rol important in indeplinirea viitorului contract si specializarea acestora. Persoanele enumerate mai sus trebuie sa indeplineasca urmatoarele: experienta generala de minim de 5 ani. Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., Cerinta nr.5Se va prezenta Formularul nr. 9 - Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor. Standardele de asigurare a calitatii Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul ce face obiectul prezentei proceduri, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta ca ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. In cazul asocierii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP-www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 15.01.2013 14:20