Achizitie publica - SERVICII DE PROMOVARE IN CADRUL PROIECTULUI ,,PROMOVAREA POTENTIALULUI TURISTIC AL MUNICIPIULUI DRAGASANI PRIN ORGANIZAREA FESTIVALULUI ANUAL AL VINULUI ? FESTIVIN NOBILIAR??
Detaliu pentru invitatia numarul 329337
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329337/12.06.2012
Denumire contract: SERVICII DE PROMOVARE IN CADRUL PROIECTULUI, ,PROMOVAREA POTENTIALULUI TURISTIC AL MUNICIPIULUI DRAGASANI PRIN ORGANIZAREA FESTIVALULUI ANUAL AL VINULUI ? FESTIVIN NOBILIAR??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DRAGASANICod fiscal: 2573829, Adresa: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Dragasani, Telefon: 0250811990, Fax: 0250811990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Dragasani, Romania, cod postal: 245700, telefon: +40 250811990, fax: +40 250811990, persoana de contact: Municipiul Dragasani
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI DRAGASANI, STR. PIATA PANDURILOR NR.1, DRAGASANI, JUD. VALCEA.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PROMOVARE IN CADRUL PROIECTULUI, ,PROMOVAREA POTENTIALULUI TURISTIC AL MUNICIPIULUI DRAGASANI PRIN ORGANIZAREA FESTIVALULUI ANUAL AL VINULUI ? FESTIVIN NOBILIAR??
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile de promovare constau in Insertii publicitare ? coloane informative reviste siPromovare on-line pe 10 pagine web conform activitatilor proiectului astfel: - 3.2 Marketing si promovare pe Internet prin popularizarea produsului pe alte pagini web specifice;
- 4.1 Elaborarea de materiale publicitare la nivelul unor rubrici dedicate turismului sau rubrici culturale in reviste care au ca public tinta persoane din spatiul national;
II.1.6) CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. de part. este 2.900, 00 lei, 2 % din val. est, fara TVA;
-per. de val.a gar. pt. part.este 90 zile cu incepere de la data lim. de dep. a of. si este egala cu per. de valab. a of;Forma de const. a gar. de part.: conf. art. 86 din H. G. 925/2006, cu modif. si complet. ult;1. Scris. de gar.bancara emisa de o banca din Romania( Formular nr.16);2.Instr. de gar. emis in cond. legii de o soc. de asig;3. Dep. in numerar la cas. A. C;4. O. de pl. in ct. A. C. cu conf. intrarii in cont a gar. la data desc. ofer.Cont virare garantie de participare: RO98TREZ6725006XXX000086 deschis la Trezoreria Dragasani, cod fiscal 2573829.La sediul aut. contrac.vor fi transmise( in original, in cazul scris. de gar. bancara, instr. de gar. emis in condi. legii de o soc. de asig. sau o copie cu viza bancii, in cazul o.p.) doc. ce fac dovadaconstit. gar. de part, insot. de scris. de inaintare - Formular nr. 15 si Decl. de IMM pentru ofert. din categ. I. M.M. care treb. sa faca dovada in acest sens prin prez. docum. prev. in Legea nr. 346/2004 cu modif. si complet. ulterioare pt. abenef. de prev. acesteia.Dovada constit. gar. de part. trebuie sa fie prez. cel mai tarziu la data si ora stab. pt. deschid. of.Restit. gar. de part: cf. art. 88 din HG 925/2006, cu modif. si complet. ult;Ret. gar. de part: -cf. art. 87 din HG 925/2006, cu mod. si complet. ult;
-in cazul dep. unei contes., in masura in care Cons. resp. contest. ca nefondata, a. c. va ret. contest. gar. de part. o suma in rap. cu val. esti. a contr., cf. art. 2781 din O. U. G. 34/2006, cu modif. si complet. ult;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 5%din valoarea contractului, fara TVA si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 si 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de buna executie: conform art. 92, pct. (2) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare) beneficiaza de prevederile acesteia
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(neancadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)-completare si prezentare Formular nr. 1 ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-: completare si prezentare Formular nr. 2;Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare si prezentare Formular nr. 3 ;Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat-- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal.Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in original, copie legalizatasau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-completare si prezentare Formular nr. 4 ;Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completare si prezentare Formular nr. 5.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritati contractante in art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.1. Nedelcu Cristian ? primar2. Bolocan Mihai- viceprimar3. Duta Gheorghe- secretar4. Draghici Maria- director executiv5. AgapescuToma- director DSP6. Croitoru Dan- director adjunct DSP7. Iorga Alexandru- arhitect sef8. Costeanu Mihai- referent de specialitate9. Stancu Gabriela ? inspector specialitate10. Dumitrescu Dan-Nicolae ? cons. Juridic11. Mihalache Mariana-cons. Juridic12. Trandafir Viorel ? sef birou tehnic DSP Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, emis cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoane autorizate .Toate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?? si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) straine documentele vor fi transmse in limba in care au fost emise si insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile calculate de la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindcifra de afaceri;c.a care viz. activ. pe ult. trei ani;
- media c. de a. glob.pe ultimii trei ani sa nu fie sub 250.000 lei;
- Nota: Echiv. in euro se va det. coresp. curs. mediu al pietei val., calc. de B. N. R. pt. anul la care s-a facut raport.-(http: //www.bnro.ro/Cursuri-medii-3544.aspxInformatii privind bilanturile contabile;
-Copii dupa bil. contab. incl. ct.de profit si pierdere la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, viz. si inreg. la org. compet.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica-Lis. princ.pres.de serv. in ult.3 ani, con?. val., per. de pres, benef., indif. daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Se va completa si prezenta, deasemenea, Formularul nr. 8 ?Experienta similara? pentru unu sau mai multe contracte de servicii similare;Prezentarea a unu sau mai multe contracte cu servicii similare, insotite dedocumente constatatoare/ recomandari din partea beneficiarilor, care sa contina date despre: numele beneficiarului, numele serviciului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, valoarea contractului de servicii.4.Valoarea cumulata acontractelor sa fie de minim 100.000 lei fara TVA5.Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in v, Informatii privind personalul-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Informatii referitoare la personaluldirect responsabil cu indeplinirea contractului-Se va completa si prezenta o lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului;, Informatii privind subcontractantii-Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de mamagement al calitatii), valabil la data depunerii ofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 08:51