Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de promovare in presa scrisa, TV si radio in cadrul proiectului "promovarea obiectivelor turistice de pe drumul fructelor


Detaliu pentru invitatia numarul 333485
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Numar invitatie: 333485/10.08.2012
Denumire contract: servicii de promovare in presa scrisa, TV si radio in cadrul proiectului "promovarea obiectivelor turistice de pe drumul fructelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: +40 244529602, Fax: +40 244511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de promovare in presa scrisa, TV si radio in cadrul proiectului "promovarea obiectivelor turistice de pe drumul fructelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - asigurarea publicarii machetei predate de autoritatea contractanta intr-un ziar local si unul national de 2 ori pe luna-12 aparitii;
- asigurarea de 63 ori a unui spot TV de 20 secunde(predat de autoritatea contractanta) pe parcursul a 3 saptamani;
- se va asigura 84 difuzari a unui spot audio de minim 10 secunde (predat de autoritatea contractanta)pe parcursul a 3 saptamani.- Raport de monitorizare
II.1.6) CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1500 lei. Cuantumul ce se va retine in conditiile art 278.1 din O.U.G. nr. 34/2006:1245 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG 925/2006.Contul Consiliului Judetean Prahova: RO72TREZ5215006XXX000119 deschis la Trezoreria Statului Ploiesti, Cod fiscal 2842889. In conformitate cu Legea nr. 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Legea nr. 346/2004. In cazul operatorilor economici care se asociaza in vederea depunerii unei candidaturi comune, garantia de participare poate fi constituita de oricare dintre operatorii economici asociati in numele asocierii. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare se face conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA.Modalitate de constituire: in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2)din HG 925/2006.Se poate constitui si in formele de la art. 90 alin (1)-(3)In aceasta din urma situatie, contractantul are obligatia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, conform H.G. nr. 1045/2011. Suma initilala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu ladata semnarii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind eligibilitatea. Aceasta declaratie se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Completarea si prezentarea Formularului nr.1, aCazierului judiciar pentru operatorul economic si a Cazierului fiscal pentru operatorul economic;2. - prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie se va prezenta si de catre tertul sustinator, de neincadrarea la art. 181 doar lit. a), c1)si d), daca este cazul. Se va completa Formularul nr. 2 si se va prezenta impreuna cu Certificatele eliberate de Administratia Finantelor publice si autoritatile publice locale din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata la bugetul de stat si bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele;3. - prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010, prin completarea si prezentarea Formularului nr.13;4.- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va prezenta si de catre subcontractant/tertul sustinator, daca este cazul. Lista persoanelor cu functii de deciziecu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusivpersoanele care aproba bugetul aferent Consiliului Judeten Prahova : Mircea Cosma - presedinte Consiliul Judetean Prahova; Mircea Rosca-vicepresedinte; Rebega Constantin Laurentiu - vicepresedinte; Albulescu Mihai Adrian- consilier judetean; Ciolac Dan- consilier judetean ; Cord Ovidiu - consilier judetean ; Costin Zaharia- consilier judetean ; David Simona- consilier judetean ; Dilirici Ion- consilier judetean ; Dobre Adrian Florin- consilier judetean ; Dragomir Florin Auras - consilier judetean ; Dumbraveanu Paul- consilier judetean ; Enescu Rares Dan- consilier judetean ; Gunia Dragos Ionel- consilier judetean ; Guran Virgil- consilier judetean ; Ionescu Radu Cezar Liviu- consilier judetean ; Ionica Ion- consilier judetean ; Luchian Ion- consilier judetean ; Lungu Gabriel Razvan- consilier judetean ; Mesca Darius Dumitru- consilier judetean ; Mitrea Laurentiu Daniel- consilier judetean ; Neaga Gheorghe- consilier judetean ; Neagoie Dumitru Daniel- consilier judetean ; Negoi Constantin- consilier judetean ; Nicolai Marius- consilier judetean ; Niculescu Georgiana Diana- consilier judetean ; Nita Catalin Razvan- consilier judetean ; Oprescu Nicolae- consilier judetean ; Patrascu Vasile- consilier judetean ; Pintoiu Toma- consilier judetean ; Popovici Elisabeta- consilier judetean ; Sfirloaga Lutmila- consilier judetean ; Tabacu Jenica- consilier judetean ; Toader Bogdan Andrei- consilier judetean ; Tudora Dorin- consilier judetean ; Vasile Viorica- consilier judetean ; Viter David Andrei- consilier judetean ; Marius Constantin Nicolae -Director executiv Directia Absorbtie Fonduri Europene; Bratosin Gheorghe-Sef serviciu achizitii; Maria Dovinca-Director executiv Directia Economica; Cristina Popescu-Director adjunct Directia Economica; Silvia Constantinescu- director adjunct Directia Absorbtie Fonduri Europene; Daniel Alixandrescu-director executiv Directia Patrimoniu; Gheorghe Ionescu-consilier Directia Absorbtie Fonduri Europene, Razvan Nicolae Mosu-consilier Compartimentul Sanatate, Cultura, Invatamant, MassMedia, Sport, Tineret, ONG-uri;Nota: Toate documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in oricare dintre formele: in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante catre bugetul de stat sau bugetul local vor fi respinse, cu exceptia cazului in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.-Pentru persoane juridice straine, operatorii economici au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale vtarii de origine(cum ar fi certificate, cazierefiscale sau alte documente echivalente ), precum si un certificat de rezidenta fiscala(evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie publica. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. 1. - prezentarea Certificatului constatator emis de ONRC, valabil la data depunerii ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea pentru conformitate a documentului in in original/copie legalizata.Cerinta este necesara pentru a demonstra capacitatea operatorilor economici de a executa serviciile ce fac obiectul prezentului contract. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoanele juridice staine se vor prezenta documente echivalente Certificatului constatator emis de ONRC, valabile la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte forma de inregistrare, adresa actuala, obiectul de activitate, starea societatii, etc., emise in tara de origine a ofertantului.Documentele vor fi depuse in copie insotita de traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.-prezentare Fisa de informatii generale. Media cifrei globale de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare de 248.000 lei.In cazul asocierii cerinta se va indeplini prin cumul., 2.-Prezentarea bilanturilor contabile prescurtate, pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011), vizate si inregistrate de organele competente. In cazul asocierii in scopul depunerii unei oferte comune, cerinta se va indeplini de fiecare asociat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind Listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, raportat la data limita de depunere a ofertelor., 2. Experienta similara-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani un contract similar in valoare de cel putin 124.000 lei(fara TVA) sau cel mult trei contracte similare pe cele 3 componente(presa scrisa, TV si radio) care insumate sa fie in valoare de cel putin 124.000 lei(fara TVA) Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar conform prevederilor art. 188 alin. (2), lit. a) din OUG 34/2006..Experienta similara pe cerintele de mai sus poate fi dovedita de un operator singur sau impreuna cu asociatii in cazul unei oferte comune., 3. Prezentarea Declaratiei referitoare la instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., 4. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul si persoanele responsabilepentru prestarea serviciului.Pentru fiecare din persoanele responsabile pentru prestarea serviciului se vaprezenta CV-ul in formatEUROPASS., 5. Prezentarea Declaratiei de disponibilitate pentru fiecare expert nominalizat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata la prezenta invitatie de participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 08:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer