Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE PROMOVARE, INFORMARE SI PUBLICITATE IN CADRUL PROIECTULUI: ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE DE INFORMARE SI COMUNICARE PENTRU ACCESUL LARG AL CETATENILOR LA INFORMATII DE INTERES PUBLIC (TABELE DE AFISAJ), IN ORASUL HARSOVA, JUD. CONSTANTA


Detaliu pentru invitatia numarul 329507
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Harsova
Numar invitatie: 329507/14.06.2012
Denumire contract: SERVICII DE PROMOVARE, INFORMARE SI PUBLICITATEIN CADRUL PROIECTULUI: ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE DE INFORMARE SI COMUNICARE PENTRU ACCESUL LARG AL CETATENILOR LA INFORMATII DE INTERES PUBLIC (TABELE DE AFISAJ), IN ORASUL HARSOVA, JUD. CONSTANTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul HarsovaCod fiscal: RO 7453165, Adresa: Piata 1 Decembrie 1918, nr. 1, Harsova, Telefon: 0241-870300, Fax: 0241-870301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata 1 Decembrie 1918, nr. 1, Harsova, Romania, cod postal: 905400, telefon: +02 41870300, fax: +02 41870301, persoana de contact: Carmen Mihaela Cheran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORAS HARSOVA, SALA DE SEDINTA A CL HARSOVA, Piata 1 Decembrie 1918, nr. 1, oras Harsova, jud. Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (autoritate publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PROMOVARE, INFORMARE SI PUBLICITATEIN CADRUL PROIECTULUI: ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE DE INFORMARE SI COMUNICARE PENTRU ACCESUL LARG AL CETATENILOR LA INFORMATII DE INTERES PUBLIC (TABELE DE AFISAJ), IN ORASUL HARSOVA, JUD. CONSTANTA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de achizitie implica prestareaserviciilor de publicitate, informare si promovarea a proiectului : ?ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE DE INFORMARE SI COMUNICARE PENTRU ACCESUL LARG AL CETATENILOR LA INFORMATII DE INTERES PUBLIC (TABELE DE AFISAJ), INORASULHARSOVA, JUD.CONSTANTA? . Proiectul vine in intampinarea acestor obiectivele strategice prin asigurarea sustenabilitatii si imbunatatirii infrastructurii publice urbane din cadrul planului integrat al orasului Harsova, judetul Constanta, prin achizitionarea unor echipamente de comunicare de tipul panourilor cu afisaj electronic de comunicare video, unde vor rula informatii utilitare de interes public, prin promovarea dezvoltarii durabile si diminuarea impactului negativ asupra mediului.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 87, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum de 1752 lei, cu perioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui la casieria institutiei, cu OP sau fila CEC in contul RO38TREZ238500214X000279 cod fiscal 7453165 deschis la Trezoreria Harsova jud. Constanta , pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de banca emitenta sau un instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o societate de asigurari. Optional se poate folosi Scrisoare de garantie bancara ?Formularul nr. 4, in original.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de pana la 10 % din valoarea contractului, inlei fara T.V.AModul de constituire a garantiei de buna executie este urmatorul : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, prin retineri succesive din sume datorate pentrufacturi partiale. Contractorulare obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Lista cuprinzand asociatii - Formularul 9bb) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere (Formularul 9c)c) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea.Subcontractarea : a)Lista cuprinzand subcontractantii - Formularul 9ab) Acord de subcontractare ? se mentioneze partea din contract ce face obiectul subcontractarii, datele de recunoastere ale sucontractantilor si asumarea raspunderiipentru indeplinirea partii din contract care-i revine spre executare.? In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor, cu exceptia cerintei nr.3.? Nu se solicita demonstrarea indeplinirii cerinteloreventualilor subcontractanti, cu exceptia cerintei nr.4, respectiv neincadrarea in dispozitiile art. 69 ind.1? Certificatele/documentele emise de autoritati competente solicitate, trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.? Pers. jr. straine vor prezenta documente edificatoare pentru prezentarea situatiei personale, eliberate de autoritati ale tarii de origine, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.? In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.? Documentele vor fi transmise in limba de origine si traduse in limba romana.? Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.? Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 691, 180 si la art.181 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, cu exceptia obligatiilor referitoare la plata impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Cerintanr.1:1. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare - Formular 5.12. cazier judiciar pentru persoana juridica, emis de serviciile de cazier judiciar de la nivelul inspectoratelor de politie judetenein a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati/terti sustinatoriCerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 5.22. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, emis de administratia finantelor publicein a careiraza teritoriala operatorul economic isi are sediul.3. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, emis de serviciul de taxe si impozite din localitateain a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.4.Cazier fiscal pentru persoana juridica, emis de directia generala a finantelor publice a judetului in a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati.Tertii sustinatori vor depune doar Formularul 5.2 cu referire exclusiv la neincadrarea in situatiile prevazute de art.181lit.a), c1) si d)Cerinta nr.3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 16Nota: Documentul de mai sus va fi depus numai de reprezentantul/reprezentantiiofertantului sau ai asocierii.Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 69 ind. 1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul 6Declaratie privind evitarea conflictului de interese fata de persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica, dupa cum urmeaza: Tudor Nadrag ? primar ; Bratianu George ? viceprimar ; Mosoianu Dragos C-tin ? secretar oras ; Popa Victorita ? dir.exec. Dir. Ec.; Cheran Carmen ? Mihaela ? dir.exec.Dir.Programe Tehnic ; Valcu Eugenia ? arhitect sef ; Dominte Mihaela ? cons. juridic. Aldea Lucretia ? cons.local;Bujenita Alexandru ? cons.local;Bucsan Maria-cons.local;Chirita Ionel -cons.local;Coman Tudor ? cons.local; Mares Titu-cons.local;Marinescu Ion ? cons.local Moroianu Valerica ? cons.local;Munteanu Ionel ? cons.local;Niculescu Victor ? cons.local;Oanca Viorel ? cons.local;Popa Ghe. ? cons.local;Radu Silviacons.local;Stancu Florin ? cons.local;State Stela ? cons.local;Topor Alexandra-cons.localNota: Documentul de mai sus va fi depusde reprezentantul/reprezentantiiofertantului sau ai asocierii/ subcontractanti/terti sustinatori. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale1. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru asociat este obligat sa demonstreze indeplinirea cerintei prin depunerea documentelor de mai jos, pentru partea din contract pe care o realizeaza.2. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul sustinator /tertii sustinatori;3. Documentele de mai sus trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 1Respectarea prevederilor art.183 din O.U.G. nr. 34/2006Ofertantii trebuie sa dovedeasca ca sunt inregistrati cu obiect de activitate (CAEN rev.2) principal sau secundar corespunzator obiectului contractului de servicii supus achizitiei: 7410 Activitati de design specializatsau similar; 7311 Activitati ale agentiilor de publicitate sau similar.Vor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu sunt inregistrati cu activitati corespunzatoare obiectului achizitiei, respectiv nu sunt inregistrate in domeniul de activitatecodul/codurile CAEN necesare prestarii serviciilor supuse achizitiei, sau perioada de valabilitate a acestora a expirat.In cazul persoanelor juridice/fizice romane se solicita: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate, numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, nu are activitatea suspendata.IN CAZUL OFERTANTULUI CLASAT PE PRIMUL LOC, INAINTE DE TRANSMITEREA COMUNICARII PRIVIND REZULTATUL PROCEDURII DE ATRIBUIRE, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA SOLICITA ACESTUIA PREZENTAREA IN ORIGINAL A CERTIFICATULUI CONSTATATOR EMIS DE ORC.2. Persoanele fizice autorizatevor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita: 1.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia ec.-financiaraDeclaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani ? minim 160.000 lei (autorit.contr.va avea in vedere data la care op.ec. a fost infiintat). Se va avea in vedere, cursul inforeuro al lunii decembrie pentru anii 2009, 2010 si 2011, astfel: ? dec.2009 ? 1 Euro = 4.2788 lei;? dec.2010 ? 1 Euro = 4, 2943 lei.? dec.2011 ? 1 Euro = 4, 3518 leiOp.ec. care se incadreaza in categoria IMM beneficiaza de prev.Legii 346/2004: reducerea cu50% a valorii solicitate pentru demonstrarea cifrei medii de afaceri, pe baza decl.din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Cerinta nr. 2Bilant ContabilAutor. contr. isi rezerva dreptul de a exclude din procedura oferta depusa de ofertantul care prezinta informatii incorecte
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniPentru a fi considerat calificat, ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa faca dovada cain ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertei) a dus la bun sfarsit in calitate de contractor principal/ asociat/subcontractant, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati, unul sau mai multe contracte constand in servicii similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 87.000 de lei fara TVA., Cerinta nr. 2Pentru a fi considerat calificat, ofertantultrebuie sa faca dovada ca dispune de o Echipa tehnica cu minim 5 membrii cu experienta in specifica domeniului pentru care ocupa pozitia in echipa, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar: 1. Manager de proiect si responsabil creatie publicitara2. Responsabil cu tiparirea/imprimarea/ livrarea materialelor publicitare3. Responsabil cu acivitatile de promovare online si offline4. Responsabil cu realizarea/furnizarea materialelor publicitare audio-video si multimedia (CD).5. Responsabilul pentru publicitatea outdoor., Cerinta nr. 3Ofertantii vor trebui sa faca dovada dispunerii de resurse financiareprintr-un document bancar in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de 50% din valoarea estimata a Ofertei financiare propusa (sau echivalent)pentru perioada ofertata de acesta , urmarindu-se in acest sens garantarea din punct de vedere financiar si sustinerea prestarii serviciilor pe durata realizarii acestora (art.185 alin.1 litera a) din O.U.G. nr.34/2006 - declaratii bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional), Optional: Capacitatea tehnica a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unui tert, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele profesionale invocate. - Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca ca are implementat si mentine, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile specifice obiectului contractului.Implementarea si mentinerea standardelor de asigurarea calitatii nu pot fi indeplinite de tertul sustinator in favoarea ofertantului.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara - a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 60 de puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Punctaj Financiar n = Valoare minima/Valoare n X 60:
Punctajul pentru termenul de livrare al materialelor publicitare, de la momentul transmiterii solicitarii de catre Achizitor
40
Descriere: Punctajul pentru termenul de livrare al materialelor publicitare (zile calendaristice), de la momentul transmiterii solicitarii de catre Achizitor, se acorda astfel: a) pentru cel mai mic termen de livrare al materialelor publicitare se acorda 40 puncte; b) pentru alt termen decat termenul minim, punctajul se acorda astfel: Punctaj Termen Livrare N=(TLminim/ Tlivrare N) x 40. NOTA: Termenul maxim de livrare al materialelor publicitare nu poate fi mai mare de 10 zile calendaristice de la solicitarea Achizitorului. In cazul in care termenul precizat de ofertant depaseste 10 zile calendaristice, oferta devine neconforma. Pentru un termen mai mic de 3 zile, oferta nu va fi punctata suplimentar. Termenele prezentate de ofertanti vor fi exprimate OBLIGATORIU, in ZILE CALENDARISTICE..
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP (electronic) sau de la sediul autoritatii contractante din Piata 1 Decembrie 1918, nr. 1, oras Harsova
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer