Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de promovare prin intermediul posturilor de televiziune(2 emisiuni TV), proiect "Promovarea produsului turistic al orasului Alesd ? Cetatea Piatra Soimului"


Detaliu pentru invitatia numarul 341510
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL ALESD
Numar invitatie: 341510/03.01.2013
Denumire contract: Servicii de promovare prin intermediul posturilor de televiziune(2 emisiuni TV), proiect "Promovarea produsului turistic al orasului Alesd ? Cetatea Piatra Soimului"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL ALESDCod fiscal: 4348920, Adresa: Alesd, Str.Bobalna Nr.3, jud.Bihor, Alesd, Telefon: +40259-342539, Fax: +40259-342589
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Bobalna Nr.3, jud.Bihor, Alesd, Romania, cod postal: 415100, telefon: +40 259342539, fax: +40 259342589, persoana de contact: Zeno-Danut TIPTER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante: Str.Bobalna Nr.3, jud.Bihor, Alesd, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de promovare prin intermediul posturilor de televiziune(2 emisiuni TV), proiect "Promovarea produsului turistic al orasului Alesd ? Cetatea Piatra Soimului"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciul solicitat este acela de realizare a doua emisiuni TV cu profil turistic pentru proiectul ?PROMOVAREA PRODUSULUI TURISTIC AL ORASULUI ALESD ? CETATEA PIATRA SOIMULUI?, conform Caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 92221000-6 - Servicii de productie de televiziune (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1500 lei - const. prin scrisoare/instrument garantare emis de banca sau soc. de asig. sau prin virament bancar in contul autoritatii contractante (Cont RO72TREZ0815006XXX000045 - Orasul Alesd - C.F. 4348920) sau prin depunere numerar la caseria autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Data la care se face echivalenta leu/alta valuta va fi 28.01.2013.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului - constituita conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - se va prezenta Formular nr.12A - se va completa si de tert sustinator- Declaratie privind privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - se va prezenta Formular nr.12B- se va completa si de tert sustinator cu mentiunea ca tertul are obligatia neincadrarii doar in prevederile art. 181, lit. a., c. indice 1si d. din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va prezenta Formular nr.12C- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 ? se va prezenta Formular nr.12L - se va completa si de tert sustinatorPersoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Tipter Zeno - primar, Letai Zoltan - viceprimar - presedinte de comisie, Cureu Nicolae - contabil sef, Lauran Nicoleta - secretar, Vinter Florica - contabilitate, Bekesi Ludovic - responabil achizitii - secretar comisie, Laza Gheorghe - membru comisie, Bodea Alexandrina- membru comisie, Pantea Bogdan - membru comisie, Cret Florin- membru comisie, Tont Ioan- membru comisie, Dordea Adrian- membru supleant comisie, Dordea Adrian - membru supleant comisie.Lista persoanelor cu functii de decizie, care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Tipter Zeno? primar; Letai Zoltan ? viceprimar; Bocsea Sorina ? consilier; Cipleu Sorin-Leontin ? consilier; Cret Florin? consilier; Curea-Lup Andrei Emilian ? consilier; Dubau Florin Calin ? consilier; Gal Cristian ? consilier; Jurcut Vasile ? consilier; Cret Florin ? consilier; Kajanto Paul ? consilier; Madar Daniel ? consilier; Molnar Iosif ? consilier; Morar Calin ? consilier; Nadaban Mihai Anton ? consilier; Sabau Gheorghe Radu ? consilier; Scorte Monica Maria ? consilier; Tont Ioan ? consilier; Turcus Radu-Victor ? consilierCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? se va prezenta Formular nr.12MCertificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor autoriatea contrcatanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainta transmiterii cumunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original sau copie legalizata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata, copie conforma cu originalul). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor autoriatea contrcatanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainta transmiterii cumunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelo in original sau copie legalizata.Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice straine In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de infomatii generale, Se solcita o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 150.000, 00 lei, Bilanturile contabile pe ultimii trei ani, cu confirmare de depunere la autoriatea competenta (original sau copie legalizata, copie conforma cu originalul)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista pricipalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, Document/contract/proces verbal de receptie sau maxim 3 (trei) documente/contracte/procese verbale de receptie, care sa certifice prestarea de sevicii similare (realizarea cel putin a unei productii/co-productii destinate difuzarii catre publicul larg - prin mijloace de difuzare in masa cum ar fi post de televiziune, internet, etc.) in valoare de cel putin 75.000, 00 lei fara TVA, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin o persoana de specialit. necesar pentru indeplinirea ctr.: - Manager/director de proiect/producator de linie/team leader cu demonstrarea participarii la minim un proiect similar (in cadrul caruia sa fi detinut pozitia de manager / director de proiect / producatorde linie / team leader), care sa fi vizat cel putin realizarea de productii de natura si complexitatea celor prevazute in cadrul caietul de sarcini., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 03.01.2013 08:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer