Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de promovare prin materiale publicitare si prin realizarea de CD-uri si DVD-uri, inclusiv pliantele pentru implementarea proiectului ?Baile Herculane-Emblema turistica a Banatului Montan


Detaliu pentru invitatia numarul 343810
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BAILE HERCULANE(PRIMARIA BAILE HERCULANE)
Numar invitatie: 343810/13.03.2013
Denumire contract: Servicii de promovare prin materiale publicitare si prin realizarea de CD-uri si DVD-uri, inclusiv pliantele pentru implementarea proiectului ?Baile Herculane-Emblema turistica a Banatului Montan
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BAILE HERCULANE(PRIMARIA BAILE HERCULANE)Cod fiscal: 3227920, Adresa: STR.TRANDAFIRILOR, NR.60, BL.34, SC.D, AP.15, Baile Herculane, Telefon: 0255-560439, Fax: 0255-560321
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA ORASULUI BAILE HERCULANE, STRADA MIHAI EMINESCU, NR. 10, JUDETUL CARAS-SEVERIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORASULUI BAILE HERCULANE, STRADA MIHAI EMINESCU, NR. 10, JUDETUL CARAS-SEVERIN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (admnistratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de promovare prin materiale publicitare si prin realizarea de CD-uri si DVD-uri, inclusiv pliantele pentru implementarea proiectului ?Baile Herculane-Emblema turistica a Banatului Montan
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de promovare prin materiale publicitare si prin realizarea de CD-uri si DVD-uri, inclusiv pliantele pentru implementarea proiectului ?Baile Herculane-Emblema turistica a Banatului Montan"Serviciile de promovare referitoare la implementarii proiectului cuprinde: - Realizare si distribuire pliante: 15.000 bucati- Realizare si distribuire brosuri: 5.000 bucati- Realizare sidistribuire cataloage: 5.000 bucati- Realizare si distribuire ghiduri: 5.000 bucati- Realizare si distribuire postere: 500 bucati- Realizare 10 CD-uri si20 DVD-uri
II.1.6) CPV: 22462000-6 - Materiale publicitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 191, 008.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 3.800 lei. GP se prezinta in afara coletului pt a putea fi verificat inaintea deschiderii of. Per de valabilpt GP este 90 zile de latermenul limita de depunere a of.In cazul extinderii per de valabil a of, per de valabilitate a GP va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare: 1.virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, original, in cuantumul si pt per prevazuta.(2) GP trebuie sa fie irevocabila. 2. ordin de plata in contul achizitorului (RO43TREZ1865006XXX000168, Trezoreria Baile Herculane, CIF: 3227920) cu conditia confirmarii de banca emitenta pana la data deschiderii of; GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea of. Of care nu sunt insotite de dovada constituirii GP intra sub incidenta art. 36, alin 1 lit a) HG 925/2006. IMM-urilor acestea pot beneficia de L.346/2004, art.16, alin 2, numai in conditiile in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf art. 3, alin.1 - 2 din legea mentionata, prezentand documentele prevazute la art.7. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza in mod individual. AC are dreptul de a retine GP: a) isi retrage of in perioada de valabil;b) of sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per de valabil a of si, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr;c) of sa fiind castigatoare, refuza sa semneze ctr de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) operatorului economic a carui contestatie a fost respinsa de C.N.S.C. i se va retine de catre autoritatea contractantasuma de :1.910, 08 lei confart.278 1alin (1) lit a)din OUG 34/2006. Pt o evaluare si raportare unitara ale cuantumuluiaferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in eurose va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE constituiteva fi de5% din valoarea contr, exclusiv TVA si se constituie in cel mult 15 zile de la semnarea contr.Constituire: a)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari sau b)-retineri succesive din facturile partiale prezentate. Conform HG 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din HG 925/2006 contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr. Pe parcursul indeplinirii contr, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. Suma initiala care se depune de catre Contractant, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr. IMM-urilorpot beneficia de L.346/2004, art.16, alin 2, numai in conditiile in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conform art. 3, alin.1 - 2 din legea mentionata, prezentand documentele prevazute la art.7. AC are dreptul de a emite pretentii asupra GBE, oricand pe parcursul indeplinirii contr, in limita prejudiciului creat, in cazul in carecontractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra GBE autoritatea contractantaare obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate. AC are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform HG 925/2006 art 92 alin 1-2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Scrisoare de inaintareModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular nr. 1 - Scrisoare de inaintare- se prezinta in originalCerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului 2 din sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006) ?se prezinta in original.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Declaratia privind neincadrareain art.180 se solicita si tertului sustinator.(daca este cazul)Se va prezenta: Cazierul judiciar pentru operatorul economicSe prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie certificata ?conform cu originalul?, cu valabilitate raportat la data limita de depunere a ofertelor.Cazierul fiscal pentru operatorul economic, Se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie certificata ?conform cu originalul?, cu valabilitate raportat la data limita de depunere a ofertelorCazier judiciar pentru administrator/administratori, astfel cum reiese din Certificatul constatator eliberat de ORC, cu valabilitate raportat la data limita de depunere a ofertelor. Se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie certificata ?conform cu originalul?Cerinta nr.3Prezentarea Formularului 3 din sectiunea Formulare - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 ? se prezinta in original. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local Serviciul Public Impozite si Taxe Locale; Se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie certificata ?conform cu originalul?; trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice; Se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie certificata ?conform cu originalul?; trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. (dupa caz)Nota: Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditii de calificare: (1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(2) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.(3) In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat (inclusiv certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul de stat si catre bugetul local).Neincadrarea in art. 181 lit. a), lit. c) indice 1 si lit.d) se solicita si tertului sustinator.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSolicitat, in original ? Formular nr. 4. Documentul va fi prezentat de catre toti asociatii, inclusiv de catre eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoane cu functie de decizieimplicate in ceea ce priveste organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii: Primar: Vasilescu NicusorViceprimar: Domilescu GoreSecretar: Dumitrache AureliaResponsabil achizitii: Popescu CatalinConsilieri: Lalescu Ionut Iliuta, Domilescu Gore, Dirpes Petru, Ionescu Nicolae Sorin, GolopentaIlie Constantin, Dragila Grigore, Buzner Doru, GolopentaPetru Mircea, Parghel Laurentiu, Doroi Titu, Iovanovici Radoslav, Dimcea Ion, Panduru Gheorghe Chiril, Iacob Vivi Mariana, Nicoara Marius.Arhitect sef: Moldovan CristianSef serviciu Economic: Muica StancutaInspector mediu: Petre PertCerinta nr.5Declaratie privind calitateade participant la proceduraModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formularul 5. Se prezinta in originalIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat;.Cerinta nr. 6Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formularul 6.Se prezinta in originalSe completeaza de ofertant, respectiv de asociere cf Ordinului 314/2010. In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat. Subcontractantilor nu li se va solicita completarea certificatului departicipare cu oferta independenta, in cazul in care exista. Cerinta nr. 1Persoane juridice romane/fizice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul? si informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC).In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat si de catre subcontractanti (daca este cazul). Documentul trebuie sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principala si/sau secundara corespunzatoare.De asemenea, documentul prezentat va contine informatii referitore la asociati, administratori, sedii/ puncte de lucru declarate/filiale implicate in derularea contractului. Documentul va fi prezentat in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Nota: a. In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din caresa rezulte competenta acestora de a presta serviciile/de a furniza bunurile care fac obiectul prezentului contract.b.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile/de a furniza bunurile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Cerinta nr. 2Persoane juridice/ fizice strainePentru persoanele juridice straine: Se vor prezenta documente edificatoare (original/ copie legalizata insotite detraducere autorizata legalizata in limbaromana), din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, sa corespunda obiectului contractului;Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, pentru conformitate, de a solicita copia legalizata a respectivului document in perioada de evaluare a ofertelor.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Documente care sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principal si/sau secundar corespunzator exercitarii activitatii profesionale in vederea indeplinirii contractului- Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11. Prezentare Fisa de informatii generale (Formular nr. 7)din sectiunea Formulare si Modele din care sa reiasa realizarea unei cifre de afaceriglobale pe 2011, sa fie cel putin egala cu 382.000 lei.Cursul valutar valabil pentru aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia eventualelor alte valute.2. Se vor prezentabilantulcontabil semnat si stampilat, vizat si inregistrat la organele competente, dela fineleanului2011 (la data de 31.12.2011) ? in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?)In cazul in care din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.In caz de asociere doc se prez de catre fiecare membru asociat.Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri valutare: 2011:1 EURO = 4, 3243 RONa) Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilantul contabil al exercitiului financiar pe anul 2011 inregistrat la institutiile abilitate).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.b) Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere legalizata si certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Fiecare asociat va indeplini limita impusa in raport cu cota de participare in consortiu.Copiile anexate vor fi certificate pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.In cazul candidatilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat. CompletareDeclaratie privind incadrarea in categoria IMM (F24), se prezinta in original.Capacitatea economico- financiaraa operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care se invoca sustinerea capacitatii economico-financiare a ofertantuluide catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Angajamentul trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se face neconditionat in vederea finalizarii contractului. Completare Angajament tert sustinator financiar (F8), se prezinta in original; Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006), in original; Formular nr. 3 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art181 lit a), c^1 si d) din OUG 34/2006, in original; Formular nr. 4 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1din OUG 34/2006 actualizata, in original., Solicitam de la ofertant sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului o sa aiba acces la sau ca are disponibile resurse reale, negrevate de datori, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare, extrase de cont, declaratii bancare, etc. confirmate de banci ori alte mijloace financiaresuficiente pentru a realiza cash-flow in valoare de minim 57.300 lei, pentru o perioada minima de 3 luni calendaristice (formula de calcul: valoarea estimata a contractului/perioada de derulare a contractului x perioada solicitata de autoritatea contractanta pt. care se cere disponibilizarea sumei).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala, respectiv experienta similaraLista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade, de prestare, beneficiari, indiferent dacaacestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Completare Formular 9A - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioadede prestare, beneficiari, indiferent dacaacestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - se prezinta in original. Formular 9* - Experienta similara - se prezinta in originalConditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentarea unor contracte similare.Se va prezenta cel putin un contractsau maxim 2 contracte, din ultimii 3 ani, prin care sa confirme prestarea de servicii similarea caror valoare cumulatasa fie deminim 191.008, 06 lei fara TVAPentru dovedirea indeplinirii acestor cerinte vor fi prezentate certificate/documente emise sau consemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Nota: Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Note: a. Capacitatea tehnica a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.b. Operatorul economic care beneficiaza de sustinere tehnica trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate. Pentru sustinerea cerintei minime referitoare la experienta similara angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Prezentare Formular nr. 10-Angajament sustinere tehnicasi profesionala, se prezinta in original; Formular nr. 2-Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006), in original; Formular nr. 3- Declaratie privind neincadrarea in in prevederile art181 lit a), c^1 si d) din OUG 34/2006, in original; Formular nr. 4- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1din OUG 34/2006 actualizata, in original.c. Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.d. Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica.Neindeplinirea cerintelor minime solicitate a fi indeplinite de catre ofertanti, in privinta experientei similare, conduce la descalificarea ofertantului.Vor fi exclusi din procedura ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit defectuos obligatiile contractuale asumate privind indeplinirea unui contract, precum si ofertantii care prezinta sau primesc, la solicitarea autoritatii contractante, referinte negative din partea beneficiarilor (autoritati contractante.), Cerinta nr. 2Declaratie privind echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatiiCompletare Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Cerinta minima: -masina de tipar ? min. 1 buc;
-masina de brosat ? 1 buc;
-masina de taiat/ghilotina ? 1 buc;
-masina de biguit ? 1 buc;
-computer/laptop ? 1 buc;
-soft de prelucrare a imaginilor digitale ? editare imagini si tehnoredactare cu licenta ? pt min 2 statii grafice;
-echipament foto ? video profesional ? 1 buc;In cazul asocierii formularul se depune de catre fiecare asociat.Prezentarea de documente prin care ofertantul sa faca dovada disponibilitatii utilajelor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului: facturi; contracte de inchiriere, etc;, Cerinta nr.3Informatii privindcapacitatea profesionalaOfertantul sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): Completare: Formular nr. 12 -Informatii generale privind angajatii, se prezinta in original.Formular nr. 18 Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, in originalFormularul nr. 13 -Personal ce va fi angajat in contract, se prezinta in original.Formular nr. 14 -Angajamentul ofertantului privind resursele umane, se prezinta in originalFormularul nr. 15 -Curriculum vitae, in original.Formular nr. 16 -Angajamentul in nume personal ? cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr. 13, se prezinta in original.Formular nr. 17- Declaratie de disponibilitate, completat de fiecare din specialistii mentionati in Formularul nr. 13, se prezinta in originalPentru fiecare din specialistii nominalizati in oferta se vor atasa: Curriculum Vitae completat la zi cu semnatura persoanei in original, pentru specialistii angajati in contract si datat; Copii dupa diplomele, adeverintele sau certificatele detinute de persoanele respective, contracte de munca sau de colaborare sau angajament participare a persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoane) necesare pentru dovedirea cerintelor minime.Solicitarenominalizare a: - un manager de proiect, studii superioare universitare, diploma de manager de proiect atestat CNFPA sau echivalent, experienta in participarea la cel putin un contract; se va nominaliza 1 persoana.- 2 experti grafica, absolventi studii superioare, avand experienta profesionala in editarea grafica a materialelor publicitare (absolvent Facultatea de Design sau Facultatea de arte plastice), experienta in participarea la cel putin 1 contract; cele 2 persoane trebuie sa indeplineasca in mod individual cerinta. cele 2 persoane trebuie sa indeplineasca in mod individual cerinta.- 1 videograf, experienta profesionala; se va nominaliza 1 persoana;
- min. alti 5 angajati pentru lucrarile de productie/executie efectiva ? se va dovedi cu nr. mediu de salariati din ultimul bilant inregistrat la administratia financiara.Pentru persoanele nominalizate (manager de proiect, experti grafica si videograf) se va depune CV semnat si datat insotit de documentele de absolvire sau specializare.Personalul poate fi angajat cu contract individual de munca, contract de colaborare /angajament participare. Formularul F16 nu este angajamentul de participare solicitat., In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in functie de partea de contract in care se vor folosi specialistii respectivi, conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta.Mentiuni: a) Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(b) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (a), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Completare Formular nr. 10-Angajament sustinere tehnica; se prezinta in original. Formular nr. 2- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006), in original.Formular nr. 3-Declaratie privind neincadrarea in in prevederile art181 lit a), c^1 si d) din OUG 34/2006, in original.Formular nr. 4-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1din OUG 34/2006 actualizata, in original., Cerinta nr.5Informatii privind asocierea (daca este cazul)Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate elementele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire.Cerintele minime de calificare vor fi indeplinite de fiecare asociat in proportie minim egala cu cota de participare in consortiu.In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita autentificarea (in fata notarului) asocierii, forma sub care trebuie sa ramana pe toata durata contractului.Din acordul de asociere, trebuie sa rezulte liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procentual din contract).In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta acordurl de asociere in traducere certificata si legalizata in limba romana dupa acestea.Imputernicirea pentru semnarea ofertei (se desemneaza o singura persoana); se prezinta in original + copii acte identitate. Se va prezenta numai de catre ofertant/lider asociatie.Prezentare Formularul nr. 21 -Declaratie privind partea/partilor din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora- se prezinta in original.Formular nr. 22- Acordul de asociere, in original.Formular nr. 27 ? Imputernicirea pentru semnarea ofertei, in original.Formular nr. 23 -Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire, se prezinta in original.Ofertele depuse de operatorii economici care sunt parteneri intr-o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a)Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii precum si categoriile de lucrari executate de acestia;b)Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii;c)Unul din membrii asocierii trebuie numit ca partener conducator (lider de asociatie)- responsabil de contract, aceasta numire va reiesi din acordul de asociere.d)Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa petoata durata de realizare a contractului.e)Structurasau constituirea asocierii nu va fi modificata pe durata executarii contractului decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cea initiala.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Perioada realizare grafica
25
Descriere: Perioada realizare grafica
Duratadocumentarului pentru DVD
25
Descriere: Duratadocumentarului pentru DVD
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2013 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer