Achizitie publica - Servicii de promovare produs turistic prin intermediul mass-media in cadrul proiectului-Colectii muzeale si vestigii istorice in judetul Neamt
Detaliu pentru invitatia numarul 323831
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323831/10.04.2012
Denumire contract: Servicii de promovare produs turistic prin intermediul mass-media in cadrul proiectului-Colectii muzeale si vestigii istorice in judetul Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul NeamtCod fiscal: 2612839, Adresa: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Piatra-Neamt, Telefon: 0233212890, Fax: 0233211569
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bursa Romana de Marfuri terminal Piatra NeamtAdresa: B-dul Decebal nr.35 , bloc I 4 parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bursa Romana de Marfuri terminal Piatra NeamtAdresa: B-dul Decebal nr.35 , bloc I 4 parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de promovare produs turistic prin intermediul mass-media in cadrul proiectului-Colectii muzeale si vestigii istorice in judetul Neamt
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de promovare produs turistic prin intermediul mass-media: - Lot.1 : Difuzare spot prin intermediul unui post national de televiziune- Lot 2 : Insertie material intr-un cotidian cu acoperire nationalaIn cadrul proiectului « Colectii muzeale si vestigii istorice in judetul Neamt? COD SMIS 17966
II.1.6) CPV: 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare in valoare -pt.LOT.1 =3.000 lei;pt.LOT.2 =200 leivalabilitatea garantiei de participare este egala cu valabilitatea ofertei, 90 de zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in favoarea Autoritatii Contractante prin: Ordin de plata(in care se specifica destinatia) -in contul deschis la Trezoreria Piatra Neamt nr. RO55TREZ4915006XXX000151;instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile).In cazul scrisorii de garantie este necesara completarea acesteia cf.form.14.1 in original.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Ofertantul pierde garantia de participare daca: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.- in masura in care este depusa o contestatie, iar CNSC o respinge, autoritatea contractanta are dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art. 278^1 din O.U.G. 34/2006, respectiv 3200 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul Garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului, exclusiv TVA.Perioada pentru care se constituie garantia de buna executie trebuie sa acopere intreaga durata de valabilitate a contractului, inclusiv perioada de notificare a defectelor. Ofertantul castigator va constitui Garantia de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, laTrezorerie . Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul astfel deschis va fi de minimum 0, 5% din pretul contractului, fara TVA.- se va constituiin termen de 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti contractanteRestituirea garantiei de buna executie se face in termen de 14 zile de la ultima rambursare a cheltuielilor efectuate prin prezentul contract, de catre Autoritatea de Management POR.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acte doveditoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat(formulare tip eliberate de autoritatile competente - perioada de valabilitate a certificatelor constatatoare este cea stabilita de autoritatile emitente si este cea inscrisa in cuprinsul certificatelor), din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original sau copie certificata? conform cu originalul?, declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prezentarea in cadrul documentelor de calificare a unei declaratii pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia de a fi respins in baza art. 69^1 din OUG 34/2006;Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceste cerinte trebuiesc indeplinite de fiecare membru al grupului.Persoanele cu functie de decizie in cadrul Consiliului Judetean Neamt: Vasile Pruteanu ? Presedinte , Cristina Mititelu ? Secretarul Judetului, Mircea Pintilie Vicepresedinte, Aldo Pellegrini Vicepresedinte, Neculai Cojocariu-director executiv Directia Generala Buget Finante, Conache Gavriliu Doru- director executiv Directia Generala De Dezvoltare Judeteana, Manager proiect ?Daniela Parau, Responsabil proiect-Angela Conache Gavriliu , Responsabil financiar- Alina Siminiuc, Responsabil publicitate ?Elena Silvia Serban, Responsabil Achizitii- Cristina Secara, Director executiv adjunct juridic Bogdan Bosovici, Popescu Mihail-Sef birou achizitii, Luiza Cretu-jurist birou achizitiiNota 1: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare) atrage excluderea Ofertantului din procedura de atribuire.Nota 2: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota 3: In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de ofertantul individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie conforma cu originalul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original/copie legalizata.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea mentionat in clar numele intreg al semnatarului.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceastaPentru persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului /Autorizatie de functionare / altele echivalente-original sau copie certificata? conform cu originalul?eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului: Pentru persoane juridice/fizice straine : Prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.Nota: In cazul in care exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competenteDaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceste cerinte trebuiesc indeplinite de fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a)Cifra medie de afaceri globale a Ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari: pentru lotul 1 ?500.000 lei, pentru lotul 2 ?40.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta- Lista principale prestari de servicii in ultimii 3ani ., - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, inclusiv CV-urile semnate ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului .Cerinte minime : -2 operatori PC-1 economist licentiat finante
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Gradul de asigurare a promovarii
40
Descriere: interval orar de difuzare;aparitii pe pagina
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie .ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 09:18