Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de protectie antivirus


Detaliu pentru invitatia numarul 325309
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTIA MUNCII
Numar invitatie: 325309/27.04.2012
Denumire contract: Servicii de protectie antivirus
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTIA MUNCIICod fiscal: 12335018, Adresa: STR. MATEI VOIEVOD NR. 14, SECTOR 2, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 3027075, 3027076, Fax: 3027075
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se depun in seap la adresa www.e-licitatie.ro, avand in vedere ca procedura aleasa este online.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de protectie antivirus
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie servicii de protectie antivirus pentru Inspectia Muncii si inspectoratele teritoriale de muncaValoarea estimata fara TVA: intre 80.000 si 120.000 RON, valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari. Contractul poate fi prelungit conform art. 6 din HG nr. 925/2006
II.1.6) CPV: 72212760-4 - Servicii de dezvoltare de software de protectie antivirus (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1.500 de lei.Perioada de valabiliate a garantiei de participare :60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modalitatile de constituire ale garantiei de participare sunt cele prevazute la art. 86, alin. 1 din H.G. nr. 925/2006.Autoritatea contractanta accepta inclusiv depunerea sumei la casierie( de luni pana vineri intre orele 8:00 si 16:00 )conform art. 86, alin. 5 din H.G. nr. 925/2006. Pentru plata garantiei de participare prin virament bancar, contul de trezorerie este RO21TREZ7005005XXX000174 deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti, cod fiscal 12335018.In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta in baza art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului 1% din aceasta valoare.Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii: ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5% din pretul contractului, fara T.V.A.Modul de constituire: conform art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarileulerioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- se va completa formularul nr. 1 din sectiunea Formulare.Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- se va completa formularul nr. 2 din sectiunea Formulare.Certificat de atestare fiscala eliberat de catre organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetul local scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - se va completa formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: se va completa formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Dantes Nicolae Bratu- Inspector General de Stat, Viorica Pavlu-Director Economic, Luminita Mariana Corneci- Sef Serviciu Legislatie Contencios Administrativ, Lucian Chisiu-Consilier, Marian Stelea- Consilier, Bucur Constantin-Referent, Petru Sotir Simionescu ?Referent -Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul valabil la data depunerii ofertelor, emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor de natura celor care fac obiectul achizitiei. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine, sub forma de traduceri legalizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleConversia leu-euro se face prin raportare la cursul mediu BNRaferent fiecarui an in parte. ( curs mediu an 20081 euro = 3, 6827 lei, curs mediuan20091 euro = 4, 2373 lei , an20101 euro = 4, 2099, )
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniCerinta minima: existenta a cel putin unui contract similar a carei valoare este de 30% din valoarea estimata a contractului. Prin contract similar se intelege un contract al carui obiect a fost prestarea de servicii similare, Informatii privind personalul tehnic de specialitate1. Declaratia pe propria raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere2. Informatii referitoare la personalul de specialitate.Ofertantul va prezenta lista cu personalul de specialitate care va fi insarcinat cu derularea contractului3. Completarea C.V.-urilor persoanelor care vor fi responsabile cu derularea contractului de achizitie publica, Recomandari din partea altor beneficiariPrezentarea a minim 1 scrisoare de recomandare sau document constatator din care sa rezulte modalitatea de indeplinire a contractelor similare Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din seap la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 09:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer