Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE PROTECTIE SI PAZA LA BAZA SPORTIVA DIN MUNICIPIUL FAGARAS


Detaliu pentru invitatia numarul 356586
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI FAGARAS
Numar invitatie: 356586/18.12.2013
Denumire contract: SERVICII DE PROTECTIE SI PAZA LA BAZA SPORTIVA DIN MUNICIPIUL FAGARAS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI FAGARASCod fiscal: 4384419, Adresa: STR REPUBLICII NR. 3 FAGARAS JUD. BRASOV, Fagaras, Telefon: 0268-211313, Fax: 0268-213020
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR REPUBLICII NR. 3 FAGARAS JUD. BRASOV, Fagaras, Romania, cod postal: 505200, telefon: +40 268211313, fax: +40 268213020, persoana de contact: FLORINA GABRIELA OPRIS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR REPUBLICII NR. 3 FAGARAS JUD. BRASOV, Fagaras, Romania, cod postal: 505200Sala de edinte a Consiliului Local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PROTECTIE SI PAZA LA BAZA SPORTIVA DIN MUNICIPIUL FAGARAS
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: se vor achizitiona servicii de protectie si paza la Baza Sportiva a municipiului Fagaras
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 268, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- garantia de participare va fi in cuantum de 5.364lei- se va constitui pe o perioada de 90 zile conform art 86 din HG 925/2006: Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse la deschidere.In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa de Liderul Asociatiei.Garantia de participare la procedura de achizitie, imputernicirea reprezentantului ofertantului de participare la sedinta de deschidere si copia actului de identitate nu vor fi incluse in plicul ce contine ofertele, ci in afara coletului, fiind prezentate separat, simultan cu aceasta. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, va anexalagarantia de participare, documentul ce atesta statutul de IMM.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare asa cum s-a solicitat vor fi respinse ca inacceptabile.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreppul de a retine garantia de participare conform prevederilor art 87 alin 1 din HG 925/2006. Determinarea echivalentei LEU/VALUTA se realizeaza in functie de cursul de referinta al BNR stability pentru data initierii procedurii, respective publicarea invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform art 90 alin 1 din HG 925/2006. Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie in maxim 5 zile de la semnarea de ambele parti a contractului.In conformitate cu prevederile art.90, alin.(3)* din H.G 925/2006, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din H.G 925/2006.Garantia de buna executie se va elibera/restitui in conformitate cu prevederile art.92, alin.(1) din H.G 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul are obligatia de a depune o declarative pe proprieraspundere, privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, acesta va trebui sa completeze si sa prezinte, in mod obligatoriu, in original, formularuldin capitolul de Modele FormulareIn cazul in care candidatul/ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art 186 alin 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art 180 din OUG 34/2006.Astfel, acesta va trebui sa completeze si sa prezinte, in original, in mod obligatoriu, formularul - Declaratie privind eligibilitateaAcest document trebuie prezentat si de asociati daca este cazul (oferta comuna)Cerinta 2Neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOferantul are obligatia de a depune o declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens se va completa si prezenta Formularul din capitolul de Formulare: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din O.U.G 34/2006, in originalIn cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186, alin. (1) din O.U.G 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, acesta va trebui sa completeze si sa prezinte, in mod obligatoriu, in original, Formularuldin capitolul de Formulare: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din O.U.G 34/2006Acest document trebuie prezentat si de asociati daca este cazul(oferta comuna).Cerinta nr. 3Neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOferantul are obligatia de a depune o declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens se va completa si prezenta Formularul din capitolul de Formulare: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, in original Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire(respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Primar ? Constantin Sorin ManducViceprimar ? Catalin George CirjeSecretar ? Laura Elena GiuncaDirector Economic ? Victoria PrescureSef Serviciu Politie Locala ? Ioan BiningSef Birou Proiecte, Achizitii Publice si Investitii ? Florina Gabriela MicuMembrii comisiei de evaluare desemnati in conformitate cu prevederile H.G 925/2006: Viceprimar ? Catalin George CirjeDirector Economic ? Victoria PrescureSef Serviciu Politie Locala ? Ioan BiningSef Birou Urmarire Contracte ? Anca Ioana VladConsilier ? Claudia MileaMembrii de rezerva la comisia de evaluare desemnat in conformitate cu prevederile H.G 925/2006: Arhitect Sef ? Liliana BoerAcest document trebuie prezentat si de asociat/subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazulCerinta nr. 4Certificat de participare cu oferta independentaOferantul are obligatia de a depune certificatul de participare cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In acest sens se va completa si prezenta Formularul din capitolul de Formulare: Certificat departicipare cu oferta independenta, in originalCerinta nr. 5Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurentaOferantul are obligatia de a depune o declaratie pe proprie raspundere, privind participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta. In acest sens se va completa si prezenta Formularul din capitolul de Formulare: Declaratie privind participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta, in originalAcest document trebuie prezentat si de asociati daca este cazul(oferta comuna)Cerinta nr. 6Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele locale Oferantul are obligatia de a depune certificate fiscale in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?(semnatura si stampila reprezentantului legal al ofertantului in original, cu mentiunea ?conform cu originalul), privind indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Astfel se vor depune urmatoarele documente: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;2. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1Documente eliberate de autoritatile competente din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic 1.Certificat Constatator emis de ONRC, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?(semnatura si stampila reprezentantului legal al ofertantului in original, cu mentiunea ?conform cu originalul), din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile din certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertei.In urma finalizarii procedurii de achizitie, ofertantul castigator are obligatia de a prezenta pentru conformitate, in termen de maxim 3 zile lucratoare de la solicitarea autoritatii contractante, documentul de mai sus, in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.Cerinta 2.Documente care atesta statutul IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art.16 din Legea nr. 346/2004). Completarea, prezentarea, . in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?(semnatura si stampila reprezentantului legal al ofertantului in original, cu mentiunea ?conform cu originalul), a Formularuluidin capitolul de Formulare.Cerinta 3Licenta de functionare emisa de catre Ministerul Administratiei si Internelor, eliberata de Inspectoratul General de Politie, Directia de Ordine Publica(in conformitate cu prevederile Legii nr.333/2003, cu modificarile si completarile ulterioare), in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?(semnatura si stampila reprezentantului legal al ofertantului in original, cu mentiunea ?conform cuoriginalul), din care sa rezulte ca operatorul economic este autorizat sa desfasoare activitati de paza si protectie. Informatiile din documentul mai sus mentionat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertei.Cerinta 4Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane potrivit Legii nr 333/2003 ?privind proiectare, instalarea si mentenanta sistemelor electronice de securitate? si acordul asigurarii mentenantei sistemelor de alarmaremonitorizate fara costuri suplimentare in sarcina achizitorului.Cerinta 5Avizul dispeceratului local de monitorizare a efractiei emis de Inspectoratul de Politie Judetean Brasov, potrivit HG 301/2012- copie certificata insotit de regulamentul de functionare al operatorului din care sa reiasa existenta a cel putin 2 (doua) masini de interventie pe raza municipiului Fagaras.Cerinta 6Dovada existentei unui punct de lucru legal constituit pe raza municipiului FagarasAutorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului ? copie certificataDocumente solicitate pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?(semnatura si stampila reprezentantului legal al ofertantului in original, cu mentiunea ?conform cu originalul), Aceste documente trebuie prezentate si de asociati daca este cazul(oferta comuna).Nu se accepta documente care fac dovada ca operatorul este in curs deatestare, autorizare sau obtinere licente de functionare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.11.Ofertantul are obligatia de a prezenta Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifrea medie de afaceri globala, aferenta ultimilor trei ani, cu o valoare calculata la cursul mediu anual al BNR al fiecarui an, cu2.In sensul dovedirii indicatorilor financiari de mai sus ofertantul va depunebilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani financiari, vizate de DirectiaGenerala a Finatelor Publice de la sediul ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara1.Se va prezenta o lista a principalelor prestari de servicii similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, din ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, conform art.188, alin.2 lit a) din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta 2Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiariVor fi prezentate informatii privind obligatiile contractuale in desfasurare ale ofertantului fata de alti beneficiari autoritati publice sau beneficiari privati, Cerinta nr.2Personal1 Declaratie pe proprie raspundere cu privire la numarul mediu in ultimii 3 ani si al personalului angajat care va fi alocatstrict pentru finalizarea contractului de servicii(informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in conformitate cu prevederileart.188, alin.(2), lit.c) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoanele care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului se pot prezenta si angajamente. In cazul prezentarii unui angajament, in cazul in care operatorul economic este declarat castigator, acesta are obligatia de a incheia contract/contracteindividuale de munca cu personalul propus pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.2.Pentru dovedirea capacitatii profesionale a personalului alocat pentru indeplinirea contractului, operatorul economic va prezenta urmatoarele documente pentru fiecare persoana propusa pentru indeplinirea contractului de servicii (informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinireacontractului de servicii, in conformitate cu prevederile art.188, alin.(2), lit.d)din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): 1.CV;2.Diplome de studii, in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?(semnatura si stampila reprezentantului legal al ofertantului in original, cu mentiunea ?conform cu originalul);3. Dovada absolvirii de cursuri de specializare in domeniu, in copie lizibilacu mentiunea?conform cu originalul?(semnatura si stampila reprezentantului legal al ofertantului in original, cu mentiunea ?conform cu originalul);Prestatorul raspunde in exclusivitate de pregatirea personalului care executa serviciul, precum si de respectarea de catre acesta a normelor legale privind sanatatea si securitateain munca - P.S.I, .Persoana care urmeaza sa indeplineasca atributii de paza sau protectie trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii: a) sa fie apt medical si sa aiba aviz psihologic pentru exercitarea functiei;b) sa nu aiba antecedente penale pentru infractiuni savarsite cu intentie;c) sa fie atestat profesional potrivit Legii 333/08.07.2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor; sa fie in masura ca de la dataincheierii contractului, sa inceapa prestarea serviciului, Declaratia ofertantului ca a luat la cunostinta de conventia de securitatea muncii si ca este de acord cu aceasta., Cerinta 4Utilaje, echipamente tehnice1.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la utilajele, echipamenteletehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii(in conformitate cu prevederile art.188, alin.(2), lit.g) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), din care sa rezulte cel putin un autovehicul pentrupatrulare si interventie, echipament specific(bastoane, lanterne, echipamente de lucru iarna, vara, etc.), mijloace de comunicare intre agenti si dispecerat sau sediul societatii(statii de emisie-receptie, etc.) in caz de interventii. Prestatorul are obligatia de a asigura, avand in vedere complexitatea prezentei achizitii, un numar suficient de utilaje, echipamentele tehnice, pentru prestarea in bune conditii a serviciilor, astfel incat calitatea acestorasa fie in conformitate cu standardele de calitate in vigoare. In cazul in care operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj, echipament, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract deinchiriere, etc, acesta poate prezenta si un angajament., Cerinta 5Informatii privind subcontractantiiSe solicita completarea declaratiei privind subcontractantii si specializarea acestora cu specificarea partilor din contract care sunt indeplinite de acestia.Acordul de subcontractare daca este cazul, Cerinta 6Declaratie privind asociatiiAcordul de asociere. Documentul va fi prezentat in original cu obligatia operatorului economic de a legaliza in mod format asocierea in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2014 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2014 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2013 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer