Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de protejare a tarmului marin contra poluarii cu alge, prin montarea unui baraj de plase in sezonul estival 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 327644
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoral
Numar invitatie: 327644/23.05.2012
Denumire contract: Servicii de protejare a tarmului marin contra poluarii cu alge, prin montarea unuibaraj de plasein sezonul estival 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoralCod fiscal: RO 23877359, Adresa: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Telefon: 0241673036, Fax: 0241673025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Romania, cod postal: 900592, telefon: +40 241673036, fax: +40 241673025, persoana de contact: MIRELLA OANCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral, str.Mircea cel Batran nr.127, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de protejare a tarmului marin contra poluarii cu alge, prin montarea unuibaraj de plasein sezonul estival 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de protejare a tarmului marin contra poluarii cu alge, prin montarea unuibaraj de plasein sezonul estival 2012, conform cerintelor din Caietul de Sarcini, pe o lungime de 3.300 ml. in statiunea MamaiaSe vor presta urmatoarele servicii: inchiriere plase, montaj/demontaj plase, mentenanta, supraveghere si interventie cu personal specializat pentru curatare subacvaticaValoarea estimata fara TVA: 511.995 RON
II.1.6) CPV: 90733300-7 - Servicii de protectie impotriva poluarii apelor de suprafata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 511, 995 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.200 leiGarantia de participare poate fi constituita prin transfer bancar in contul Autoritatii Contractante RO98TREZ2315005XXX006429, deschis la Trezoreria Constanta, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca, o societate de asigurari sau orice alt instrument de garantare.Garantia trebuie sa fie valabila pentru o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si trebuie sa fie emisa in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma solicitata. Documentul se va prezenta in original, intr-un plic separat atasat pachetului exterior al ofertei si va contine in mod obligatoriu urmatoarele informatii: cuantumul garantiei si perioada de valabilitate solicitata, garantia este irevocabila si daca plata garantiei se va efectua conditionat sau neconditionat. Formularul nr.14 poate fi folosit ca model de scrisoare de garantie bancara.In conformitate cu Art.278^1 din Ordonanta de Urgenta Nr.34/2006, in situatia respingerii contestatiei depuse de Ofertant ca nefondata, de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiei, Autoritatea Contractanta va retine Contestatarului din garantia de participare, suma de 4.291, 99 lei
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVAModalitatea de constituire: ? un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari sau orice alt instrument de garantare, in original, care va deveni anexa la contract;? prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale de plata. In acest caz, Antreprenorul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de Antreprenor in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (formular 3). Se va completa de catre ofertant/asociat si tert sustinator ( daca este cazul)Cerinta 2Declaratie cu privirela neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006. Se va completa de catre ofertant/asociat (formular 4) si tert sustinator pentru pct.a, c1 si d, daca este cazulNota: In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sensCerinta 3Certificat de atestare fiscala, sau echivalent, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurari sociale de stat catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Se va prezenta de catre ofertant/asociatCerinta 4Certificat de atestare fiscala, sau echivalent, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Se va prezenta de catre ofertant/asociat.Cerinta 5Certificat departicipare la licitatie cu oferta independendenta (formular 2). Se va completa de catre ofertant/asociat.Cerinta 6Declaratieprivind calitatea de participant la procedura (formular 5). Se va completa de catre ofertant/asociat, subcontractant (daca este cazul).Cerinta 7Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 (formular 6). Se va completa de ofertant/asociat, subcontractant, tert sustinator.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatiicontractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Marian Mitrea-Director, Tanasie Bian-Director Economic, Stelica Hagi-Director Tehnic Exploatare Investitii, Comisia de evaluare: Dan Marin-SGA Constanta, Rodica Vasile-SGA Constanta, Raluca Tache-comp.Achizitii, Chirata Tararache-com.Juridic, Ionel Mitrea-comp.Mecaniz.Energetic, Adrian Ropota-Inspectie, Nicusor Buzgaru-comp.AchizitiiCerinta 8Declaratie privind indeplinirea criteriilor de calificare, daca este cazul (formular 19 in original). Se va completa de catre ofertant/asociat. Certif constatator ORC sau echivalent, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca are in domeniul de activitate prestarea serviciilor din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN din ONRC). Se va prezenta de catre ofertant/asociat, tert sustinator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, care va fi cel putin egala cu 1.000.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1-informatii privind experienta similaralista principalelor servicii similare in ultimii 3 ani, din care sa reiasa ca ofertantul a finalizat cel mult 3 contracte de prestari servicii similare a caror valoare insumata sa fie de minim 510.000 lei, Cerinta 2-informatii privind efectivele medii anuale si ale cadrelor de conducere in ultimii trei ani, Cerinta 3- Informatii privind subcontractantiiSe vor prezenta informatii privind partea din contract pe care ofertantul, are, eventual intentia sa o subcontracteze
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer