Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Servicii de publicare a anunturilor de vanzare a bunurilor supuse executarii silite a creantelor bugetare in presa scrisa nationala si locala?


Detaliu pentru invitatia numarul 344597
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEVALCEA
Numar invitatie: 344597/29.03.2013
Denumire contract: , ,Servicii de publicare a anunturilor de vanzare a bunurilor supuse executarii silite a creantelor bugetare in presa scrisa nationala si locala?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEVALCEACod fiscal: 2540783, Adresa: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250737777, Fax: +40 250737620
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240195, telefon: +40 250737777, fax: +40 250737620, persoana de contact: Iulian Tomulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DGFP Valcea, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240195
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Servicii de publicare a anunturilor de vanzare a bunurilor supuse executarii silite a creantelor bugetare in presa scrisa nationala si locala?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , ,Servicii de publicare a anunturilor de vanzare a bunurilor supuse executarii silite a creantelor bugetare in presa scrisa nationala si locala?. Valoarea totala estimata in lei fara TVA este de 60.000 lei, pentru perioada 01.05. - 31.12.2013, valoare in functie de care se vor evalua ofertele, iar valoarea maxima estimata este de 90.000 lei fara TVA in cazul suplimentarii contractului pana in 30.04.2014.Optiuni: s-a avut in vedere suplimentarea contractului in conformitate cu art. 6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 60, 000 - 90, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare va fi valabila 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Valoarea garantiei de participare se constituie in conformitate cu art. 85 din HG 925/2006, astfel: - pentru lotul I este de 1080 lei : - pentru lotul II este de 120 lei si se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, iar valabilitatea ei trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.- scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau o societate de asigurari prezentata in original, model - formularul nr. 11;
- ordin de plata in contul deschis nr. RO86TREZ6715005XXX000123 la Trezoreria MunicipiuluiRamnicu Valcea, pentru D.G.F.P. Valcea, CIF 2540783. Pana cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, ofertantul trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de participare.Ofertantii intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% numai daca indeplinesc criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de participare si de garantia de buna executie, reglementate de prevederile legii nr. 346/2004, art. 3, 4, 6 si 16 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru aceasta ofertantii trebuie sa depuna documentele necesare pentru a demonstra incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare astfel : - pentru lotul I suma de 540lei, - pentru lotul II suma de 60 lei, in cond. art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.Data de referinta la care se face echivalenta leu/ alta moneda este data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea, din care sa rezulteneincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - formular 3Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art 181 lit a), b) si d)? - formular4Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 : a) Certificat fiscal eliberat de Autoritatea Publica Locala de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea / persoana fizica autorizata ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau fotocopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" .b) Certificat de atestare fiscala eliberat de Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala prin unitatea administrativ teritoriala de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa ateste ca societatea / persoana fizica autorizata ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau fotocopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" .c) Pentrupersoane juridice / fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele prezentate trebuie sa fie acoperitoare pentru toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006. Documentele vor fi prezentate impreuna cu traducerea legalizatain original, copie legalizata sau fotocopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" .Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 5Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUGnr. 34/2006. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Gogirnoiu Gheorghe, Hrebenciuc Ioan, Vlasceanu Veronica, Matulescu Carmen, Dragoi Daniela, Preda Valentin, Tomulescu Iulian, Balasoiu Constantin, Ciuca Marius, Gidea Liviu, Mihalcea Ana Elena, Busuioc Aurelian - formular 6.Cerinta nr. 5Declaratie privind respectarea OrdinuluiANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 7. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care trebuie sa cuprinda informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau fotocopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentrupersoane juridiceromane: - sa aiba in obiectul de activitate al firmei activitati similare cu serviciile de publicitate mentionate la punctul II.1.5.Persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor prezenta documente edificatoare cu date reale si actuale la data de depunere a ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de prestari servicii pentru categoria de servicii care face obiectul procedurii de achizitie publica. Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau fotocopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea in limba romana.In cazul unei oferte comune, acest certificat/documenttrebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraFisa de informatii generale, din care sa rezulte ca media cifrei de afaceri din ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent contractului este de minimum: - pentru lotul I de60.000 lei- pentru lotul II de 10.000 lei.Completarea formularului nr. 8Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 3Tirajul mediu difuzat pe editie: a) pentru lotul I tirajul mediu difuzat pe editie (certificat pentru o perioada de minimum 3 luni din anul precedent, de catre o institutie autorizata, independenta de audit) sa fie de minimum 40000 exemplare;b) pentru lotul II tirajul mediu difuzat pe editie (certificat pentru o perioada de minimum 3 luni din anul precedent, de catre o institutie autorizata, independenta de audit) sau care sa rezulte din documente contabile) sa fie de minimum 1000 exemplare;, Cerinta nr. 2Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta efectuarea in totalitate in ultimi 3 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor) a minim 1, maxim 2 contracte de prestari servicii similare cu cele descrisela punctul II.1.5.Pentru lotul I valoarea cumulata a contractelor sa fie de minimum 50.000 lei.Pentru lotul II valoarea cumulata a contractelor sa fie de minimum 5.000 lei.Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar, din care sa reiasaindeplinirea cerintei de experienta similara., Cerinta nr. 1Declaratie privind lista cu pricipalele prestari de servicii, din care rezulta incheierea si indeplinirea, a minim 1, maxim 2 contracte avand ca obiect prestarea de servicii similare cu cele descrise la punctul II.1.5. Formularul 9Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2013 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer