Achizitie publica - Servicii de publicare anunturi in presa scrisa si online
Detaliu pentru invitatia numarul 347801
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347801/03.06.2013
Denumire contract: Servicii de publicare anunturi in presa scrisa si online
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264205435, Fax: +40 0264205425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400380, telefon: +40 0264205435, fax: +40 0264205425, persoana de contact: IOANA MIHAIELA OLTEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Filiala de Distributie a Energiei Electrice ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A., str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicare anunturi in presa scrisa si online
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Aceste servicii reprezinta obligatia distribuitorului de energie electrica de a informa clientii prin mass media, nu este un serviciu de publicitate, ci o obligatie de informare, compania nu isi promoveaza imaginea.Serviciile sunt de tiparire a anunturilor in ziar, iar conex de acestea se vor edita intr-un format care sa se potriveasca paginatiei fiecarui nr. al ziarului.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.185 lei (respectiv 1.092, 5 lei pentru IMM-uri) se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si va avea valabilitatea pe toata durata de valabilitate a ofertei ? 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Echivalenta leu/valuta se face tinand cont de cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare. In conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1.092, 5 lei, daca contestatia este respinsa ca nefondata.
Garantie de buna executie
5% (respectiv 2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de servicii fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: 1. prin instrumente de garantare emise in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devin anexa la contract;valabilitatea acestora va acoperii intreaga perioada de garantie de buna executie;2. prin depunerea sumei integrale a garantiei de buna executie intr-un cont de garantie bancara de buna executie deschis la Trezoreria statului, cont aflat la dispozitia autoritatii contractante. Garantia de buna executie se va considera constituita atunci cand furnizorul va prezenta autoritatii contractante copia extrasului de cont.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea furnizorului ( Pentru serviciii de pana la 50.000 lei).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea- Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - Completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?.4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- eliberat de Primaria locala- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?.NOTA* : -Pentru a fi valabile, din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Oferta depusa de operatorul economic care figureaza cu datorii scadente catre bugetele de stat si bugetul local vor fi respinse conform art. 36, alin. 1 lit. b din HG 925/2006 actualizata.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- Completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare ? in original.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010- completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare.Observatie: -Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, art.180, art.181 din OUG nr. 34/2006.-Tertii sustinatori vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, art.180, art.181 lit.a), lit.c indice 1 si lit. d) din OUG nr. 34/2006.-Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 .Nota: -Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Director General, ing. Ilie Tura, Director Economic ec.Olivia Stanca, Director Dezvoltare ing. Cristian Muresan, Cons.juridic Mihaela Torje, Sef Disc. Contractuala ec. Maria Mandrean, Sef Rel Publice pol. Andrei Rusu, Sef Serv.Achizitii ing.Mihaiela Oltean, responsabil achizitie, ing.Liana Bogdan. Pentru persoane juridice romane: - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul") din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor;Pentru persoane fizice romane: - document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului (in copie nelegalizata cu mentiunea "conform cu originalul").Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Dovada de la editor cu numarul de cititori/editie (minim 20.000 cititori/editie), in original., Declaratie pe proprie raspundere de existenta de site-uri proprii de internet(adresa site-ului de unde poate fi accesata publicatia minim 50.000 accesari/vizite/saptamana), in original., Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora., Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia.Cerintele cu privire la Situatia personala a candidatului ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Cerintele cu privire la Situatia economicofinanciara si Capacitatea tehnica si sau profesionala trebuie sa fieindeplinite prin cumul de grupul de asociati. Liderul de asociatie care esteparte in contractul de executie va constitui integral garantia de bunaexecutie, va factura si i se va achita aceasta factura conform graficului deplati anexa la contractul de executie si numai prin el se va purta intreagarelatie contractual. Certificat ISO 9001/2008, sau alte documente echivalente- copie nelegalizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 09:27