Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicare anunturi intr-un cotidian cu arie de difuzare locala


Detaliu pentru invitatia numarul 331229
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE PRAHOVA
Numar invitatie: 331229/06.07.2012
Denumire contract: Servicii de publicare anunturi intr-un cotidian cu arie de difuzare locala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE PRAHOVACod fiscal: RO 2844936, Adresa: PLOIESTI, STR. AUREL VLAICU NR.22, Ploiesti, Telefon: 0740224005, Fax: 0244593906
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PLOIESTI, STR. AUREL VLAICU NR.22, Ploiesti, Romania, cod postal: 100023, telefon: +40 756028538, fax: +40 244593906, persoana de contact: Compartiment Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PLOIESTI, STR. AUREL VLAICU NR.22, Ploiesti, camera 107
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicare anunturi intr-un cotidian cu arie de difuzare locala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de publicare anunturi intr-un cotidian cu arie de difuzare la nivel local
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 280, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5 600 lei- 2% din valoarea estimata a contractului acord cadru- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita dedepunere/primire a ofertelor;
- Forma de constituire a garantiei: Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (Formular 11 ) , ordin de plata in contul autoritatii contractante sau instrument de garantare emis in conditiile legii de osocietate de asigurari Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata in ORIGINAL siatasata la coletul cu oferta.-IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participareCont de virament pentru garantia de participare: RO 98 TREZ 5215005 XXX 000089, Trezoreria PloiestiIn cazul in care ofertantul depunecontestatiein cadrul procedurii de atribuire, iar Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestataruluidin garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului acord cadru, suma calculata cf.Art .278^1 din OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 180 din O.U.G. nr. 34 / 2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul vacompletata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 5Cerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul vacompletata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cuFormularul nr. 5ACerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, cf. Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul vacompletaFormularul nr.4Cerinta nr. 4Certificat de atestare fiscalaprivind obligatiilede plata catre bugetul de stat consolidatModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va prezenta Certificatul de atestare fiscalaprivind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, catre bugetul de stat consolidat , eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice( in original, copie legalizata sau, , conform cu originalul ? ) cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorCerinta nr. 5Certificat de atestare fiscalaprivind obligatiilede plata catre bugetul localModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va prezenta Certificatul de atestare fiscalaprivind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, catre bugetul local , eliberat de primaria locala( in original, copie legalizata sau, , conform cu originalul ? ) cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate la data depunerii ofertelor catre bugetul de stat sau bugetul local vor fi respinseCerinta nr. 6Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinO.U.G. nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoana cu functie de decizie din cadrul DGFP-Prahova: Nicolae POPOVICI-director executivCamelia NEACSU-coordonator Comp.Achizitii PubliceIrina DATCU -sef Serv.Financiar Contabilitate Investitii Buget PropriuMarius GEORGESCU -sef Serv.JuridicModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul vacompletaFormularul nr.6 Cerinta nr. 1Certificate constatatoare din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economicModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ( in original , copie legalizata sau, , conform cu originalul ?) ?nu mai vechi de 30 de zileinainte de data deschiderii ofertelor , din care sa reiasaadresa actuala a societatii , faptul ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate prin prezenta procedura .In dovedirea desfasurarii activitatilor conform CAEN-ului prezentei proceduri ofertantii vor prezenta dovada avizarii la ORC a codurilor CAEN (copie)Pentru persoanele fizice / juridicestraine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrarecapersoana juridica/fizica sau deatestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident(traducere legalizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Cel putino recomandare sau document constatator din parteabeneficiarilor serviciilor similare prestate de operator din ultimii 3 ani., Cerinta nr. 3Informatii cu privire la capacitatea tehnicaJustificarea acestei cerinte : Aducerea la cunostinta a celor interesati a tuturor anunturilor legate de activitatea Directiei Finantelor Publice Prahova.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, SEDIUL DGFP-PH , CAMERA 107 , STR.AUREL VLAICU NR.22, PLOIESTI
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 11:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer