Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicare de anunturi in presa scrisa nationala si locala


Detaliu pentru invitatia numarul 345040
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala a Finantelor Publice Harghita
Numar invitatie: 345040/10.04.2013
Denumire contract: Servicii de publicare de anunturi in presa scrisa nationala si locala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor Publice HarghitaCod fiscal: 4246050, Adresa: Str.Revolutiei din Decembrie Nr.20, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0266-207849, Fax: 0266-207821
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Revolutiei din Decembrie Nr.20, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530223, telefon: +40 266-207849, fax: +40 266-207821, persoana de contact: Erzsebet Csato
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul D.G.F.P Harghita , camera 211Adresa : Str.Revolutiei din Decembrie Nr.20, Miercurea-Ciuc
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicare de anunturi in presa scrisa nationala si locala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: D.G.F.P Harghita doreste achizitia de servicii de publicitate media in presa scrisa-in cotiene locale de limba romana si maghiara respectiv in cotiene nationale de limba romana in vederea publicarii: -Invitatii de participare la insolventa-Licitatii de bunuri mobile si imobile sechestrate-Anunturi privind organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacanteValoarea estimata minima reprezinta valoarea estimata a serviciilor ce urmeaza a fi prestate pana la 31.12.2013, in functie de care se vor elabora oferteleValoarea estimata maxima reprezinta valoarea ce contine si posibilele suplimentari pana la 30.04.2014(articolul 6, alin.3 din H.G.925/2006Valoarea estimata a tuturor serviciilor ce urmeaza a fi prestata pana la 31.12.2013 este 66.696 lei fara TVA.Valoarea estimata totala ce contine si posibilele suplimentari pana la 30.04.2014 este 98.302 lei fara TVA.Optiuni: S-a avut in vedere suplimentarea contractului in conformitate cu art.6.din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 696 - 98, 302 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot.1...Servicii de publicare de anunturi de mare publicitate in presa scrisa locala de limba romana ( cotidian cu aria de distributie in judetul Harghita)-324 leiLot 2.Servicii de publicare de anunturi de marepublicitate in presa scrisalocala de limba maghiara(cotidian cu aria de distributie in judetul Harghita. )-438 leiLot.3. Servicii de publicare de anunturi de mica publicitate in presa scrisa nationala de limba romana(cotidian cu arie de distributie in peste 31 judete)-237 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei-60 zileModul de constituire : potrivit art.86 alin(1)din H.G.925/2006garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la caseria unitatii contractante (camera 221)-a sumelor reprezentand garantia de participareDovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Pe instrumentul de garantare se va specifica denumirea lotului pentru care s-a constituit garantia de participare.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din valorile impuse.Neprezentarea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Restituirea garantiei de participare se face conform prevederilor legalePentru o evaluare si raportare unitara alecuantumului aferent garantiei de participare , data de referinta la care se face echivalenta leu/alta moneda la cursul BNR , este data publicarii invitatiei de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Toate documentele intocmite/emise de ofertanti in vedereaparticiparii la aceasta proceduravor fi prezentate in original.Documentele emise de alte institutii vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?Neprezentarea unui singur document din cele solicitate in acest subcapitol duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila conform art.36(1) aliniat b) din HG 925/2006Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor : Cerinta nr.1Declaratie privind neincadrarea in in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34 /2006: Se solicita completarea Formularului 2- Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art, 181 din O.U.G 34/2006 : Se solicita completarea Formularului 3Cerinta nr.3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si bugetul local3.1.Certificat de atestare fiscala privindimpozitele si taxele locale in original , in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.3.2.Certificatde atestare fiscalaprivind impozitele catre bugetul general consolidat eliberata de Administratia Financiara a orasului, municipiului unde isi are sediul societatea in , original , in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.Cerinta nr.4Declaratie privind calitatea de participant la procedura((Formular 8)Cerinta nr.5Certificatul de participare cu oferta independenta (Formular 9)-Conform Ordinului nr.314/2010Cerinta nr.6Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ^1din O.U.G NR.34/2006(Formularul 10)-se va prezenta de catre fiecare ofertant, membru al asocierii, subcontractant sau tert sustinator dupa cazPersoanele cu functii de decizie in cadrul D.G.F.P HarghitaDirector executiv al D.G.F.P Harghita : ec.Kedves EmericDirector executive adj.AMVS: ec.Mandru MisuSef serviciu financiar , contabilitate , investitii si buget propriu: ec.Gyorgy JozsefSef birou juridic: jr. Urzica MihaelaControl Financiar Preventiv-ec.Dobos AttilaResponsabil Achizitii Publice: Csato Erzsebet Cerinta nr.1Se solicita prezentareaCertificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa reiasa adresa actuala a ofertantului siobiectul de activitate al ofertantului care trebuie sa corespunda cu obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit.Certificatul constatator se va prezenta in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .In etapa evaluarii ofertelor se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , sa prezinte Certificatul constatator in original /copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale privind situatia economico-financiara ?Se vor prezenta datele de identificare ale ofertantului si se va declara cifra de afaceri din ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent contractuluiCursul mediu anual ptr.Euro(BNR). 2010=4, 2379 lei /euro. 2011=4.2099 lei/euro. 2012=4, 4895 lei/euroPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista principalelor prestari de servicii de publicitate prestate in ultimii 3 ani, Cerinta 2: Informatii privind presa scrisa : LOT 1: Presascrisa locala (ziar )de limba romana1.Periodicitatea: cotidian cu minim 3 aparitii /saptamana2.Profilul ziarelor ?informare generala-cu pagini economice, sociale -un cotidian local scris in limba romana3.Aria de difuzare a ziarului ?local -cu aria de difuzare intoate municipiile , orasele comunele judetului Harghita4.Tirajul mediu difuzat pe editie : minim 2.000 exemplare /editie5.Public tinta: persoane fizice si juridice interesate de informatii specifice activitatii institutiei publice sau in procesul de valorificare a bunurilor mobile sau imobile care fac obiectul sechestruluiLOT.2.Presa scrisa locala (ziar) de limba maghiara1.Periodicitatea: cotidian cu minim 5aparitii/saptamana2.Profilul ziarelor ?informare generala, cu pagini economice, sociale, -un cotidian local scris in limba maghiara3.Aria de difuzare a ziarului ?local ?cu aria de difuzare in toate municipiile , orasele , comunelejudetului Harghita .4.Tirajul mediu difuzat pe editie : minim 7.000 exemplare /editie5.Public tinta: persoane fizice si juridice interesate de informatii specifice activitatii institutiei publice sau in procesul de valorificare a bunurilor mobile sau imobile care fac obiectul sechestruluiLOT 3.Presa scrisa nationala (ziar) de limba romana1.Periodicitatea: cotidian cu minim 5 aparitii /saptamana)2.Profilul ziarelor?informare generala-cu pagini economice, sociale--un cotidian national scris in limba romana3.Aria de difuzare a ziarului ?- publicatie difuzata national-(publicatie cu tiraj distribuit pe o arie geografica ce cuprinde peste 31 judete)4. Tirajul mediu difuzat pe editie : minim 30.000 exemplare /editie5.Public tinta: persoane fizice si juridice interesate de informatii specifice activitatii institutiei publice sau in procesul de valorificare a bunurilor mobile sau imobile care fac obiectul sechestrului, Cerinta 3.Informatii privind subcontractantiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2013 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer