Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicare si difuzare a mesajelor pe evenimente/canale media locale si regionale


Detaliu pentru invitatia numarul 353043
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Numar invitatie: 353043/26.08.2013
Denumire contract: Servicii de publicare si difuzare a mesajelor pe evenimente/canale media locale si regionale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN GORJCod fiscal: 4956057, Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu, Telefon: +40 253214006, Fax: +40 253212023
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210165, telefon: +40 253214006, fax: +40 253212023, persoana de contact: Daniela Stricescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Gorj, Sala "D" din strada Victoriei, Nr.2-4, municipiul Targu Jiu, judetul Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicare si difuzare a mesajelor pe evenimente/canale media locale si regionale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de publicare si difuzare a mesajelor pe evenimente/canale media locale si regionale
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 23, 256 - 46, 512 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare este de 250 lei2. Perioada de valabilitate ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor) 2.1. Modul de constituire: ? prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original; ? prin virament (ordin de plata) in contul deschis la Trezoreria Tg - Jiu RO43TREZ3365006XXX001926, cod fiscal 4956057; ? prin numerar depus la casieria Consiliului Judetean Gorj. Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50 % a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004. In acest sens, in conformitate cu prevederile art.3 si anexa nr.1 din legea mentionata, vor depune o declaratie ? formular anexa 7. Cursul de schimb avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda CURS BNR la data publicarii invitatiei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara T.V.A. Modul de constituire a garantie de buna executie: Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz, prestatorul are obligatia de a deschide la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestui un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Prezentare ?Declaratie privind eligibilitatea? in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 1 (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul).2. Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 2 (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, lit a, c1 si d).3. Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - anexa 3.4. ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta atat de catre fiecare asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator) ? anexa 4.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ion Calinoiu ? Presedinte, Florescu Ciprian ? Vicepresedinte, Ciolocoi Madalina Adina - Vicepresedinte, Marcau Costel -Secretar judet, Stricescu Daniela - Director executiv, Isuf Leontin - Director executiv, Bajmatara George- Cosmin - Director executiv adjunct, Giurgiulescu Ileana - Claudia - Director executiv adjunct, Ungureanu Victoria - Sef serviciu, Vladoescu Liliana - Sef Serviciu, Membri si membri de rezerva comisia de evaluare: Dobre Ionel, Grofu Despina, Palos Oana-Maria, Daianu Alina, Carbunescu Gheorghe, Morjan Monica-Geanina, Zarescu Mirela.5 - Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) din care sa reiese ca nu are datorii scadente, in tara in care este rezident, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. A. Persoane juridice/fizice romane- certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in coduri CAEN din certificatul constatator. Informatiile cuprinse sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va depune original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.B. Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, care sa cuprinda cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani.Prezentare bilant contabil la data de 31.12.2012, inregistrat de organele competente (copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cuprinzand principalele contracte de prestari servicii similare, beneficiarii si valorile contractate din ultimii 3 ani, insotita de declaratia pe propria raspundere. Prestarile de servicii se vor confirma prin prezentareaa minim un certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2013 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer