Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicitate - realizare materiale publicitare


Detaliu pentru invitatia numarul 342391
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Ocolis
Numar invitatie: 342391/05.02.2013
Denumire contract: Servicii de publicitate - realizare materiale publicitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna OcolisCod fiscal: 4561910, Adresa: com ocolis nr.152-154 jud Alba, Ocolis, Telefon: 0258-776499, Fax: 0258-776499
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com Ocolis, Nr.152-154, Jud. Alba, Ocolis, Romania, cod postal: 517525, telefon: +40 258776499, fax: +40 258776499, persoana de contact: Alin Alexandru Jucan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com Ocolis, Nr.152-154, Jud. Alba, Ocolis, Romania, cod postal: 517525, telefon: +40 258776499, fax: +40 258776499, persoana de contact: Alin Alexandru Jucan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Publicitate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate - realizare materiale publicitare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: NR.CRT DENUMIRE REPER ACHIZITIONAT CANTITATE(buc)1 Fluturasi publicitari 15.0002 Pliante 10.0003 Ghiduri turism 3.0004 Monografii 3.0005 CD multimedia 5.0006 Spot audio video 2 spoturi7 Material foto 1.500 fotografii8 Panouri de informare 209 Comunicate de presa 2010 Outdoor display advertising 2011 Anunturi publicitare 7500
II.1.6) CPV: 79340000-9 - Servicii de publicitate si de comercializare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 362, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in LEI si va fi in cuantum de 2 % din valoarea totala maxima estimata a contractului, fara TVA (deci gar de part va avea val de 7.250 LEI).Gar de participare va fi val cel putin 120 de zile de la data termenului limita de dep a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul din Formularul nr. 11.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar (ordin de plata), ofertantul are obligatia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, prin prezentarea in original a ordinului de plata vizat de banca. Plata se va efectua in contul Unitatea teritorial Administrativa Comuna Ocolis, RO72TREZ00624870271XXXXX, deschis la Trezoreria Campeni.Garantia de participare se va constitui de catre operatorul economic ofertant prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin virament bancar (ordin de plata), care se prezinta in original, in cuantumul ?i pentru perioada prevazuta in documenta?ia de atribuire.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in LEI (in cazul in care ofertantul este persoana juridica romana) sau in EURO (in cazul in care ofertantul este persoana juridica straina), in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului si va fi in cuantum de 5 % din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara aceasta se va intocmi conform Formularului 19.Garantia de buna executie se va debloca in conditiile art. 92 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Formularul 12C din Sectiunea Formulare. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune in original Formularul 12C din Sectiunea FormulareCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in art. 69, ind 1 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea Formulare.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Persoana responsabila cu operatiunile financiare: Turc A. VasilePersoana responsabila cu achizitiile: Puiu I. ValeriaPersoana care aproba bugetul: Jucan E. Alin Alexandru in calitate de PrimarLista consilierilor locali: 1. Brata Radu2. Cocean Simion3.Cosma Vasile4.Giurgiu Aurel5. Puiu Valer6.Vesa Vasile7.Voica Onosim8.Svarica Simion9.Giurgescu Victor in calitate de viceprimarModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune in original Formularul 4 din Sectiunea FormulareCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune in original Formularul 1A din Sectiunea FormulareCerinta nr. 4Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune in original Formularul 12A din Sectiunea FormulareCerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune in original Formularul 12B din Sectiunea FormulareCerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelesauCertificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor locale catre statul de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Documentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Cerinta nr. 7Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelesaucertificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte in original, copie legalizata notarial sau copie certificata conform cu originalul. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespundentin codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Curs EUR-mediu anualAnul 2012 ? 4, 4560 lei/EURAnul 2011 ? 4, 2379 lei/EURAnul 2010 ? 4, 2099 lei/EURSursa: www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspxIn situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va prezenta si se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand perioade de prestari si beneficiari (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati).Suma serviciilor similare prestate de catre operatorii economici in ultimii 3 ani, trebuie sa fie cel putin egala cu serviciile ce urmeaza a fi prestate in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit.Cerinta nr. 2Conform art. 188 (2) a OUG 34/2006prestarile de servicii se confirma prin prezentarea oricaror certificate/documente (din care sa rezulte: partile contractante, durata contractului, pretul contractului, serviciile prestate, semnaturile/stampila partilor) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar (vezi Formularul 12D).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2013 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer