Achizitie publica - Servicii de publicitate -pentru presa si televiziunea locala
Detaliu pentru invitatia numarul 350755
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350755/19.07.2013
Denumire contract: Servicii de publicitate -pentru presa si televiziunea locala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBIBLIOTECA JUDETEANA ALEXANDRU SI ARISTIA AMANCod fiscal: 4332185, Adresa: MIHAIL KOGALNICEANU NR.9, Craiova, Telefon: +40 0251532267, Fax: +40 0251523177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MIHAIL KOGALNICEANU NR.9, Craiova, Romania, cod postal: 200390, telefon: +40 0251532267, fax: +40 0251523177, persoana de contact: Biblioteca Jud.Alexandru si Aristia Aman
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biblioteca Judeteana Alexandru si Aristia Aman Craiova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate -pentru presa si televiziunea locala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de publicitate conform caietului de sarcini- obiectivul este Acela de a asigura publicitateapromovarea si informarea publicului privind activitatiile si serviciile oferite de Biblioteca Jud.Alexandru si Aristia Aman
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 608.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1- 806, 00 leilot 2- 806, 00 leilot 3- 806, 00 leilot 4- 645, 00 leilot 5- 322, 00 leilot 6- 161, 00 leilot 7- 161, 00 leilot 8-96, 00 leilot 9-96, 00 leilot 10- 64, 00 leilot 11- 64, 00 leiperioada de valabilitate a garantiei este egala cu perioada de valabilitate a ofertei respective 60 zile.a). instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentul de atribuire. garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpeipersoanei garantate, in conformitate cu contractual garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.b) ordin de plata - contul Bibliotecii Jud.Alexandru si Aristia Aman de constituire a garantiei de participare este: RO58TREZ2915006XXX008423 , deschis la Trezoreria Craiova, cod fiscal 4332185;c) Depunerea la casieria Bibliotecii Jud.Alexandri si Aristia Aman.Dovada constituirii garantiei de participare se va face cu respectarea prevederilor art.86 alin.6 din HG.925/2006, respective cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In conformitate cu prevederile art.278^1 alin.1 lit.a din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimate a contractului.ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi response si returnate la deschidere.data de referinta a cursului de schimb valutar avut in vedere la conversia valorii cuantumului afferent garantiei de participare este 15.06.2013- curs schimb BNR.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.garantia de buna executie se va constitui conf.art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. prezentare formular privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 si art.181 din OUG 34/2006 se completeaza formular "Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si art.181" din OUG.34/2006- anexa nr.12. prezentare formular anexa 691"Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691" din OUG 34/2006 se completeaza anexa nr.103. prezentare formular "Certificat de participare cu oferta independenta"- se completeaza formular anexa nr.6114. Conform art.691 din OUG.34/2006 se nominalizeaza persoanele cu functie de decizie.- Dindirica Lucian- manager- Croitoru Violeta- contabil sef- Duca Felix- sef serviciu- Presura Alexandra- responsabil achizitii publiceConsilieri locali1. Avram Cezar Gabriel2. Badea Marin3. Baragan Stelian4. Bercea Florea Georgica5. Bica Gheorghe6. Brezniceanu Alexandru7. Calin Cosmin Petrut8. Ceana Mihaela9. Ciurlin Costica10. Dinca Oana Manuela11. Drignei Daniel12. Dumitrache Silviu Ionut13. Durle Dumitru Cosmin14. Iovan Cristinel Nicusor Leonard15. Irinei Marin Ioan16. Ivanovici Laurentiu17. Marcea Marcel18. Marin Marian Viorel19. Marinescu Sofi Sabin20. Mituletu Constantin Florin21. Moise Simona22. Mosoiu Constantin23. Motoi Nichi Silviu24. Neatu Breciuga Mihail Adrian25. Odolbasa Victor26. Paloiu Marian Daniel27. Gaina Florea28. Soare Mihai29. Stancu Florinel30. Luica Dorel31. Tarnita Daniela32. Tanasescu Alina Elena33. Ursu Andrei Tudor34. Vasile Dorin Cosmin35. Vaduva Fanel36. Voiculescu Ion certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator.2. Documente emise de organisme acreditate care confirma autorizarea pentru prestarea serviciilor depublicitate.Documentele solicitate se pot depune in urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: se solicita cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani respectiv 2010, 2011, 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. se solicita informatii privind detinerea de echipamente, mijloace fixe, programe si alte dotari specific, ce sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii sau prezentarea unui contract de inchiriere sau angajament.2. se solicita informatii privind personalul angajat, cadrele de conducere si personalul de specialitate disponibil pentru indeplinirea contractului de servicii de publicitate.3. se solicita prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar in vederea confirmarii prestarilor de servicii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2013 16:13