Achizitie publica - SERVICII DE PUBLICITATE
Detaliu pentru invitatia numarul 328428
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328428/01.06.2012
Denumire contract: SERVICII DE PUBLICITATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN OLTCod fiscal: 4394722, Adresa: STR. EC. TEODOROIU, NR. 64B, Slatina, Telefon: 0249-410927, Fax: 0249-412801
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EC. TEODOROIU, NR. 64B, Slatina, Romania, cod postal: 230053, telefon: +40 249410927, fax: +40 249412801, persoana de contact: GHEORGHE-GABRIEL VIRTINEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. EC. TEODOROIU, NR. 64B, Slatina, Romania, cod postal: 230053, telefon: +40 249410927, fax: +40 249412801
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PUBLICITATE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de publicitate a proiectului, incluzand etapele ?i activitatile descrise in Capitolul II - Caietul de Sarcini.Obiectivul contractului - Organizarea si implementarea actiunilor pentru asigurarea vizibilitatii proiectului, informare, promovarea proiectului, astfel incat grupurile tinta si beneficiarii sa devina constiente de efectele pozitive ale acestuia, sa fie receptive la necesitatea prevenirii si corectarii parasirii timpurii a scolii si mentinerea in sistemul de educatie a persoanelor expuse acestui risc si a dezvoltarii bazate pe strategie si pe principii moderne precum egalitatea de sanse, dezvoltarea durabila, inovatie si TIC si imbatranirea activa.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 231, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2311 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la termenul limita de depunere a oferteiGarantia de participare se constituie sub forma de: a) scrisoare de garantie, conform (Formular nr. 12) care se prezinta in original si va fi anexata / atasata la coletul cu oferta;b) ordin de plata vizat de banca in contul ISJ Olt : RO28TREZ5065005XXX000242 deshis la Trezoreria Slatina;c) in numerar, la casieria unitatii : Inspectoratul ?colar Judetean Olt, Str. Ecaterina Teodoroiu, nr. 8B, Slatina, Olt;d)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariIn cazul in care este aplicabil art 278 1din oug 34, suma ce va fi retinuta contestatorului din garantia de participare va fide 2311 lei .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularului nr. 1 ?Declaratie privind eligibilitatea?Formularului nr. 2 ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Certificat de atestare fiscala (pentru persoane fizice sau juridice) eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor scadente la Bugetul consolidat in luna anterioara celei in care se depune oferta ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor scadente la bugetul localin luna anterioara celei in care se depune oferta ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Formularului nr. 3 -?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691? din O.U.G. nr. 34/2006: Precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? Mariana GHEORGHE ? Inspector scolar general? Gabriela SERBAN ? Manager de proiect? Marin IONICA ? Manager de proiect asistent? Marin GUBANDRU -Responsabil financiar proiect? Paul ANCA ? consilier juridic proiect? Laura GIURA ? Responsabil logistica proiectFormularului nr. 4 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Pentru persoanele juridice ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reculte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Ofertantul calsat pe primul loc , inainte de trasnmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta autoritatii contractante pentru conformitateCerficatul Constatator in original sau copie legalizata- In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, aceasta trebuie sa cuprinda un acord de asociere.- Persoanele fizice/juridice straine - certificat sau alt document edificator emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acestea, o declaratie pe proprie raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezidentinsotite de traducerea legalizata, in limba romana (original).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Ofertantul va completa o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari.- Lista persoanelor propuse pentru indeplinirea contractului.- Se vor prezenta CV-uri in format Europass, diplome, atestate, certificate ale personalului nominalizat pentru atestarea criteriilor mai sus mentionate.- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune delogistica, echipamente necesare realizarii serviciilor, tehnica de calcul si software adecvate (DECLARATIE Privind echipamentele tehnice, alte mijloace fixe si dotari necesare prestarii serviciilor).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 13:35