Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE PUBLICITATE


Detaliu pentru invitatia numarul 331544
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPLEXUL MUZEAL DE STIINTE ALE NATURII CONSTANTA
Numar invitatie: 331544/11.07.2012
Denumire contract: SERVICII DE PUBLICITATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL MUZEAL DE STIINTE ALE NATURII CONSTANTACod fiscal: RO4701070, Adresa: BD. MAMAIA NR.255, Constanta, Telefon: +40 0241481230, Fax: +40 0241481236
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. MAMAIA NR.255, Constanta, Romania, cod postal: 900552, telefon: +40 0241481230, fax: +40 0241481236, persoana de contact: BILBA ADRIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante din b-dul Mamaia, nr. 255, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PUBLICITATE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de publicitate pentru MICROREZERVATIE DELTA (sectie a Complexului Muzeal de Stiinte ale Naturii din B-dul Mamaia, nr.255, Constanta) in cadrul PROIECTULUI ?POFTIC?
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 325, 373 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare 3.255 lei2.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participareeste de 60 zile, de la termenul limita de primire a ofertelor.3.Modul de constituire a garantiei de participare in conformitate cu prevederea art. 86 alin. 1 din HG. Nr. 925/2006.Contul autoritatii? RO30TREZ2315010XXX000516, deschis la Trezoreria Constanta, CUI RO 4701070.Ofertantii beneficiaza de prevederile Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care vor prezinta declaratia pe propria raspundere ca se incadreaza in categoria IMM. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii 346/2004 in conditiile in care fiecare membru al asociatiei (consortiu) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii mentionate.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul si forma precizate vor fi considerate inacceptabile.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla intr-una din situatiile de la art. 87 litera a, b si c din H.G. 925/2006.In situatia in care ofertantul formuleaza o contestatie si aceasta este respinsa de catre C.N..S.C., autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare procentul calculat potrivit art. 2781 , lit. a, din O.U.G. nr.34/2006, respectiv 1% din valoarea estimata, reprezentand 3250 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA acontractului de servicii.Modul de constituire : conf.prev. art. 90 din HG. Nr. 925/2006.Garantia de buna executie va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile HG. Nr. 1045/2011.In cazul contractului de servicii, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia priv. neincadrarea in prev. art.180 din O.U.G.34/2006.Prezentarea decl. pe propria raspundere priv. neincadrarea in prev. art.180 din O.U.G.34/2006, original-formular 3 din Sectiunea Formulare.Decl. privind eligibilitatea se solicita si tertului sustinator, daca este cazul.Incadrarea ofertantului/tertului sustinator in situatiaprev. la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea acestuia din procedura aplicata pentru atribuirea contrac. de achiztie publ.2.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006Prezentarea decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in prev. art. 181 din O.U.G. 34/2006, original-formular 4 din Sectiunea FORMULARE.a)Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii admin. terit. de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca soc. ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele?original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii admin. terit. de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit.a, c1, d din O.U.G. 34/2006 se solicita si tertului sustinator, daca este cazul.Pentru persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, conf. prev. legale in vigoare, in tara in care este stabilit ofertantul.Doc. vor fi prezentate in limba de origine in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Documentele trebuie sa ateste indeplinirea oblig. exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Incadrarea ofertantului intr-una din stuatiile prev. de art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea acestuia din procedura aplicata pentru atribuirea contrac. de achiztie publ.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. de art. 69^1 din O.U.G. 34/2006Prezentarea decl. privind neincadrarea in prev. art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, original-formular 5 din Sectiunea FORMULARE.Decl. se va prezenta de catre asociat/subcontractant/tert sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul aut. contrac., in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director General?Dr. Bilba Adrian; Contabil sef-Ec.Stir Laura;Consilier juridic?Stoica Violeta;Consilier juridic-Pintilie Teodora;Medic veterinar?Ursu Nicoleta;Economist?Regep Cristina;Muzeograf?Antone Veronica.Lista persoanelor care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, respectiv lista consilierilor judeteni: BABUS RADU, BOCANETE PAUL, BURIAC NICOLAE, DARIE GHEORGHE CRISTIAN, COICIU DUMITRU, DRAGOMIR NICOLAE CRISTINEL, DUMITRACHE ION, FLOREA DUMITRU, FRONESCU NICOLAE STELIAN, HONDOREANU ILIE, IOANA ELENA, MAGIRU MARIA, MARIN LAURENTIU, MARCUS IOAN, MIHAESI GHEORGHE, MUNTEANU PETRICA, OSMAN FEDBI, PARIZA MIHAI, PERIDE NICULAE, TEODORESCU ATANASIE, ANTONOAEA ZEPA DANUT, BRATU ADRIAN, CARP DOINA EUFROSINA, CIUTUREANU VIOREL SORIN, MONEA GABRIEL, RADULESCU VICTOR ILIE, SILAGHI EUGEN, CONSTANTIN FLORIAN, GHEORGHITA GELU ADRIAN, IVANESCU ELENA, MANAFU IONEL, PETRE MIHAI, STAVROSITU IANCU ADRIAN, SUTU GHEORGHE, TARARACHE HRISTU.4.Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010Prezentarea declaratiei privind participarea la procedura cu oferta independenta, original - formular 6 din Sectiunea FORMULARE.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.5.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraPrezentarea decl. privind calitatea de participant la procedura, original-formular 7 din Sectiunea FORMULARE.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiPrezentarea certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Documentul se va depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei. In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.NOTA Autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara: a)Declaratie priv. lista princip. prestari de servicii in ultimii 3 ani continand val., perioade deexec., beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contrac. sau clienti privati.b)Din cadrul listei se va prezenta in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de ofertant: -unu sau mai multe contracte, avand ca ob. serv. similare celor care fac ob. contrac. ce urmeaza a fi atribuit. -recomandare/recomandari, din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod cores. oblig. contrac. pentru servicii similare ca natura si complexitate/document const. cu privire la contractul care demonstreaza experienta similara(document emis in conformitate cu prevederile art. 97^1 din HG 925/2006)/procese verbale de receptie a materialelor/serviciilor de publicitate realizate.NOTA: Se permite si prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractele respective(parti contrac., obiect, durata, pret si ultima fila cu semnaturi)., 2. Resurse umane: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, ale cadrelor de conducere, personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant.Ofertantul va nominaliza persoanele propuse pentru rolurile cheie in prestarea de servicii publicitate: 1. Specialist design grafic, cu minim 1 an experienta in conceptie si executie design grafic. 2. Persoana cu experienta in domeniul fotografieituristice si de promovare. 3. Traducatori autorizati pentru traducerea in engleza si bulgara. Se vor prezenta documente doveditoare in acest sens: CV cu portofoliu/ copii de pe diplome/ certificari/ atestate, etc, 3.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul: Declaratia si Lista cusubcontr. si Acordurile de subcontrac. Ofertantii sunt obligati sa precizeze: -partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;
-datele de recunoastere a subcontr. propusi. Resurselemateriale si umane ale subcontr. declarati se iau in considerare pt partea lor de implicare in contract daca sunt prezentate si urm. doc.: decl. in temei art.69ยน din OUG 34/2006; info. solicitate la III.2.3.a)?Capac. tehnica si/sau profesionala: resurse umane, dotari tehnice privind partea sa de implicare. In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unulsau mai multi subcontr., ofertantul castigator are obligatia de a prezenta laincheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acestasi subcontr. nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie inconcordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publ.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie si de livrare pentru elaborare/realizare/conceptie grafica a machetelor pentru albume, harti, flyere
10
Descriere: termen minim ? 15 zile lucratoare, termen maxim- 20 zile lucratoare Punctajul pentru Termenul de executie si livrarese acorda: a) pentru cel mai mic termen se acorda punctajul maxim de 10 puncte, b) pentru alt termen (n) de executie decat cel de la pct. a) punctajul se acorda astfel: Punctaj T executie si livrare (n) = termen minim / termen (n) x punctaj maxim alocat.Nerespectarea limitei termenului de executie maxim impus atrage declararea ofertei ca fiind neconforma.Ofertarea unui termen de executie sub limitaminimimpusa nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
de executie si de livrare pentru elaborare/realizare a spoturilor publicitare
10
Descriere: otermen minim ? 5 zile lucratoare, termen maxim- 10 zile lucratoare Punctajul pentru Termenul de executie si livrare se acorda: a) pentru cel mai mic termen se acorda punctajul maxim de 10 puncte, b) pentru alt termen (n) de executie decat cel de la pct. a) punctajul se acorda astfel: Punctaj T executie si livrare (n) = termen minim / termen (n) x punctaj maxim alocat.Nerespectarea limitei termenului de executie maxim impus atrage declararea ofertei ca fiind neconforma. Ofertarea unui termen de executie sub limita minim impusa nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
Termenul de executie si de livrare pentru elaborare/realizare a filmului documentar
10
Descriere: termen minim ? 15 zile lucratoare, termen maxim - 20 zile lucratoare Punctajul pentru Termenul de executie si livrare se acorda: a) pentru cel mai mic termen se acorda punctajul maxim de 10 puncte, b) pentru alt termen (n) de executie decat cel de la pct. a) punctajul se acorda astfel: Punctaj T executie si livrare (n) = termen minim / termen (n) x punctaj maxim alocat.Nerespectarea limitei termenului de executie maxim impus atrage declararea ofertei ca fiind neconforma. Ofertarea unui termen de executie sub limita minim impusa nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin accesul direct si nerestrictionat in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 18:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer