Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicitate


Detaliu pentru invitatia numarul 332865
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BACAU
Numar invitatie: 332865/31.07.2012
Denumire contract: Servicii de publicitate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BACAUCod fiscal: R4278337, Adresa: STR. MARASESTI NR.6, Bacau, Telefon: 0234-581849;0723683160, Fax: 0234-588757
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP (www.e-licitatie.ro) Invitatie de participare ? Servicii de publicitate ? Documentatie si clarificari, Bucuresti ? sector 2, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 0213032997, fax: +40 0213032937
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile constau din: - servicii de publicare/difuzare a anunturilor/comunicatelor/altor materiale informative, hotararilor de interes general adoptate de Consiliul Local si ale convocatoarelor la sedintele ordinare si extraordinare, articolelor pentru asigurarea transparentei activitatii Primariei, informarea publicului despre programele de finantare, proiectele si strategiile Consiliului Local sau a altor articole de interes public, legate de activitatea achizitorului;
- servicii de difuzare spoturi de informare video. La solicitarea Primariei Municipiului Bacau comunicatele vor fi insotite si de imagini.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 1.Cuantumul garantiei de participare: 9.000, 0 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( = 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor, prin postare in SEAP (scanata) si in original la sediul autoritatii contractante de toti operatorii economici. Garantia pentru participare se constituie in conform art. 86 din HG 925/2006 actualizata.(in cazul constituirii garantiei prin ordin de plata, banii se vor vira in contul de garantii al Trezoreriei Bacau: RO 28TREZ 0615 006X XX00 0234). ? IMM_urile au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare. 2)Autoritatea contractanta va retine suma de 4230 lei in situatia in care ofertantul va face contestatie la CNSC si acesta o va respinge ca fiind nefondata, conform art. 278¹ modificat din OUG 34/2006, actualizata; 3)In baza art. 5 alin (2), din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie, ofertantul va prezenta documentul care confirma depunerea garantiei de participare in original. Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui: a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conf. art. 90, alin(1) sau b)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. art. 90, alin.(3) din HG 925/2006 actualizata. In cadrul proiectului de contract la pct.12.1, se va mentiona varianta dorita de constituire. IMM-urile, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr. 346/2004 - actualizata. Restituirea garantiei de buna executie: in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre prestator a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69¹ din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.a.Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006- completarea formularului A, sau certificat echivalent.b.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completarea formularului B si prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , precum si a impozitelor si taxelor locale.Intrucat operatorul economic trebuie sa dovedeasca situatia existenta la data depunerii ofertelor, certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.c.Neincadrarea in prevederile art. 69¹(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata si caliatea de participant la procedura;Modalitatea de indeplinire: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata - completarea formularului12D; Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri, inclusiv persoanele care aproba Bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitii publice.1. Romeo Stavarache ? Primar2. Dragos Luchian - Viceprimar3. Mihai Sustac ? Viceprimar4. Ilie Birzu ? Consilier Local5. Vasile Tescaru - Consilier Local6. Daniel-Dragos Stefan ? Consilier Local7. Corneliu-Dan Jitariu ? Consilier Local8. Neculai Nechita ? Consilier Local9. George Bogatu ? Consilier Local10. Cristinel Manolache ? Consilier Local11. Vasile Dragusanu ? Consilier Local12. Costel Bujor ? Consilier Local13. Stefan Stanciu ? Consilier Local14. Irina Daniela Florea ? Consilier Local15. Elena Cosma ? Consilier Local16. Constantin Scripat ? Consilier Local17. Radu Ababei ? Consilier Local18. Maria Enasel ? Consilier Local19. Iulian Stoican ? Consilier Local20. Florin Lazar ? Consilier Local21 Ghiorghe Huluta - Consilier Local22. Isabela Elena Adam ? Consilier Local23. Laurentiu Novac Diaconu ? Consilier Local24. Paul Valerian Timofte - Consilier Local25. Leonard Padureanu ? Administrator Public26. Clementina Vinerica ? Director Economic27. Cristina Buzdugan ? Director Tehnic28. Corina Neaga ? Sef Serviciul Achizitii29. Roxana Martuneac? Consilier Serviciul Juridic si Aplicarea Legilor Proprietatii30. Ion Tomescu ? Inspector Serviciul Cabinet Primar31. Emil Macarie - Consilier Serviciul Achizitii- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completarea formularului 12Cd. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - copletarea formularului G . Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (a) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, atunci ofertantul/ candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Documentele vor fi prezentate scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Formularele de mai sus se vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati.Tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul A, Formularul B pct.a, c^1 si d, Formularul 12C si Formularul 12D.Subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul 12D.Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz), semnate electronic. - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschideriiofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz), semnate electronic.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 Valoarea medie a cifrei de afaceri globala a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici), pentru ultimii trei ani. Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Completarea formularului F3 - Informatii generale si declaratie privind valoarea medie a cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva., Cerinta 1 continuare Operatorului economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii economice si financiare din partea unui tert, trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care sustine, incheiat in forma autentica. Angajamentul ferm de sustinere financiara, trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani. Se solicita prezentarea: listei serviciilor finalizate sau duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii ? se va completa formularul C3 si a anexei., Cerinta 2 Declaratie privind experienta similara: Cerinta min.oblig.: suma valorilor serviciilor de publicitate, prestate in ultimii trei ani impliniti la data termenului limita pt. depunerea ofertei, trebuie sa rezulte din maximum 5 contracte duse la bun sfarsit, prezentat/prezentate de catre operatorul economic (individual sau asociere de operatori economici) ca dovada a experientei lui similare, in valoare totala insumata de cel putin 450.000, 0 lei fara TVA.Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta: copii conform cu originalul dupa parti relevante din contracte, procesele verbale de receptie a serviciilor si dupa documentele constatatoare emise de beneficiarii serviciilor respective., Cerinta 2 continuare Se va completa Formularul 9 ? Experienta similara.NOTA: prin formula ?servicii duse la bun sfarsit? se intelege: - servicii receptionate partial; - servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie). Ofertele vor fi exprimate in lei, iar conversia valorilor contractelor incheiate in alta moneda se va face la cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei, aferent anului in care a fost incheiat contractul. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna atunci capacitatea tehnica si /sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva., Cerinta 3 Declaratiereferitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? se va completa formularul F., Cerinta 4 Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz acordul acestuia/acestora - completarea formularului D. Daca ofertantul nu subcontracteaza o parte din contract, se va prezenta formularul D cu precizarea ?nu este cazul?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on-line din SEAP fiind atasata Invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer