Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicitate


Detaliu pentru invitatia numarul 337437
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea de Vest din Timisoara
Numar invitatie: 337437/15.10.2012
Denumire contract: Servicii de publicitate
Stare procedura: In Desfasurare(suspendata din 31.10.2012 11:10 pana in 05.11.2012 11:12)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Vest din TimisoaraCod fiscal: RO4250670, Adresa: Bd. Vasile Parvan, nr. 4, Timisoara, Telefon: +40 256592325, Fax: +40 256592381
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Vasile Parvan, nr. 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300223, telefon: +40 256592325, fax: +40 256592381, persoana de contact: Monica Brihan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: pliante, mape, foi cu antet, pixuri imprimate, abtibilde, agende, string-uri, invitatii
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 36, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 720 lei. IMM-urile beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50%. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putinegala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Modalitati de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Pentru garantia de participare depusa in Euro, se va lua in considerare cursul de schimb leu/euro afisat de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Cont IBAN: RO76TREZ621504601X000503, Trezoreria Timisoara
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 2 Eligibilitatea ofertantului- Solicitat - Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formularul 2 din Sectiunea Formulare. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Solicitat - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 3 din Sectiunea Formulare; Se sustine cu: Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor si taxelorla Bugetul general si bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? Certificat de Atestare Fiscala eliberat de A.N.A.F.; Documentul ?Certificat de atestare fiscala? se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 4 Participarea la licitatie cu oferta independenta - Solicitat - Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr.314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de Formular nr. 1CCerinta nr. 5 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 - Solicitat - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in consiliul de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pina la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu personae ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Se solicita completarea Formularul 4 din sectiunea formulare.De asemenea tertul sustinator (cf. Art.13, din Legea 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691.1. Ing.Monica Brihan2. Lect.dr.Ovidiu Megan3. Dogaru Madalin4. Nueleanu Elena5. Ec.Frasie - DebretinVirgiliu6. Ec.Laurentiu Nicolae Georgescu7. Prof.dr.Marilen Gabriel PirteaCerinta nr. 6: Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Cerintele privind obligatiile de plata se considera ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care va cuprinde inclusiv activitatea autorizata si in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul - va fi prezentat de fiecare asociat (daca este cazul).Pentru ofertantul clasat pe primul loc se va prezenta documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 72.000 lei (pentru persoanele juridice romane).Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima: -cf. cursului mediu BNR in anul 2009, 1 euro= 4, 2373 ron-cf. cursului mediu BNR in anul 2010, 1 euro= 4, 2099 ron- cf. cursului mediu BNR in anul 2011, 1 euro= 4, 2379 ron.Ofertantii vor depune in dovedirea cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente sau orice alte acte pe care acestia le considera relevante pentru dovedirea cifrei de afaceri impusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii a caror valoare sa fie mai mare sau egala cu 36.000 lei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 08:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer