Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicitate


Detaliu pentru invitatia numarul 348767
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL SUCEAVA
Numar invitatie: 348767/20.06.2013
Denumire contract: Servicii de publicitate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL SUCEAVACod fiscal: 4244792, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Telefon: +40 0230212696/167, Fax: +40 0230520593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 0230212696, fax: +40 0230520593, persoana de contact: Gheorghe Burca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Suceava, B-dul 1Mai, nr. 5A, Suceava, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune prestarea serviciilor de publicitate prin intermediul mijloacelor de informare in masa: publicitate in presa scrisa locala, centrala si publicitate media audio-vizuala precum si publicitate in presa electronica.Valoarea minima a intervalului de la pct. II.2.1) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, calculata pana la data de 31.12.2013 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari in cazulprelungirii contractului conform art.6 din HG 925/2006.Optiuni: Contractul se poate prelungi conform art.6 din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 226, 000 - 540, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.640 lei-Lot 1;400 lei-Lot 2;400 lei-Lot 3;1640 lei-Lot 4;40 lei-Lot 5;400 lei-Lot 6.Garantia de participare se constituie in conditiileart. 86 din HG 925/2006; Cont depunere garantie: RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244792;De asemenea, garantia se poate constitui si in numerar depus la casieria Primariei mun. Suceava. Termenul de valabilitate al garantiei de participare: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; -Pentru loturile: 1 si 4, instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul va pierde 1% din valoarea estimata a lotului respectiv, in cazul in care se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006;In cazul in care ofertantul va constitui garantia ca fiind IMM, aceasta va fi insotita de declaratie pe proprie raspundere(Anexa 2 sau Anexa 3)- prezentata in original; - In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM.Fiecare asociat va prezenta in original Anexa 2 sau Anexa 3, dupa caz. Dovada platii garantiei de participare va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului sau va fi introdusa in oferta, alaturi de cele doua plicuri: original si copie.Garantia de participare se va constitui distinct, pentru fiecare lot ofertat.Pentru o garantie de participare constituita in alta valuta, echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioare datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va constitui, dupa caz: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-prin retineri succesive, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180, 181, 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 astfel: - Completare declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 12A - prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii esteobligat sa prezinte acest formular. Fiecare ofertant / ofertant asociat / tert sustinator este obligat sa prezinte Formularul 12 A in original- Completare Formular 12B - prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular.Fiecare ofertant / ofertant asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar tertul sustinator este obligat sa prezinte Formularul 12 B ?TERT, in original.Formularul 12B va fi insotit de certificate de atestare fiscala, astfel: - Pentru persoane fizice / juridice romane: Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare (formulare tip emise de Primariile de care apartine si de DGFP teritoriala) - prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentru persoane fizice / juridice straine: documente edificatoare (certificate, cazier fiscal, etc., alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, in conformitate cu prevederile legale aletarii in care este stabilit - prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.NOTA. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Completare Formular 69^1 ? prezentat in original. In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Lungu Ion ? primar; Doroftei Ovidiu ? viceprimar; Virvara Gavril ? viceprimar; Ciutac Ioan? secretar municipiu; Vaideanu Elisabeta, director executiv; Siriteanu Mihaela Angelica- viza control financiar preventiv propriu; Sofian-Nicoara Mirela-Rodica - viza control financiar preventiv propriu.Membrii comisiei de evaluare sunt : -Vasile Moscal, Sef Serviciu Administrativ -presedinte-Camelia Damian, Sef Serviciu Patrimoniu- membru-Mihail Jitariuc, Director Directia Patrimoniu - membru-Mihaela Sanda Olariu, consilier Serv. Contencios adm.juridic- membru-Gheorghe Burca, consilier Comp. Achizitii publice -secretarMembri de rezerva : -Carmen Cordus, Sef Serviciu Contabiltate-Brandusa Popovici, consilier Serviciu Patrimoniu-Ana Mihaela Vasiliu, consilier Serviciu Contencios adm. Juridic-Eugen Ignat, consilier Comp. Achizitii publice publice ? secretar.Fiecare ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.2. Certificat de participare cu oferta independenta. Completare Formular 314 ? prezentat in original. In cazul unei asocieri, liderul asocierii este obligat sa prezinte acest formular.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare Formular 12 C ? prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. I) Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o va realiza.Nota: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduriide atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original / copie legalizata.Cerinte: A). Persoane juridice romane: 1). Certificat constatator emis de ONRC, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul va fi prezentat inoriginal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul".B). Persoane fizice romane: 1). Documente edificatoare din care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fiereale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".C). Persoane juridice / fizice straine: 1). In cazul documentelor care dovedesc o forma de inregistrare, informatiile din acestea trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, iar in cazul documentelor care privesc atestarea (autorizatii, etc) acestea trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.2). In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.II) Pentru Lotul 3 si pentru Lotul 4 se solicita LICENTE DE EMISIE, prezentate in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta licenta de emisie pentru partea sa din contract pe care o va realiza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertant- Completare Formularul 2 cu mentionarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru LOTUL 1-Publicitate in presa locala-cotidian: 1.Tirajul mediu difuzat: minim 7.000 exemplare/ editie.2.Aria de difuzare: cel putin raza municipiului Suceava.3.Profilul publicatiei: cotidian local, minim 5 aparitii/saptamana.4.Public tinta: cetatenii, institutiile publice si agentii economici din municipiulSuceava., Pentru LOTUL 2 - presa scrisa locala?saptamanal: 1.Tirajul mediu difuzat: minim 300 exemplare/ editie.2.Aria de difuzare: cel putin raza municipiului Suceava.3.Profilul publicatiei: saptamanal local.4.Public tinta: cetatenii, institutiile publice si agentii economici din municipiulSuceava., Pentru LOTUL 3-publicitate radio: 1.Aria de acoperire: se solicita a fi pe teritoriul municipiului Suceava.2.Profilul: post local.3.Publicul tinta: cetatenii, institutiile publice si agentii economici, din mun.Suceava, Pentru LOTUL 4-publicitate TV: 1.Aria de acoperire sa fie minim raza municipiului Suceava;2.Profilul postului: post local;3.Publicul tinta: cetatenii, institutiile publice si agentii economici dinmunicipiul Suceava, Pentru LOTUL 5-publicitate in presa centrala -cotidian: 1.Aria de difuzare: nationala.2.Profilul publicatiei: cotidian central.3.Public tinta: cetatenii, institutiile publice si agentii economici din Romania., Pentru LOTUL 6-publicitate presa electronica: 1) Ofertantii trebuie sa prezinte documente edificatoare din care sa reiasa dreptul de a utiliza domeniul WEB , necesar indeplinirii contractului de publicitate.2).Publicul tinta: cetatenii, institutiile publice si agentii economici dinmunicipiul Suceava.3).Numarul minim de accesari lunare: minim 1500/luna., Informatii privind subcontractantii: a)Completare Formular 12 G ? se va prezenta in original;b)Acord de subcontractare pentru fiecare subcontractant nominalizat, conform Anexa 6, care se va prezenta in original;c)Declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer