Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicitate


Detaliu pentru invitatia numarul 349024
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA AQUASERV S.A
Numar invitatie: 349024/20.06.2013
Denumire contract: Servicii de publicitate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA AQUASERV S.ACod fiscal: 10755074, Adresa: str.Ko;s Karoly, nr.1, Targu Mures, Telefon: 0265-208846, Fax: 0265-208881
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Ko;s Karoly, nr.1, Targu Mures, Romania, cod postal: 540297, telefon: +40 265208846, fax: +40 265208881, persoana de contact: Ferenc Fekete
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Ko;s Karoly, nr.1, Targu Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de media ?buying: plasarea unor comunicate de presa, articole de presa, anunturi de interes public, anunturi de mica sau mare publicitate, anunturi radio ? tv, emisiuni radio ? tv.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.000, 00leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a oferteiGarantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Pentru garantie de participare constituita in Euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data 03.06.2013Modul de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara, in original (Formularul nr. 2- Scrisoare de garantie bancara );
- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari;
- Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO92INGB0011000029158911, deschis la ING BANK N.V. Amsterdam - AgentiaTg. MuresGarantia de participareIn oricare forma va fi emisa garantia de participare va fi irevocabila si va specifica daca este conditionata sau neconditionata, la prima cerere a autoritatii contractante.Garantia de participare va fi prezentata doar in original.Garantia de participare va fi prezentata doar in original.In cazul depunerii de oferte in asociere garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si va acoperii in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: se consituie in cuantum de 5 % din valoarea contractului, fara TVA. Se constituie prin- Scrisoare de garantie bancara, in original;
- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, In cazul depunerii de oferte in asociere garantia de buna executie trebuie constituita in numele asocierii si va acoperii in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Precizari: 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate decatrefiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.3. In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1.Formularul nr. 4 -Declaratie privind eligibilitatea, 2.Formularul nr. 5- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, 3.Formularul nr. 6 -Declaratie privind calitatea de participant la procedura, 4.Formularul nr. 7 ?Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta5.Formularul nr. 8 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Lista persoanelor care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Nume si PrenumeFunctia OcupataKaracsony Erdei EtelMembru al Adunarii Generale a ActionarilorPop ClaudiuMembru al Adunarii Generale a ActionarilorPadurean MihaiMembru al Adunarii Generale a ActionarilorTripon SorinelMembru al Adunarii Generale a ActionarilorPantea ConstantinMembru al Adunarii Generale a ActionarilorPiaskovski StanislavMembru al Adunarii Generale a ActionarilorSuciu CalinMembru al Adunarii Generale a ActionarilorKolumban Sandor GaborMembru al Adunarii Generale a ActionarilorRacz Ernest LucianPresedintele Consiliului de AdministratiePajint Emilia MarcelaMembru al Consiliului de AdministratieNagy IstvanMembru al Consiliului de AdministratiePuscas Andrei ConstantinMembru al Consiliului de AdministratieIlyes Toth AlexandruMembru al Consiliului de AdministratieHorobet SergiuDirector GeneralLazar SorinDirector EconomicBota Zoltan IstvanDirector exploatarePora ZamfiraManager Servicii Interne si Coordonare SucursalePop CalinManager Dezvoltare si relatiiSirb CristinaManager FinanteCiupe AurelManager Apa PotabilaBauer CsabaManager Apa UzataTurcu GheorgheManager MentenantaOancea Adrian RaduSef Departament Achizitii Publice / Presedinte Comisie de evaluareVulpe RaduMembru Comisia de EvaluareKocsis AndreaMembru Comisia de Evaluare6.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativteritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se prezinta oferta, 7. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertaNota 1: Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) va fi emisa si de catre tertul sustinator si/sau subcontractant (dupa caz).Nota 2: Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.Nota 3 : Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.Nota 4 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de laautoritatile competente care pot furniza informatiile in acestsens Precizari: 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate decatrefiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.2. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana3. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1. Persoane juridice romane : Certificat Constatator eliberat de Ministerul Justitiei - OficiulRegistrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate /administratori, obiectul de activitate al respectivului operator economic..2. Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).Nota 1 : Neindeplinirea cerintei solicitate in legatura cu documentele de mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.Nota 2 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de laautoritatile competente care pot furniza informatiile in acestsens.Nota 3: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, de la ofertantul clasat pe primul loc, prezentarea in original sau copie legalizata a documentelor mentionatein aceasta sectiune.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie privind informatii generale si situatia economico-financiara - cifra de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Formularul nr.9 ? Declaratie privind informatii generale si situatia economico-financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 3. Declaratie privind subcontractantii, daca este cazul.Se solicita prezentarea informatiilor privind proportia in care contractulurmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.Ofertantul va prezenta date privind eventualii asociati si/sau subcontractanti. Pentru asociati se vor prezenta aceleasi documente ca si pentru liderul asociatiei., 2. Experienta similara a operatorului economicAutoritatea contractanta solicita lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractente sau clienti privati. Se vor prezenta certificate/documente emise de beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii similare sau care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare cumulata de 100.000 lei, fara TVA.Formularul nr.10 Declaratieprivind lista principalelor prestaride servicii similare efectuate inultimii 3 ani, 1.Asigurarea personaluluitehnic de specialitateimplicat in contractFormularul nr. 12Declaratie privind efectivul mediuanual alpersonalului angajat si alcadrelor de conducere.Se solicita informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul, la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer