Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicitate


Detaliu pentru invitatia numarul 352842
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BACAU
Numar invitatie: 352842/20.08.2013
Denumire contract: Servicii de publicitate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BACAUCod fiscal: R4278337, Adresa: STR. MARASESTI NR.6, Bacau, Telefon: +40 234581849, Fax: +40 234588757
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile constau din: - servicii de publicare/difuzare a anunturilor/comunicatelor/altor materiale informative, hotararilor de interes general adoptate de Consiliul Local si ale convocatoarelor la sedintele ordinare si extraordinare, articolelor pentru asigurarea transparentei activitatii Primariei, informarea publicului despre programele de finantare, proiectele si strategiile Consiliului Local sau a altor articole de interes public, legate de activitatea achizitorului;
- servicii de difuzare spoturi de informare video. La solicitarea Primariei Municipiului Bacau comunicatele vor fi insotite si de imagini.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 1.Cuantumul garant. de part.: 10.000, 0 lei. Perioada de valab. a garantiei pentru part. este cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei ( = 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor).Pentru garant. de part. depusa in euro/alta valuta echivalenta se va face la cursul BNR cu 10 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor.Dovada constituirii garant. de part. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita pentru depunerea ofertelor, atat prin postare in SEAP (scanata) cat si in original la sediul autoritatii contractante de toti operatorii economici. Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004 actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Garantia pentru participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 actualizata.In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul din sectiunea FORMULARE, in cazul constituirii garantiei prin ordin de plata, banii se vor vira in contul de garantii al Trezoreriei Bacau: RO 28TREZ 0615 006X XX00 0234. In masura in care CNSC respinge pe fond contestatia ofertantului cat si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, fara ca autoritatea contractanta sa fi luat masuri de remediere necesare in baza art. 278^1, OUG 34/2006, actualizata, acestuia i se va retine suma stabilita in conformitate cu prevederile art. mentionat.Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conf. art.90 alin(1) sau -prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. art.90 alin.(3) din HG 925/2006, actualizata si cu respectarea prevederilor H G 1045/oct. 2011. Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69¹ din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.a.Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006- completarea formularului A, sau certificat echivalent.b.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 -completarea formularului B cu anexe: -certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , - certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor locale.Din certificatele fiscale prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a efertelor.Se vor prezenta , dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare;c. Neincadrarea in prevederile art. 69¹(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata si calitatea de participant la procedureModalitatea de indeplinire: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata - completarea formularului12D; Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de achizitie, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitii publice sunt: 1. Romeo Stavarache ? Primar2. Mihai Sustac ? Viceprimar3. Vasile Tescaru - Viceprimar4. Ilie Birzu ? Consilier Local5. Daniel-Dragos Stefan ? Consilier Local6. Corneliu-Dan Jitariu ? Consilier Local7. Neculai Nechita ? Consilier Local8. George Bogatu ? Consilier Local9. Cristinel Manolache ? Consilier Local10. Vasile Dragusanu ? Consilier Local11. Costel Bujor ? Consilier Local12. Stefan Bogdan Stanciu ? Consilier Local13. Irina Daniela Florea ? Consilier Local14. Elena Cosma ? Consilier Local15. Laurentiu Popa? Consilier Local16. Radu Ababei ? Consilier Local17. Maria Enasel ? Consilier Local18. Iulian Stoican ? Consilier Local19. Maria Raluca Nastase ? Consilier Local20 Ghiorghe Huluta - Consilier Local21. Isabela Elena Adam ? Consilier Local22. Laurentiu Novac Diaconu ? Consilier Local23. Viorel Cojocaru - Consilier Local24. Paul Valerian Timofte - Consilier Local25. Leonard Stelian Padureanu ? Administrator Public26. Ovidiu Popovici ? Secretarul Municipiului27. Cristina Buzdugan ?Director Directia Tehnica28. Clementina Vinerica ? Director Directia Economica29. Ioana Matei ? Sef Serviciul Achizitii30. Remus Dedu ? Consilier Serviciu Juridic si Aplicarea Legilor Proprietatii31. Elena Popa - Referent la Biroul Evidenta si Cheltuieli Bugetare32. Ion Tomescu ? Inspector Serviciu Cabinet Primar33. Emil Macarie ? ConsilierServiciul AchizitiiModalitatea de indeplinire: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006, actualizata- completarea formularului12D.d. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - copletarea formularului G .Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (a) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, atunci ofertantul/ candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Documentele vor fi prezentate scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Formularele de mai sus se vor prezenta de toti ofertantii si ofertantii asociati.Tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul A, Formularul B pct.a, c^1 si d si Formularul 12D.Subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul 12D.Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz), semnate electronic. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz), semnate electronic.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice straine: - documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 Declaratie privind valoarea medie a cifrei de afaceri globala a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici), pentru ultimii trei ani. Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani ? se va completa Formularul C3 si anexa. Din lista sa rezulte ca ofertantul a dus la bun sfarsit, in ultimii 3 ani, impliniti la data termenului limita pt. depunerea ofertei, unul sau cel mult 3 contracte de servicii similare obiectului contractului cu o valoare cumulata de minim 500.000, 0 lei fara TVA.Convertirea valorii contractelor incheiate in alte monede se va face la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de catre BNR, aferent anului in care a fost semnat contractul.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare certificate/documente de buna executie din care sa rezulte beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei serviciilor si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, precum si indeplinirea cerintei valorice de calificare.Se va completa Formularul 9 - Experienta similara., Cerinta 2 Declaratiereferitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? se va completa formularul F., Cerinta 3 Informatii privind subcontractantii -Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz acordul acestuia/acestora. - Acordul de subcontractare, dupa caz. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2013 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer