Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicitate a evenimentelor si a proiectului in cadrul proiectului ?Natura, Traditie, Aventura - Promovarea Turismului in Defileul Lapusului?


Detaliu pentru invitatia numarul 329266
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Numar invitatie: 329266/14.06.2012
Denumire contract: Servicii de publicitate a evenimentelor si a proiectului in cadrul proiectului ?Natura, Traditie, Aventura - Promovarea Turismului in Defileul Lapusului?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)Cod fiscal: 3627315, Adresa: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Telefon: +40 0262214659, Fax: +40 0262215597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 0262214659, fax: +40 0262215597, persoana de contact: SORIN PASCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul judetean Maramures, Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, camera 126
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate a evenimentelor si a proiectului in cadrul proiectului ?Natura, Traditie, Aventura - Promovarea Turismului in Defileul Lapusului?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Publicitate aferenta evenimentelor organizate in cadrul proiectului si publicitate in vederea asigurarii vizibilitatii proiectului1.1. Publicitate eveniment ?Olimpiada Tarii Lapusului?1.2. Publicitate tabara foto si expozitii foto (1 tabara si 2 expozitii foto)1.3. Publicitate participare Targ National de Turism1.4. Organizare conferinte de presa in cadrul proiectului (8 conferinte) si publicare comunicate de presa (8 comunicate)1.5. Publicare anunturi de presa (18 anunturi)2. Campanie de promovare a zonei turistice Defileul Lapusului si apopularizarii proiectului2.1. Campanie de distribuire a materialelor de informare si promovare2.2. Difuzare online prin insertii publicitare si bannere pe site-uri2.3. Difuzarea a 2 spoturi TV (25 difuzari/spot, in total 50 de difuzari)
II.1.6) CPV: 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 133, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 2.676 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se va constitui prin: a) virament bancar in contul nr. RO41TREZ4365006XXX000127, deschis la Trezoreria operativa a Municipiului Baia Mare, in favoarea judetului Maramures/Consiliului Judetean Maramures, cod de identificare fiscala 3627315saub) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovada constituirii garantiei de participare (copie lizibila dupa OP vizat in cazul viramentului bancar sau original instrument de garantare) trebuie prezentata pana cel tarziu la ora si data stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul formularii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1.338 lei, conform art 278ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din val. contractului fara TVA.Perioada de valab: durata contractului.Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la disp.autor.contractante.Suma initiala care se depune in contul de disponibil este de minim de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autor.contr.va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite pana la concurenta sumei stabilite drept garantie.Din cont pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante, cat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a autor.Contrac.in fav.careia este constituita garantia.Contul este purtator de dobanda in fav.contractantului.La semnarea contr. se va conveni modul de const.a garantiei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fiecare dintre documentele mentionate mai jos va fi prezentat ca document original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune.? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A1;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A2;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.? Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Cerinta minima: prezentare Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele ? formulare - tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.? Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul localCerinta minima: prezentarea Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele ? formulare -tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui ANRMAP.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A3.? Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Acesta declaratie se vaprezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A4.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mircea MAN, Presedinte, Emil MARINESCU, vicepresedinte, Calin MATEI, vicepresedinte, Constantin BOLOS, administrator public, Dumitru DUMUTA, secretar al judetului, Dan COCOSILA, director executiv, Ana GLODAN, director executiv, Maria KOVACS, director executiv, Ioan DRAGOS, director executiv si consilierii judeteni: Ardelean Teodor, Ardusatan Gavril, Ban Vasile, Batin Petru, Beres Ildiko Ibolya, Bude Ioan, Ciocan Mircea, Corodan Ioan, Corui Ioan, Capusan Edit Reka, Coman Gheorghe, Dobra Ioan Teodor, Ilovan George, Indre Ioan, Grec Gheorghe, Grosan Vasile, Koman Valer, Kovacs F. Marinel, Mutiu Nicolae, Pana Viorel, Pop George, Pop Liviu, Rohian Anton, Rosca Radu Vasile, Stan Dumitru, Simon Gheorghe, Timis Gavrila, Valean Tiberiu, Vlad Sorin Ilie, Zaharie Aron, Zetea Gabriel Valer, Zoicas Marinel Constantin? Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata).Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A5.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune. Fiecare dintre documentele mentionate mai jos va fi prezentat ca document original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune.Persoane juridice romaneDocumente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Cerinta minima: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent. Din certificat trebuiesa rezulte: numele complet, sediul, numele persoanelor autorizate/administratori, ca obiectul de activitate al respectivului operator economic include prestarea serviciilor solicitate a fi indeplinite prin prezenta achizitie.Persoane fizice romaneDocumente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica. Cerinta minima: Prezentare document cum ar fi - Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare/altele echivalente.Persoane juridice/ fizice straineCerinta minima: Prezentarea documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentelorprezentate se vor alatura traducerile autorizate a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara.Se solicita confirmarea prestarii de servicii similare de publicitate, in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), in baza unuia sau a maxim 10 contracte, a carui/caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 133.800lei fara TVA.In cazul asocierilor conditia se va considera a fi indeplinita in mod cumulativ.Daca este cazul convertirea/echivalenta in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: pentru anul 2009 1 euro=4, 2373 lei; pentru anul 2010 1 euro=4, 2099 lei; pentru anul 2011 1 euro=4, 2379 lei.In cazul asocierilor conditia se va considera a fi indeplinita in mod cumulativ., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Personal minim necesar: un coordonator de proiect/contract;un expert grafica absolvent de studii medii/superioare de specialitate sau cursuri de calificare/specializare in domeniu;un expert IT absolvent de studii medii/superioare de specialitate sau cursuri de calificare/specializare in domeniu informaticii sau calculatoare;un tehnoredactor, absolvent studii medii/superioare de specialitate sau cursuri de calificare/specializare in domeniu;un expert marketing absolvent de studii superioare de specialitate, Cerinta nr. 3Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata pe www.e-licitatie.ro si este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer