Achizitie publica - SERVICII DE PUBLICITATE AFERENTA MANIFESTARILOR/EVENIMENTELOR, SERVICII DE CONCEPTIE MATERIALE PUB
Detaliu pentru invitatia numarul 318303
ORASUL HOREZU - CONSILIUL LOCAL HOREZU
Cod de identificare fiscala: 2541479
Adresa: Str. 1 decembrie, Nr. 7, Horezu
Telefon: 0250/860190, 0761127965
Fax: 0250/860481
Denumire invitatie: SERVICII DE PUBLICITATE AFERENTA MANIFESTARILOR/EVENIMENTELOR, SERVICII DE CONCEPTIE MATERIALE PUB
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: SERVICII DE PUBLICITATE AFERENTA MANIFESTARILOR/ EVENIMENTELOR, SERVICII DE CONCEPTIE MATERIALE PUBLICITARE SI DE PROMOVARE, INSERTII PUBLICITARE - SPOTURI VIDEO, PLIANTE, BANNERE, AFISE, INVITATII, CATALOAGE TEMATICE, FLYERE, REVISTA, CARTI POSTALE, DVD-URI, OBIECTE PROMOTIONALE PERSONALIZATE.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.12.2011 09:33
Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2011 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Primariei orasului Horezu, str. 1 Decembrie, nr. 7, oras Horezu, judetul Valcea, cod 245800.
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.12.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei orasului Horezu, str. 1 Decembrie, nr. 7, oras Horezu, judetul Valcea, cod 245800.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA)
Valoare estimata: 118, 646 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii: eligibilitate, neîncadrare în preved. art.181, calitatea de participant la procedura, conflictul de interese;Certificate: de plata a impozitelor si taxelor la stat, si locale; de participare la licitatie cu oferta independenta, ORC;informatii generale -media cifrei de afaceri, nivel maxim 100.000 RON; bilant contabil pe 2008, 2009 si 2010;informatii despre personal; CV si decl. de disponibilitate;Pregatire si calificari: studii superioare - Experienta profesionala min. 2 ani in domeniu si realizarea unor materiale similare; copii diplome de studii si certificate profesionale;.Declaratii: cu personalul de conducere si efectivele medii anuale, cu personalul cheie - specialisti atestati: 2 operatori film-video; 3 designeri; 3 redactori; 2 specialisti comunicare; cu dotarile; lista principalelor prestari în ultimii 3 ani; experienta similara: Nivel min. impus: max. trei contracte cu val. cumulata de min. 50.000 RON; informatii relevante din contracte; recomandari
Documentatia se poate descarca din aceasta invitatie de participare.Garantia de participare este de 2370 lei.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Metodologia de creare LOGO statiune turistica Horezu
20
Descriere: Analiza imaginii si a potentialului turistic al orasului Horezu, originalitatea layout-ului, intelegerea conceptului proiectului si adecvarea mijloacelor de grafica pentru a evidentia ratiunile acestuia. Structura de continut ? percutanta, clara, vizibila, decenta si atractiva, adecvata publicului tinta. Identitate vizuala si de continut de impact (conceptie&design vizual si slogan usor de retinut).
Calitatea conceptului global pentru realizarea materialelor de promovare
20
Descriere: Intelegerea conceptului proiectului si adecvarea mijloacelor de grafica pentru a evidentia ratiunile acestuia. Originalitate, impact, nota locala. Coerenta, unitate vizuala si de continut, persuasiune. Adecvarea structurii de continut la perioada si evenimentele vizate de materialele in cauza si la publicul tinta vizat, atractivitatea conceptului.
Coerenta concept-produs promovat relevata in modelele de conceptie prezentate
20
Descriere: Calitate grafica si vizuala a conceptului; Claritatea si percutanta mesajelor si a textelor; Coerenta imagine-text, ponderea acestora in functie de tipul produsului realizat.