Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicitate aferente proiectului ?Sistem de preluare si prelucrare reziduuri de la nave si interventie in caz de poluare pe sectorul Dunarii administrat de catre Compania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Fluviale S.A. Giurgiu?


Detaliu pentru invitatia numarul 325982
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA PORTURILOR DUNARII FLUVIALE S.A. GIURGIU
Numar invitatie: 325982/08.05.2012
Denumire contract: Servicii de publicitate aferente proiectului ?Sistem de preluare si prelucrare reziduuri de la nave si interventie in caz de poluare pe sectorul Dunarii administrat de catre Compania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Fluviale S.A. Giurgiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA PORTURILOR DUNARII FLUVIALE S.A. GIURGIUCod fiscal: R1284717, Adresa: Soseaua PORTULUI, nr. 1, Giurgiu, Telefon: 0246213003, 0246211528, Fax: 0213110521
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua PORTULUI, nr. 1, Giurgiu, Romania, cod postal: 080011, telefon: +40 246213003, fax: +40 213110521, persoana de contact: ILIANA SPIRIDON
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul CN Administratia Porturilor Dunarii FluvialeSA Giurgiu din Giurgiu, Soseaua Portului, Nr.1, Jud. Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate aferente proiectului ?Sistem de preluare si prelucrare reziduuri de la nave si interventie in caz de poluare pe sectorul Dunarii administrat de catre Compania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Fluviale S.A. Giurgiu?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de publicitate necesare pentru realizarea actiunilor de informare si promovare pentru asigurarea publicitatii proiectului ?Sistem de preluare si prelucrare reziduuri de la nave si interventie in caz de poluare pe sectorul Dunarii administrat de catre Compania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Fluviale S.A. Giurgiu?: conferinte si comunicate de presa, pliante, fotografii si filme prezentare, panouri conform prevederilor caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 425 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de :2.000Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬LEI2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 (saizeci) zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor specificata in invitatia de participare aferenta procedurii;3. Garantia de participare se poate constitui astfel: a) Scrisoare de garantie bancara pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, prezentata in original, completata, semnata si stampilata, conformFormularului nr.11 ;saub) prin Ordin de plata de depunere a garantiei de participare, care va purta viza bancii, in contul autoritatii contractante nr. RO 66 BRDE 190 SV 01168391900 deschis la BRD Sucursala Giurgiu. Ordinul de plata va purta viza bancii si va fi prezentat in copie semnata si stampilata pentru conformitate ;sauc) Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat in original.4. Ofertantul care dovedeste ca face parte din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii ( I.M.M.), conform prevederilor Legii nr. 346 / 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cuantumul garantiei de participare specificat la punctul 1.Daca societatea participanta la procedura de achizitie este I.M.M., va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor, in original, conform art. 7 din Legea nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie este de10 (zece) % din pretulcontractului, fara TVA.2. Modul de constituire a garantiei de buna executie : Garantia de buna executie se constituiea) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine, in original, anexa la contract, saub) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Se va prezenta Formularul nr. 28 cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie.3. Ofertantul declarat castigator care dovedeste ca face parte din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii conform prevederilor Legii nr. 346 / 2004 cu modificarile si completarile ulterioare, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cuantumul garantiei de buna executie specificat la punctul 1.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanta de urgenta a Guvernuluinr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Secompleteaza?Formularul nr. 12 A?care va fi prezentatin original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Secompleteaza Formular 12 C care va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a Guvernuluinr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Secompleteaza Formularul nr. 12 B, care va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.4. Secompleteaza ?Certificatul pentru participare cu oferta independenta? conform conformOrdinnr 314/2010 al presedintelui ANRMAP, Formularul nr. 12 Mcare va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.5.Se completeaza Formular: 12 J ?Declaratie privind conflictul de interese? privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG 34/2006 privind conflictul de interese care va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului si, dupa caz, de fiecare din asociatiprecum si de fiecare din subcontractanti. Ofertantul/Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul CN APDF SA Giurgiu sunt: ing. Isan Emil Alexandru - Director general, ec. Matache Carmen ? Director economic, Spiridon Iliana- Sef serviciu achizitii, ing. Iliescu Viorel - Serviciu achizitii, jr.Costea Dragos ? Biroul juridic, ing. Madin Niculae ? Coordonator Unitatea de Implementare a Proiectului, ec. Popazu Denisa ? Responsabil publicitate Unitatea de Implementare a Proiectului.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, dupa caz.6.?Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale?, ? datorii la bugetele locale ? din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, document prezentat in copie semnata si stampilata pentru conformitate de reprezentantul legal al ofertantului.7.Certificat de atestare fiscala? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social - datorii la bugetul general consolidat - din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, document prezentat in copie semnata si stampilata pentru conformitate de reprezentantul legal al ofertantului8.Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca situatia obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetscadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Documentele vor fi prezentate in copie, semnata si stampilata pentru conformitate de reprezentantul legal al ofertantului si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.9.In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerintele de la capitolul ?Situatia personala a candidatului sau ofertantului? trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte. 1.Se va prezinta?Certificat constatator? eliberat, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de ?Oficiul registrului comertului? de pe langa instanta competenta, in copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila de reprezentantul legal al ofertantului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata; Obiectul/unul din obiectele de activitate ale societatii trebuie sa corespunda cu obiectul serviciilor specificate in caietului de sarcini.2.Operatorii economici care sunt persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica . Documentele vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila de reprezentantul legal al ofertantului si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.3.In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori, cerintele de la capitolul ?Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale? trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale ? Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari incheiati. Se solicita camedia cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari incheiati sa aiba valoarea de cel putin 210.850 lei. Convertirea in RON si Euro pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010 si 2011; Ofertantul va prezenta documente edificatoare in vederea dovedirii indeplinirii cerintei de calificare., In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerintele de la capitolul ?Capacitatea economica si financiara? trebuie dovedite prin cumul. Capacitatea economico - financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 alin (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade si locul de prestare a serviciilor si modul deindeplinire a obligatiilor contractuale, Experienta specifica.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea a cel mult 2 (doua) contracte care sa confirme prestarea de servicii similare cu obiectul contractului supus procedurii de achizitie (informare si publicitate), efectuate in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cu o valoaretotala egala sau mai mare cu105.425 lei, exclusiv TVA. Convertirea in RON si Euro pentru ofertantii romani si straini pentru experienta similara prezentata in altamoneda se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an in parte., Informatii referitoare efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, precum si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor.Ofertantul va utiliza pentru indeplinirea contractului cel putin 2 specialisticu cate 3 ani experienta in publicitate fiecare, Informatii privind subcontractantii: In cazul in care exista subcontractanti, se solicita informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze si acordurile preliminare de subcontractare din care sa rezulte partea din contract (fizic si valoric) pe care ofertantuldoreste sa o subcontracteze., In caz de asocierese solicita informatii privind asocierea, In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerintele de la capitolul ?Capacitatea tehnica si/sau profesionala? trebuie dovedite prin cumul. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006. Se solicita ofertantului sa prezinte dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu ISO 9001 sau alte standarde de certificare echivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europene
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata in SEAP la invitatia de participare la cererea de oferte
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 17:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer