Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicitate, constand in productie de materiale publicitare/promotionale, promovare online si promovare radio in cadrul proiectului ?Redescopera turismul monahal Valcean?, SMIS 26832.


Detaliu pentru invitatia numarul 322252
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA PRUNDENI
Numar invitatie: 322252/20.03.2012
Denumire contract: Servicii de publicitate, constand in productie de materiale publicitare/promotionale, promovare online si promovare radio in cadrul proiectului ?Redescopera turismul monahal Valcean?, SMIS 26832.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PRUNDENICod fiscal: 2573934, Adresa: str. Tudor Vladimirescu, nr.183, Prundeni, Telefon: 0250810399, Fax: 0250810399
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Tudor Vladimirescu, nr.183, Prundeni, Romania, cod postal: 247525, telefon: +40 250810399, fax: +40 250810399, persoana de contact: MIRESCU ELENA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Tudor Vladimirescu, nr.183, Prundeni, Romania, cod postal: 247525, telefon: +40 250810399, fax: +40 250810399, persoana de contact: MIRESCU ELENA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate, constand in productie de materiale publicitare/promotionale, promovare online si promovare radio in cadrul proiectului ?Redescopera turismul monahal Valcean?, SMIS 26832.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In vederea implementarii proiectului ?Redescopera turismul monahal Valcean?, SMIS 26832, cofinantat din Fondul European pentru Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Regional 2007-2013, Comuna Prundeni (denumita in continuare ?Achizitor?) organizeaza achizitia pentru servicii de publicitate, constand din: productie de materiale publicitare/promotionale, promovare online si promovare radio.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 399, 255 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantum gar de particip: 7985 lei 2. Per de valab. a garant de part: min 90 zile calend de la data lim de dep a ofert.Garan de partic va avea per de valab egala cu per de valab a ofert.3. Form de constit: a) Instr de garant emis in favaut. contrac de o soc banc ori de o soc de asig, care se prez in orig, in cuant si pentru per prev in doc de atrib.(F. nr. 3 din sect III). b) prin vir banc in cont Com Prundeni, desch la Trez Dragasani cont nr. RO77TREZ6725006XXX000755 confirm prin extras de cont emis de Trez pentru aut contract. c) Prin dep la casier. aut contrac asumei in num. Copia chit va fi prez separat de restul ofer. Gar de particip trebuie sa fie prez cel mai tarziu la desch ofert. NOTA: In cazul prez unei gar de particip prin viram banc, dov. constit acesteia se va prez cel tarziu la data si ora desch ofert cu vizaserv Contab din cadrul Prim Com Prundeni, care sa confirm viram. In cazul in care ofert se incadr in categ IMM, astfel cum acestea sunt def prin LG nr.346/2004 priv stim infiint si dezv IMM, cu mod si compl ulter, acesta benef de red cu 50% a cerintei priv cuantum garant de partic. In aceste sit, ofert treb sa complet si sa ataseze la oferta Decl pe propr rasp priv incad in categ IMM ? F. nr.14 din sect III. In cazul in care ofert este o asoc, incad in categ IMM se va analiz cu priv la asoc in ansam. Astfel, chiar daca toti asoc se incad, in mod individ, in categ IMM, red cu 50% a cerintei privind cuantum garant de particip nu se va aplic daca asoc in ansam nu se incad in categ IMM. Aut contract are drept de a ret si de a incasa in nume propr garant pt particip, ofertant pierzand suma constit, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urm sit: isi retrage oferta in per de valab a acesteia; fiind declarat castig proced, refuza sa constit gar de buna exec in term stabilit; fiind decl castig proced, refuza sa semneze contr de achiz in term stabilit.
Garantie de buna executie
a) Gar de buna exec se stab la 5 % din val contr de serv, excl TVAb) Gar de buna exec se expr in lei fiind const printrscris de gar banc in fav aut contr; se va util F nr16 din sect III, sau printr-un instrum de garan emis de o soc de asig c) Gar de bun exec a contrac se constit de catre contr in scopul asig aut contr de indepl cantit, calit si in per conv a contr. d) Daca part convin, gar de buna exec se poate constit si prin retin succ din sum dat pt fact part. In acest caz, contract are oblig de a desch la disp aut contract la unit Trez Stat din cadrul org fisc compet in admin acest un cont de disp distinct la disp aut contrac. Sum init care se dep de catre contract in contul de disp astfel desch nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contract. Pe parcurs indepl contrac, aut contrac urm sa alim acest cont de disp prin ret succ din sum dator si cuv contrac pana la concurenta sumei stabil drept gar de buna exec in doc de atrib.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: A.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. B.1) Se va completa Formularul nr. 4 din sectiunea III;(Declaratie privind calitatea de participant la procedura)A.2) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. B.2) Se va completaFormularul nr. 5 din sectiunea III;(Declaratie privind eligibilitatea)A.3) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. B.3) Se va completa Formularul nr.6 din sectiunea III;(Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr. 34/2006) In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: ION HORASCU ? primarIONUT- GABRIEL CALIN-viceprimarMARIN FLOREA ? administrator publicA.4) Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta B.4) Se va completa Formularul nr. 7 din sectiunea III;(Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta)A.5) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. B.5.a)Se va completaFormularul nr. 15 din sectiunea III;(Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)B.5.b.1) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor atasa in original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.B.5.b.2) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?si traducere autorizata a acestora in limba romana. Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Persoane juridice/fizice romaneA.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avandcod CAEN conform serviciilor solicitate B.1) Se va atasa Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in care ofertantul isi are sediul, in original sau copie legalizata, semnata si stampilata, in termen de valabilitate.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului de mai sus, in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Persoane juridice /fizice straineA.3) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avandcod CAEN conform serviciilor solicitate. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. B.3) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct devedere profesional, inconformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: A.1) Rezultatul exercitiului financiar in anul2010, vizat si inregistrat de organele competente, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant, A.2) Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani (2010, 2009 si 2008)Cerinta minima: Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) sa fie de minim 570.000, 00 Lei.Echivalentul sumei in Euro se va face la cursul BNR, respectiv cursul mediu de referinta precizat pentru fiecare an in parte.Cursul de schimb mediu anual: EUR2010 4, 20992009 4, 23732008 3, 6827Atunci cand un grup economic (asociati) depun oferta comuna, situatia economica si financiara se demontreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din anii 2008, 2009 sau 2010, cifra de afaceri se va lua in considerare conform bilanturilor contabile respective., A.3) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A.1) Ofertantul trebuie sa detina in lista sa contracte similare executate.Prestarea de servicii similare se confirma prin prezentareaa maxim 3 contracte care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de 380.000 lei insotite de recomandari din partea beneficiarilor.Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a)modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b)daca pe parcursul derularii contractului de servicii au fost inregistrate abateri, reclamatii referitor la calitate., A.2) Operatorul economic trebuie sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului, A.3) Sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indepliniriicontractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): Cerinta minima: a) Minim 1(un) coordonator de publicitate cu experienta profesionala de minim 3 ani in coordonarea realizarii de campanii publicitare;b) Minim 1(un) expert grafica, cu minim 3 ani experienta in domeniul publicitatii;c) Minim 1(un) expert achizitii media buying si media planning cu minim 3 ani experienta in domeniul media;d) Minim 1(un) expert BTL cu minim 3 ani experienta in domeniul plasarii si distribuirii de materiale promotionale;e) Minim 4(patru) BTL area manager pentru cele 4 centre regionale (cate 1 pentru fiecare centru regional Bucuresti, Valcea, Sibiu, Dolj)., A4) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Infomatii privind subcontractarea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Componenta financiara
TEHNIC
70
Descriere: reprezinta punctajul maxim obtinut de operatorul economic in urma analizei ofertei tehnice
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro. Nr documentatie de atribuire 21787
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer