Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicitate in cadrul proiectului ?Descopera cadrul natural si antropic Maramuresean?, SMIS 26902


Detaliu pentru invitatia numarul 331236
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Salistea de Sus
Numar invitatie: 331236/05.07.2012
Denumire contract: Servicii de publicitate in cadrul proiectului ?Descopera cadrul natural si antropic Maramuresean?, SMIS 26902
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Salistea de SusCod fiscal: 3627382, Adresa: Str. Liviu Doru Bindea, nr.204, Salistea de Sus, Telefon: +40 0262338007, Fax: +40 0262338250
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Salistea de Sus, Str. Liviu Doru Bindea, nr.204, Loc. Salistea de Sus, Jud. Maramures, Romania, cod postal: 437295, telefon: +40 0262338007, fax: +40 0262338250, e-mail: [email protected], persoana de contact: Primaria Salistea de Sus
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Salistea de Sus, Str. Liviu Doru Bindea, nr.204, Loc. Salistea de Sus, Jud. Maramures, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate in cadrul proiectului ?Descopera cadrul natural si antropic Maramuresean?, SMIS 26902
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In vederea implementarii proiectului ?Descopera cadrul natural si antropic Maramuresean?, SMIS 26902, cofinantat din Fondul European pentru Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Regional 2007-2013, Orasul Salistea de Sus (denumita in continuare ?Achizitor?) organizeaza achizitia pentru servicii de publicitate, constand din productie de materiale publicitare/promotionale print si outdoor.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 181, 030 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garant.de part. este in cuantum de 3.620, 00lei.Per.de val. a garant. pt part. va fi cel putin egala cu per. de valab. a of. Garant.de part. se va constit. cf art. 86 din HG 925/2006, cu modif. si compl. ult.Pt of care opt. pt vir. bancar, g. de part. se va const. in cont Salistea de Sus, deschis la Trez. Viseu de Sus, nr. RO27TREZ44121420219XXXXX conf. prin extras de cont emis de Trez. pt aut. contr. pana la data desch. of.Restit. si retinerea garant. de part. se va realiza cf cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006.Pt ofertantii necastigatori se va efect. in term. de 3 zile de la publ. anunt. de atrib, in baza unei solic. scrise in care se va spec. banca si cont in care se va face restit.Pt ofertantii castig.: Restit. garant. de part. se va ef. numai dupa constit. garant. de buna exec.Exec.garant. de part.: in cond. art. 278^1, lit.d) din OUG34/2006 cu modif. si compl. ult. sau cand of.: isi retrage of. in per. de valab;of. sa fiind stabil. castig., nu const. garant. de buna exec. in per. de valab. a of. si, nu mai tarziu de 15 zile de la sem.contr;of. sa fiind stabil. castig., refuza sa semn. contr. de ach. publ/acordul-cadru in per. de valab. a of.;of. i-a fost resp.contest. de catre CNSC.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui si se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conform prevederile art. 90alin. (3)*) din din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare, inclusiv HG nr.1045/2011Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.Garantia de buna executie se va constitui pe intreaga perioada a contractului.- Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Se va completa Formularul nr. 4 din sectiunea III (Declaratie privind calitatea de participant la procedura).2) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completaFormularul nr. 5 din sectiunea III (Declaratie privind eligibilitatea).3) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr. 6 din sectiunea III (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr. 34/2006) In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: IUGA S. STEFAN ? primarDUNCA D. ANUTA VIORICA- secretarVLAD DUMITRU - viceprimarIUGA VASILE - referent de specialitate4) Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se va completa Formularul nr. 7 din sectiunea III (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta).5) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completaFormularul nr. 15 din sectiunea III (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).- Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor atasa in original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? si traducere autorizata a acestora in limba romana. Persoane juridice/fizice romane1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avand cod CAEN conform serviciilor solicitateSe va atasa Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in care ofertantul isi are sediul, in original , copie legalizata sau copie conform cu originalul, semnata si stampilata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului de mai sus, in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Persoane juridice /fizice straine2) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avand cod CAEN conform serviciilor solicitate. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta Bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document., Cifra de af. globala medie anuala pe ult. 3 ani (2011, 2010 si 2009)Cerinta min: Cifra de afaceri glob. medie anuala pe ult. 3 ani (2011, 2010 si 2009) sa fie de minim 362.000, 00 Lei. Echiv. sumei in Euro se va face la cursul BNR, respectiv cursul mediu de ref. precizat pentru fiecare an in parte.Cursul de schimb mediu anual: EUR 2011 = 4, 2379; 2010 = 4, 2099; 2009 = 4, 2373Doc. ce vor fi preze. pt. demo. acestei cerinte raman la aleg. op. ec.Atunci cand un grup ec.(asociati) depun oferta comuna, sit.ec. si fin. se demo. prin luarea in consid. a resurselor tuturor membrilor grup.Pt. op. ec. care nu au avut activitate in unul sau mai multi din anii 2009, 2010 sau 2011, cifra de afaceri se va lua in consid. cf. cifrelor de afaceri resp.Doc. ce vor fi prez. pt. demo. acestei cerinte raman la alegerea operatorului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document., In cazul in care op. ec. isi demo. situatia ec. si fin. invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile OUG34/2006 cu modif. si compl. ult., de catre o alta persoana, atunci aceasta are oblig. de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prez. unui angajament fermal pers. respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la disp. of. resursele fin. invocate. Pers. care asigura sustinerea fin. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din proc. de atrib., cf prev. art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ult.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa detina in lista sa contr. similare executate.Se va prezenta lista princip. prestari de serv. similare in ultimii 3 ani (pana la data limita de dep. a of.), continand valori, per. de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt aut. contr. sau clienti privati.Prestarea de serv. similare se confirma prin realizareaa maxim 2 contr. insotite de recomandari din partea benef. care sa confirme prestarea de serv. sim. in val. de min 180.000 lei insotite de recomandari din partea benef.Se vor prez. contracte in copie cf cu orig. sau copii dupa part. relevante ale acestor contr. (val., per. de derulare a contr., ob. contr. etc). Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urm. aspecte: a)modul de indepl. a oblig. contr. pe parcursul derularii contr. respectiv;b)daca pe parcursul derularii contr. de serv.au fost inreg. abateri, reclamatii ref. la calitate., Se va prezenta Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, mijloacele de transport de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului in conformitate cu prev art 188 alin 2 lit.g din OUG 34/2006.Operatorul economic trebuie sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului., Sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indepliniriicontractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): Cerinta minima: a) Minim 1(un) coordonator de publicitate cu experienta profesionala de minim 3 ani in coordonarea realizarii de campanii publicitare - Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru realizarea contractuluib) Minim 1(un) expert grafica, cu minim 3 ani experienta in domeniul publicitatii;d) Minim 1(un) expert BTL cu minim 3 ani experienta in domeniul plasarii si distribuirii de materiale promotionale. Ofertantului clasat pe locul 1 i se vor solicita recomandarea/recomandarile doveditoare ale experientei specifice minime corespunzatoare specialistilor numiti in oferta., In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Pers. care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Infomatii privind subcontractarea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Componenta financiara. Descrierea se afla in Caietul de sarcini.
Componenta tehnica
70
Descriere: Componenta tehnica. Descrierea se afla in Caietul de sarcini.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi descarcata din SEAP (atasata prezentei invitatii).
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer