Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicitate in cadrul proiectului "Drumul Vinului Satmarean"


Detaliu pentru invitatia numarul 336863
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL SATU MARE
Numar invitatie: 336863/05.10.2012
Denumire contract: Servicii de publicitate in cadrul proiectului "Drumul Vinului Satmarean"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SATU MARECod fiscal: 3897378, Adresa: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Satu Mare, Telefon: +40 261807108, Fax: +40 261710495
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata 25 Octombrie, Nr.1, mun. Satu Mare, jud. Satu Mare, cod postal 440026, Satu Mare, Romania, cod postal: 440026, persoana de contact: Registratura Judetului Satu Mare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Judetului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, mun.Satu Mare, jud.Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice de interes judetean)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate in cadrul proiectului "Drumul Vinului Satmarean"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de publicitate pentru proiectul ?Drumul Vinului Satmarean?: -Lotul 1. Servicii de publicitate audio video si prin mijloace electronice on line, conform specificatiilor din Caietul de Sarcini;
- Lotul 2. Servicii de publicitate presa scrisa (insertii publicitare), conform specificatiilor din Caietul de Sarcini;
- Lotul 3. Servicii de promovare prin intermediul posturilor de televiziune, conform specificatiilor din Caietul de Sarcini;
- Lotul 4. Servicii de informare si publicitate proiect, conform specificatiilor din Caietul de Sarcini;
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 206, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare in valoare de : - pentruLotul 1:2770 lei (50% pentru IMM conform Legii 346/2004)- pentru Lotul 2:500 lei (50% pentru IMM conform Legii 346/2004)- pentru Lotul 3:690 lei (50% pentru IMM conform Legii 346/2004)- pentru Lotul 4:160 lei (50% pentru IMM conform Legii 346/2004)Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Garantia de participare se constituie conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate deasigurari, in original, completat conform Formularului 11 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire;
-virament bancar in contul Judetului Satu Mare, deschis la Trezoreria Municipiului Satu Mare, nr. RO57TREZ5465006XXX000197, cod fiscal: 3897378, care va purta viza bancii, obligatoriu.-depunere de numerar la casieria Judetului Satu MarePentru Lot I: Autoritatea contractanta va retine, la prima sa cerere scrisa, din garantia de participare constituita, in raport cu valoarea estimata a contractului, valoarea aferenta algoritmului de calcul prevazut la art. 278¹ alin.1 lit.a) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 1385 lei, in cazul in care ofertantul a formulat contestatie in fata CNSC, iar prin decizia pronuntata, contestatia a fost respinsa ca nefondata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie se constituie prin: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, conform Formularului nr.13, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului, la care se adauga o perioada de 45 de zile.- depunere de numerar la casieria Judetului Satu Mare.-Se restituie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei conform art.91 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: NOTA: Formularele solicitate se vor depune in original.Documentele solicitate se vor depune in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Toate documentele vor fi prezentate in limba romana. (Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana).Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.1) Declaratie privind eligibilitatea, (privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.)FORMULARUL 1Ofertantul va depune declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.2.)Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOfertantul va depune certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., conform FORMULARULUI5din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.3.)Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul va depune declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. Se va completa FORMULARUL3 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.4.) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul va depune declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa FORMULARUL 2 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 lit. a, c¹ si d din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.5.) Certificate tip eliberate de autoritatile mai jos mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic1. Ofertantul va depune certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, emis de Directia Generala a Finantelor Publice.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.2. Ofertantul va depune certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de Directia/Serviciul de specialitate al Consiliului Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul social, emis pe luna in curs a termenului limita de depunere a ofertelor, cu exceptia situatiei cand termenul limita de depunere a ofertelor nu permite posibilitatea procurarii acestuia pana la aceasta data, caz in care se va depune certificatul fiscal emis in luna anterioara acestui termen, urmand ca, in termen de cinci zile lucratoare de la termenul limita de depunere a ofertelor, sa depuna la sediul autoritatii contractante certificatul fiscal emis pe luna in curs a termenului limita de depunere a ofertelor.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Nota: Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.6.) Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu FORMULARUL 4 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat / subcontractant si /sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.NOTA: In sensul prevederilor art.69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, sunt: Stef Mihai Adrian, Govor Mircea Vasile, Csehi Arpad Szabolcs, Crasnai Mihaela Elena Ana, Venemozer Ana Erica, Manta Magdalena Sofia, Pataki Csaba, Pircalab Oana Dana, Roman Luminita Liliana, Dragos Mihaela Alina, Ardelean Ciprian George, Barcza Daniel Botond, Berinde Vasile, Bota Cosmin Gheorghe, Bura Nicolae, Buzgau Oliviu Aurel, Draveczky Carol Iosif, Enatescu Virgil, Gindele Emeric, Giurca Radu Octavian, Horvat Alexandru, Kaiser Stefan, Kovacs Mate, Lazar Daliana Stefania, Lochli Terezia Tünder, Marusca Anna Maria, Maxi Rodica, Marginean Maria Eva, Mihalca Ioan, Nagy Alexandru, Nagy Maria, Panea Alexandru, Pal Nicolae Mircea, Petric Octavian, Pinter Jozsef, Rus Ioan, Rusu Grigore Mihail, Szasz Piroska, Stier Peter Gabriel, Viman Ioan Vasile. 1. Persoane juridice romane: Ofertantul va depune: Certificat constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment, si din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte acest document.NOTA: - Ofertantului desemnat castigator, inainte de a i se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original sau in copie legalizata, certificatul constatator, pentru conformitate.- Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre un tert sustinator.2. Persoane fizice romane: Ofertantul va depune: Autorizatia de functionare PFA.Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte acest document.3. Persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, documente valabile la data sedintei de deschidere a ofertei.Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs, sa fie cel putin egala cu: - pentru lotul 1 - 270.000 lei- pentru lotul 2 ?50.000 lei- pentru lotul 3 ? 65.000 lei- pentru lotul 4- 15.000 leiIn functie de documentele disponibile ale operatorilor economici ce vor fi prezentate in vederea indeplinirii cerintelor de calificare, se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri globale obtinute de operatorul economic in anii financiari prezentati.Fisa de informatii generale conform FORMULARULUI 6 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Acest formular se va depune separat pe fiecare lot., (continuare)Orice documente disponibile ale operatorilor economici ce vor fi prezentate in vederea demonstrarii indeplinirii cerintei privind media cifrei de afaceri globale.Valorile cifrelor de afaceri globale vor fi exprimate in Lei si in Euro, la cursul Leu/Euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si se vor specifica ratele utilizatein oferta depusa.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, documente valabile la data sedintei de deschidere a ofertei.Dupa caz, fiecare asociat este obligat saprezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor servicii similare, prestate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Se va depune o Declaratie privind lista principalelor servicii similare, prestate in ultimii 3 ani conform FORMULARULUI 7 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.Se solicita completarea anexei Formularului 7 numai cu date referitoare la contracte de natura similara, care va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Acest Formular cu anexa se va depune separat pe fiecare lot.Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte aceasta declaratie., 2. Ofertantul va nominaliza in anexa la Formularul 7 maxim 3 contracte a caror valoare insumata sa fie de: - pentru lotul 1 - minim 138.000 lei fara TVA, care sa aiba ca obiect prestari de servicii de natura similara lotului 1;
- pentru lotul 2 ?minim 25.000 lei fara TVA, care sa aiba ca obiect prestari de servicii de natura similara lotului 2;
- pentru lotul 3 ? minim 34.000 lei fara TVA, care sa aiba ca obiect prestari de servicii de natura similara lotului 3;
- pentru lotul 4- minim 8.000 lei fara TVA, care sa aiba ca obiect prestari de servicii de natura similara lotului 4;, (continuare)Se vor depune in acest sens certificate / documente emise de principalii beneficiari, clienti privati sau autoritati contractante;Certificatele / documentele trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari, si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, duratei acestuia si pretul platit pentru serviciile prestate.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.NOTA: Conversia in Lei a valorilor contractelor se va face la cursul mediu BNR aferent anului/anilor in care au fost furnizate produsele, sau la cursul Bancii Nationale din tara de resedinta a ofertantului, in cazul nerezidentilor, pentru anul/anii indeplinirii contractului, respectiv: Anul 2009:1 Euro = 4, 2373 Lei;Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 Lei;Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 Lei, (continuare)Pentru anul 2012: se va utiliza cursul valutar mediu lunar comunicat de catre BNR aferent lunii la care se raporteaza contractul/contractele nominalizate in Anexa la Formularul 7 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.NOTA: Documentele solicitate la acest punct se vor depune separat pe fiecare lot pentru care se depune oferta., 3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereSe va depune FORMULARUL 8 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte aceasta declaratie., 4. Lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractuluiCompletarea si depunerea FORMULARULUI 9 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.Pentru membrii nominalizati in lista cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, ofertantul va depune Curriculum Vitae din care sa reiasa calificarea si experienta personala, in original, semnat.Acest formular se va depune separat pe fiecare lot.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ., 5. Declaratia privind partea/partile din contractcare sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Informatii privind subcontractantii completata conform FORMULARULUI 10 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire, precum si Anexa la Formularul 10 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.Ofertantii vor nominaliza in Anexa la Formularul 10, subcontractantii, sau in lipsa acestora se va depune Formularul 10 si Anexa cu mentiunea ?Nu este cazul?.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie., Precizariprivindasocierea- in cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna, se va prezenta acordul de asociere semnat de catre parti, acesta urmand a fi legalizat, doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata castigatoare, inainte de data semnarii contractului;
- unul dintre asociati va fi nominalizat ca si lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de catre persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor.;
- in acordul de asociere se va mentiona faptul ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pentru toti asociatii, acesta fiind raspunzator fata de beneficiar pentru indeplinirea contractului. Plata se va face catre liderul asociatiei;, (continuare)- documentele solicitate pentru demonstrarea capacitatii economico-financiare, capacitatea tehnica si/sau profesionala si standardele de asigurare a calitatii si de protectie a mediului se vor depune conform Ordinului nr 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie.- ofertantii persoane juridice/fizice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revine fiecarui asociat in indeplinirea contractului., Precizari privind tertul sustinator: - In situatii justificate corespunzator, capacitatea economico-financiara poate fi demonstrata si in conditiileprevederilor art.186 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- In situatii justificate corespunzator capacitatea tehnica si/sau profesionala poate fi demonstrata si in conditiile prevederilor art.190 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- documentele solicitate pentru demonstarea capacitatii economice-financiare si a capacitatii tehnice si/sau profesionale se vor depune conform Ordinului 509/2011 emis de Pre?edintele ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer