Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicitate in presa scrisa, audiovizuala si online


Detaliu pentru invitatia numarul 352805
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 352805/20.08.2013
Denumire contract: Servicii de publicitate in presa scrisa, audiovizuala si online
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Revolutiei nr. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257284744, persoana de contact: registratura generala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Arad, B-dul revolutiei nr. 75 cam 34
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate in presa scrisa, audiovizuala si online
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de publicitate in presa scrisa, audiovizuala si online
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 183, 871 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).Moduri de constituire a garantiei de participare: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoarea Autoritatii Contractante (art. 86 din HG 925/2006 modificat prin HG 834/2009), sau- ordin de plata vizat de banca, contul pentru garantii de participare la licitatii al Municipiului Arad deschis la Trezoreria municipiului Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669, sau- in numerar, prin depunere la casieria Primariei Municipiului Arad (cam.6)Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?.Pentru garantiile constituite in alta moneda decat leul, echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare.Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa Formularul nr. 14Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire. In situatia existentei unei contestatii care va fi respinsa se vor aplica prevederile art.278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului.Se constituie prin instrum.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org. fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia Aut.Contr.Aut. Contr. urmeaza sa alimenteze contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept gar. de buna exec. in documentatia de atribuire. Aut.contr.va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al Aut. Contr. care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a Aut.Contr. in favoarea careia este constituita gar., in sit.prev. la art. 91. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu FORMULARUL 12A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 / 2006: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiain conformitate cu FORMULARUL 12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.-Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiaprivind participarea la procedura de achizitie cu oferta independenta, conform FORMULARULUI 12 C. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiaprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, in conformitate cu FORMULARUL 7. Persoanele cu functie de decizie in organizarea si desfasurarea prezentei achizitii sunt: dl Gheorghe Falca, Primar, dl Catalin Titiriga, Viceprimar, dl. Levente Bognar, Viceprimar, d-na Claudia Macra, Administrator Public, membrii Consiliului Local Municipal Arad : Ardelean Lia, Bilcea Ovidiu-Sergiu, Cisma?iu Mariana, Ciupe Ionel, Cziszter Kalman-Andras, Dolha Ioan, Farca? Ioan, Gali? Florin, Ghilin?a Gheorghe, Gligor Teodor, Lazurca Adrian-Catalin, Lupa? Marin, Mari? Florin, Mihu?a Tristan-Gheorghe, Mo?neag Vasile-Ovidiu, Nic?anu Marcela-Ana, Pistru-Popa Simona-Geanina, Rotaru Viorica-Florica, Rus Eugen-Vasile, Varga Glad-Aurel, Vlaicu-Hergane Traian-Ion, dl.Ciprian Puie, consilier Biroul Achizitii Publice din cadrul Primariei Municipiului Arad ? jurist, d-na Corina Draghici, sef Birou Comunicare Relatii Mass Media din cadrul Primariei Municipiului Arad - presedinte cu drept de vot al comisiei de evaluare, d-na Angelica Stana inspector Biroul Comunicare Relatii Mass Media din cadrul Primariei Municipiului Arad- membru, dna Teodora Ciunta, consilier la Biroul Comunicare, Relatii Mass Media din cadrul Primariei Municipiului Arad - membru, d-na Adriana Lazar inspector Biroul Comunicare Relatii Mass Media din cadrul Primariei Municipiului Arad- membru de rezerva, d-na Adina Dudas, inspector la Biroul Achizitii Publice din cadrul Primariei Municipiului Arad - membru de rezerva. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Ofertantii vor prezenta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca in luna anterioara celei in care se depun ofertele ofertantul nu se inregistreaza cu datorii neachitate la bugetul local. Ofertantii vor prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca in luna anterioara celei in care se depun ofertele ofertantul nu se inregistreaza cu datorii neachitate la bugetul general consolidat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data deschiderii este inregistrat cu obligatii de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat sau bugetul local, sau care prezinta certificate fara valabilitate la data deschiderii.-Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii IMM: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor, conform Formularului 14(daca este cazul) Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului: Ofertantii vor prezenta Certificatul emis de ORC(original/copie legalizata/ sau copie lizibila cu mentiuneaconform cu originalu)din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate prestarea serviciilor vizate de prezenta procedura : serviciide publicitate . In cazul unei asocieri, cerinta de mai sus se considera indeplinita cumulativ
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale: Ofertantii vor completa si prezenta fisa de informatii generale, continand inclusiv date referitoare la nivelul cifrei de afaceri din ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimi 3 ani: Ofertantii vor prezenta lista privindprincipalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Experienta similara: Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), au derulat cel putin cel putin un contract si cel mult trei contracte de servicii de publicitate. Pentru demonstrarea experien?ei se vor prezenta: certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii, Informatii privind personalul de care dispune in vederea indeplinirii contractului: Ofertantii vor prezenta lista personalului propus pentru indeplinirea contractului de servicii, CV-urile acestora semnate in original, copii ale diplomelor de studii sau calificarilor obtinute (copii conforme cu originalul), Informatii privind capacitatea profesionala: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa-si demonstreze accesulla spatiul publicitar la publicatiile/ posturile/ site-urile la care se refera oferta, acces valabil pe toata perioada contractului : documente emise sau contrasemnate de publica?iile, posturile, site-urile de ?tiri ?i alte documente conform prevederilor art.29^1 alineat 1 si 2 din Legea Audiovizualului (Legea nr.504/ 2002, cu completarile si modificarile ulterioare).Mandatul prevazut mai sus la art.29^1 alineatul 2 se poate obtine de cei interesati prin transmiterea catre Autoritatea Contractanta a formularului din Anexa C a Caietului de sarcini, completat cu datele solicitantului, pana cel mai tarziu cu trei zile calendaristice inainte de termenul limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2013 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer