Achizitie publica - Servicii de publicitate in presa scrisa, in statii radio si TV
Detaliu pentru invitatia numarul 323763
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323763/10.04.2012
Denumire contract: Servicii de publicitate in presa scrisa, in statii radio si TV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Romania, cod postal: 700506, telefon: +04 0232201147, fax: +04 0232201117, persoana de contact: Petru Nistor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Conferinte a Rectoratului Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate in presa scrisa, in statii radio si TV
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de publicitate in presa scrisa, in statii radio si TV conform documentelor atasate.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 364 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare (lot/ lei) : Lot I: 225 lei; Lot II: 322 lei; Lot III: 322 lei; Lot IV: 460 lei ; Lot V :140 lei, Lot VI: 95 lei; Lot VII: 80 lei; Lot VIII: 270 lei; Lot IX: 235 lei; Lot X: 235 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-completare Formular nr. 1 (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/ OUGnr. 34/ 2006- completare Formular nr. 2 (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 / OUG nr.34/2006 - Completare Formular nr. 3 (vezi formular atasat si Lista cu persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta), Sectiunea Formulare si Modele;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010-completare Formular nr. 4 (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 - Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea termenului de depunere a ofertelor;
- obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator;Autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primele locuri pe fiecare lot, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta pentru loturile 1, 2, 3 si 4, o declaratie pe propria raspundere privind tirajul brut difuzat ( conform declaratiilor unor institutii autorizate, independente, de audit al tirajelor) tirajul brut difuzat pe editie in perioada octombrie - decembrie 2011 sa fie de minim 5000 exemplare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau solicitarea Achizitii Publice din cadrul UAIC, Bd. Carol I nr. 11 Corp J, tel. 0232.201039, fax 0232.201148, e-mail: [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 10:55