Achizitie publica - ,,Servicii de publicitate in presa scrisa si audio vizuala?
Detaliu pentru invitatia numarul 323745
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323745/09.04.2012
Denumire contract: , ,Servicii de publicitate in presa scrisa si audio vizuala?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN DOLJCod fiscal: 4417150, Adresa: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Telefon: 0251408200, int.361, 362, Fax: 0251408230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251408200, fax: +40 251408230, persoana de contact: CRISTIAN UNGUREANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Craiova, Calea Unirii, nr.19, sediul Consiliului Judetean Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Servicii de publicitate in presa scrisa si audio vizuala?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de publicitate in presa scrisa si audio vizuala
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare ? 8.000 lei, de la data depunerii ofertelor, din careLot nr. 1- 800 leiLot nr. 5 - 1.200 leiLot nr. 2- 800 leiLot nr. 6 - 1.200 leiLot nr. 3- 800 leiLot nr. 7 - 1.200 leiLot nr. 4- 800 leiLot nr. 8 - 1.200 lei2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.3.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, conform Formular 14?Scrisoare de garantie bancara?.Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul nr.RO58TREZ2915006XXX000178, cod fiscal 4417150, deschis la Trezoreria Craiova.4.Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr.925/2006In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.
Garantie de buna executie
Nu se solicita garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006) - fomular 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - formular 3Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: -PRIOTEASA ION ? Presedinte-IOVAN CRISTINEL - Vicepresedinte Tehnic-MOGOS DAN LUCIAN - Vicepresedinte Economic-BARBARASA GHEORGHE - Secretar al Judetului-AVRAMOIU DANIELA ? Director Directia Economica-LAPADAT MARIAN ? Director Directia Juridica-UNGUREANU CRISTIAN ? Sef Serviciu Achizitii PubliceCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 4 -
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor serviciiprestate in ultimii 3 ani, Declaratie privind utilaje, instalatii si echipamente tehnice, Informatii privind personalul angajat, cadrele de conducere si personalul de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului, Informatii privind subcontractatii, Asociere -
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Integral din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 09:39