Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicitate in presa scrisa si audio vizuala


Detaliu pentru invitatia numarul 350926
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Numar invitatie: 350926/24.07.2013
Denumire contract: Servicii de publicitate in presa scrisa si audio vizuala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN DOLJCod fiscal: 4417150, Adresa: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Telefon: 0251408200, int.361, 362, Fax: 0251408230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea UNIRII Nr. 19, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251208200, fax: +40 251408230, persoana de contact: Surugiu Viorel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul C.J.Dolj, Calea UNIRII Nr. 19, Craiova, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate in presa scrisa si audio vizuala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in Servicii de publicitate in presa scrisa si audio vizuala
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 581 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare defalcata astfel, (echivalent euro la cursul BNR de la data publicarii invitatiei): Lot nr. 1- 645 lei, Lot nr. 2- 1.290 lei, Lot nr. 3- 322 lei, Lot nr. 4- 322 lei Lot nr.5- 967 lei, Lot nr.6 - 967 lei , Lot nr.7 - 967 lei, Lot nr. 8 -967 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO58TREZ2915006XXX000178, cod fiscal 4417150, deschis la Trezoreria Craiova.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, conform Formular H?Scrisoare de garantie bancara?. Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art. 88 al HG nr.925/2006.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare.In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asocierea beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocieriirespecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.Echivalenta leu/euro se va realiza pe baza cursului afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile calendaristice).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Prezentare declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.(Formularul 1)Documentul se depune in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, pentru art. 181 lit. a), c1) si d.(Formularul 2)Documentul se depune in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Cerinta nr. 3: Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010.(Formularul 3)Documentul se depune in original.In cazul unei asocieri, formularul va fi completat in numele asocierii.Cerinta nr. 4 : Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant.(Formularul 4)Ofertantul trebuie sa completeze acest formular.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauzab) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestoranu este de natura sa distorsioneze concurentaCerinta nr. 5: Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Persoanele juridice/fizice autorizate romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, respectiv: ? Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)? Certificat de taxe si impozite locale (datorii la impozitele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)Persoanele juridice/fizice autorizate straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, valabile la data limita de depunere a ofertelor, conform legislatiei in vigoare, in tara de origine.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care sau respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 6: Prezentare Declaratie privind neincadrare in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(Formularul 5)Documentul se depune in original.Declaratia va fi completata de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.a)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: ION PRIOTEASA, IOVAN CRISTINEL NICUSOR, IVANOVICI LAURENTIU, BARBARASA GHEORGHE, LAPADAT MARIN, GHITA ANISOARA, AVRAMOIU DANIELA, UNGUREANU CRISTIAN AUREL, PAPPA DAN RADU ILIE, DARAC AURELIA, CAPATINA VALENTIN-IULIAN, SURUGIU OCTAVIAN VIOREL, VISAN VIOREL, NITA MARIANA, MIHALCEA LARISA MIHAELA, NEAGOE LOREDANA, STANCU FLORIN IONUT, NICOLAE ANDA MIREI, PLUGARU ADRIAN, MAJINA ILEANA, TOMA ZOTY VERONICA, LEONTE ION, STOICA DAIANA, BERBEC CHIRITOIU MIOARA, BACANU IULIAN, PANAIT LIANA.b)Consilierii judeteni: Avram Cezar Gabriel, Badea Marian, Baragan Stelian, Bercea-Florea Georgica, Bica Gheorghe, Brezniceanu Alexandru, Calin Cosmin-Petrut, Ceana Mihaela, Ciurlin Costica, Dinca Oana Manuela, Drignei Daniel, Dumitrache Silviu-Ionut, Durle Dumitru-Cosmin, Gaina Florea, Irinei Marian Ioan, Luica Dorel, Marcea Marcel, Marin Marian Viorel, Marinescu Sofi-Sabin, Mituletu Constantin-Florin, Moise Simona, Mosoiu Constantin, Motoi Nichi-Silviu, Neatu-Breciuga Mihail-Adrian, Odolbasa Victor, Paloiu Marian-Daniel, Soare Mihai, Stancu Florinel, Tarnita Daniela, Tanasescu Alina-Elena, Ursu Andrei-Tudor, Vasile Dorin-Cosmin, Vaduva Fanel, Voiculescu Ion.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane: Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii si ca informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizataSe vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Cerinta nr. 2Pentru persoanele juridice/fizice straine: in vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident, ca nu a intrat in faliment.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertantii ? persoane straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina, este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta dovada legalizarii asocierii si a inregistrarii fiscale in Romania a liderului de asociere, in cazul in care acesta este persoana juridica straina.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie globalaanuala pe ultimii 3 ani, datata, semnata si stampilata.Valorile cifrei de afaceri medii anuale in euro se vor calcula la cursul mediu leu/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit, aceasta lista va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar si care sa indice valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Informatii privind personalul angajat, cadrele de conducere si personalul de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere., Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de servicii care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Nu este permisa subcontractarea totala a contractului.Daca ofertantul declarat castigator foloseste subcontractanti, inainte de incheierea contractului, operatorul economic ofertant va prezenta Autoritatii Contractante contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta nr. 4Informatii privind asocierea (daca este cazul).Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prindepunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului castigator contractul legalizat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2013 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer