Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicitate in presa scrisa si audiovizuala


Detaliu pentru invitatia numarul 310621
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL ARAD
Cod de identificare fiscala: 3519925
Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad
Telefon: 0257281850 int 289
Fax: 0257281850 int 285, 0257284744
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de publicitate in presa scrisa si audiovizuala
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de publicitate in presa scrisa si audiovizuala
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 19.08.2011 13:51
Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Arad, Bd. Revolutiei, nr. 75, Arad, judetul Arad ? Registratura generala, camera 5
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria MunicipiuluiArad, cam. 15 ? Biroul Achizitii Publice.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 145, 161.3 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-declaratie privind eligibilitatea ? formular 12A ;
-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridiceromâne din care sa reiasa faptul ca ofertantii au ca obiect de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire;
-declaratie privind neîncadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 ? formular 12B;
-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata atât la bugetul local cât si la cel general consolidate;
-fisa de informatii generale (inclusiv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani)? formular 2B.-Declaratia privind participarea la procedura cu oferta independenta. ? formular nr. 1-lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani ? formular 12E-Fisa de experienta similara ? formular B3-Certificat de calitate ISO 9001 valabil cel putin la data deschiderii ofertelor;
-Declaratie privind respectarea conditiilor de munca, mediu si sanatate pentru locul de munca;
www.e-licitatie.ro Garantia de participare 2500 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer