Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de publicitate in presa scrisa si servicii de radio si de televiziune si productia de filme de informare


Detaliu pentru invitatia numarul 335640
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL PETROSANI
Numar invitatie: 335640/18.09.2012
Denumire contract: Servicii de publicitate in presa scrisa si servicii de radio si de televiziune si productia de filme de informare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PETROSANICod fiscal: 4468943, Adresa: 1 Decembrie 1918 nr.93, Petrosani, Telefon: 0254.541.221, Fax: 0254.545.903
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 1 Decembrie 1918 nr.93, Petrosani, Romania, cod postal: 332019, telefon: +40 254541221, fax: +40 254545903, persoana de contact: Mihaela Curelea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: 1 Decembrie 1918 nr.93, Petrosani, Romania, etajul I, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de publicitate in presa scrisa si servicii de radio si de televiziune si productia de filme de informare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de publicitate in presa scrisa in cotidiene locale, judetene si nationale, in saptamanale si periodice locale, servicii de radio si de televiziune cu arie de difuzare si in Municipiul Petrosani, internet tv si productia de filme de informare.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 211, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2500 lei (50% pt.IMM conf.Legii 346/2004)Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, valabila pentru o perioada de 120 zile de la termenul limita de depunere/primire a ofertelor(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.(3) Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul autoritatii contractante RO12TREZ3685004XXX000018 deschis la Trezoreria Petrosani, cod fiscal 4468943. Conform art. 278ยน*)In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retinecontestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 2115lei(1057, 5 lei pentru IMM)-calculata cf. alin.10) lit.a
Garantie de buna executie
5% (2, 5% pentru IMM)din valoarea fara TVA a ctr.de servicii.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Documentul se prezinta in original.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% dinpretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) Formular 2. Documentul se prezinta in original.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta minima obligatorie: completare Formular 3. Documentul se prezinta in original.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta minima obligatorie: completare Formular 4. Documentul se prezinta in original.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta minima obligatorie: completare Formular 5. Documentul se prezinta in original.5.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul semnata de reprezentantul ofertantului.6.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul semnata de reprezentantul ofertantului. 7.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar servicii solicitate prin prezenta documentatie de atribuire, pentru persoane fizice/juridice romane sau Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (daca este cazul, in original / copie legalizata / copie conform cu originalul), pentru persoane fizice/juridice straine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 8.Cifra medie de afaceri pe obiectul de activitate al contractului, pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 150.000 lei.Se completeaza Formularul 7
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind respectarea prevederilor legale referitoare la conditiile de protectie a mediului.Se completeaza Formularul 14., 9.Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani. Se completeaza Formularul 8, insotit de procesul -verbal/procesele-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost prestate si finalizate servicii similarepana la data depunerii ofertelor., 10.Lista de experienta similara.Completare Formular 9.Cerinta minima obligatorie: 1 contract de servicii similare cu valoare de min.: 150.000 lei, 11.Prezentare recomandare pentru contractul care este prezentat ca experienta similara, 12.Informatii privind efectivul mediu anual al personalului responsabil pentru indeplinirea contractului si al cadrelor de conducere.Completare Formular 15 care trebuie sa contina: 1 ziarist, 2 reporteri presa scrisa, 2 tehnoredactori, 2 cameramani, 2 reporteri pentru audio-vizual, 1 tehnician emisie. Se vor atasa CV-uri pentru persoanele nominalizate in contract si copii dupa documentele care atesta specialitatea pentru care sunt nominalizati in contract. Pentru personalul nominalizat pentru indeplinirea contractului se ataseaza declaratii de disponibilitate, semnate de persoana care da declaratia., 13.Alte autorizari specifice domeniilor de activitate.Certificat pentru o perioada de minim 3 luni din ultimul an calendaristic emis de catre entitati juridice specializate in domeniu, independente, de audit sau echivalent (declaratie pe proprie raspundere) pentru presa scrisa, radio si televiziune. Pentru publicatii se solicita tirajul mediu difuzat pe editie al ofertantului certificat de entitati juridice specializate in domeniu, in situatia in care este prezentata declaratie pe proprie raspundere, acesta va fi insotita de documente financiar-contabile justificative privind tirajul inregistrat in ultimele 3 luni calendaristicePentru audio-TV se solicita aria de acoperire si audienta, certificate de entitati juridice specializate in domeniu/declaratie pe proprie raspundere.Nivelul minim impus al tirajului mediu pentru presa scrisa este de 1000 exemplare., 14.Informatii privind subcontractantii. Se completeaza Formularul 11
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, anexata, la prezenta invitatie, accesand butonul "Documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 09:15
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2012 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer